اطلاعات عمومی ایالت می سی سی پی امریکا

اطلاعات عمومی ایالت می سی سی پی امریکا
می سی سی پی (به انگلیسی: Mississippi) از ایالت‌های جنوبی آمریکا است. این ایالت در ۱۸۱۷ به عنوان ایالت بیستم به آمریکا پیوست. پایتخت و شهر مهم آن جکسون است. رودخانه می سی سی پی از مرزهای غربی این ایالت از شمال به جنوب می‌گذرد. منشا این نام از واژه misi-ziibi به معنای «رود بزرگ» می‌باشد که از بومیان منطقه گرفته شده‌است.

این ایالت در قلب جنوب آمریکا قرار دارد، جایی که خورشید در آنجا همیشه می درخشد، مردم دوستانه و صمیمی هستند، و مناظر زیبا هرگز پایانی ندارند. این ایالت بزرگ می سی سی پی است. جذابیت تمام آمریکایی این ایالت باعث جذب گردشگران از سراسر جهان می شود.

نشان ملی ایالت می سی سی پی

با جمعیتی نزدیک به سه میلیون نفر، می سی سی پی توسط ایالت های تنسی (در شمال)، آرکانزاس (در شمال غربی)، لوئیزیانا (جنوب غربی) و آلاباما (در شرق) احاطه شده است. با رودخانه معروف می سی سی پی  هم مرز است. این رودخانه بزرگترین رودخانه کشور بوده که از ایالت مینه سوتا آغاز شده و به جلگه ی می سی سی پی و خلیج مکزیک می ریزد. این ایالت تقریباً به طور کامل از زمین های پست و رودخانه ها و دریاچه های زیادی تشکیل شده است. بیش از نیمی از کل ایالت از جنگل ها پوشیده شده است، که دلیل نام مستعار می سی سی پی که ماگنولیا است نیز همین امر می باشد. گردشگران می توانند از هوای معتدل و نیمه گرمسیری این ایالت جنوبی لذت ببرند.
در ایالت می سی سی پی تابستان طولانی و گرم و زمستان ها کوتاه و معتدل است، به طوری که به دلیل آب و هوای خوب اینجا و آب های فراوانش، می سی سی پی محل مناسبی برای ماهیگیری، شنا، قایقرانی و دیگر فعالیت های این چنینی می باشد. سواحل خلیج خوش منظره و زیبای می سی سی پی دارای شن و ماسه سفید و نرم و آب سبز آرامی است. مردم محلی و مسافران به طور یکسان می توانند جت اسکی کرده ، قایقرانی، چتربازی و شنا کنند و یا به سادگی از آفتاب سوزان در سواحل می سی سی پی  بهره بگیرند.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است