اطلاعات عمومی ایالت ماساچوست امریکا

اطلاعات عمومی ایالت ماساچوست امریکا
ماساچوسِت (به انگلیسی: Massachusetts) ایالتی است در شرق کشور آمریکا و از ایالت‌های نیو انگلند آمریکا می‌باشد. پایتخت آن بوستون، و شهر دیگر مهم آن امهرستاست. این ایالت با رود آیلند و کنتیکت از جنوب، نیویورک از غرب، ورمونت و نیوهمپشایر از شمال و اقیانوس اطلس از شرق مرز دارد. ماساچوست هفتمین ایالت کوچک ایالات متحده از نظر وسعت است. هم چنین این ایالت چهاردهمین ایالت پرجمعیت و سومین ایالت پرتراکم از میان ۵۰ ایالت است. نام این ایالت از زبان بومیان منطقه گرفته شده، و بمعنای «نزدیک کوه کوچک» می‌باشد. مردم این ایالت در پایه ریزی و تاریخ آمریکا نقش مهمی را ایفا کردند. ماساچوست از اولین اماکنی بود که مهاجرین اروپایی در آن تمرکز یافتند. کشتی می فلاور به خصوص در بندر گاه پلیموت از این بابت دارای اهمیت ویژه ایست.

ماساچوست

 ایالت ماساچوست ، در بخش شمال شرقی ایالات متحده آمریکا واقع شده است، ایالت های همسایه شامل ایالت های رود آیلند، کنتیکت، ورمونت، نیوهمپشایر بوده و در شرق نیویورک قرار دارد. با داشتن جایگاه غیر قابل انکار و منحصر به فرد این ایالت در تاریخ و فرهنگ آمریکا، از اولین دوره تاریخی استعماری آمریکا به بعد، ماساچوست همچنان نقش مؤثر اولیه خود را در فرهنگ بالا و هنر آمریکا بازی می کند. ماساچوست محل موزه ها و سایت های تاریخی ملی بی شماری در سطح جهانی و خانه ی برخی از آمریکایی های معروف خلاق دانشگاهی، هنرمندان، نویسندگان، موسیقی دانان و تولید کنندگان می باشد. نقش ایالت ماساچوست در آموزش و پرورش آمریکا نیز بدون رقیب است.
برای حمل و نقل نیز، نداشتن ماشین بهانه ای برای نداشتن اوقات خوب نمی باشد، “این یک جک در بوستون است که شما واقعا هرگز بیش از دو مایل از هر چیز فاصله ندارید. شما قادرید پیاده به هر جا بروید.” برای انجام کارهای سرگرم کننده نیز، چک کردن ” فرهنگ بزرگ میخانه ” در بوستون ، بسیاری از سایت ها و پارک های تاریخی شهر، بازدید از موزه هنرهای زیبا، تماشای مردم در باغ های عمومی و خیابان Newbury، تلاش برای درس قایقرانی ارائه شده توسط دانشگاه های محلی (مانند MIT و BU)، حضور در یک بازی رد ساکس، یا پیاده روی در یکی از مسیرهای پیاده روی بزرگ در اطراف این منطقه را توصیه می کنیم. هر آخر هفته در این شهر جریاناتی اتفاق می افتد، “در جشنواره آشپزی فلفل قرمز ، آبجو و بیکن، نمایشگاه کشتی های بلند، ورودی رایگان به موزه و یا کنسرت توسط گروه های محلی، کارهای ملی و یا ارکستر سمفونیک بوستون شرکت کنید.
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است