تحصیل در ایالت میرلند امریکا

تحصیل در ایالت میرلند امریکا
اگر چه اکثر دانشجویان دوره کارشناسی که در کالج ها و دانشگاه های مریلند ثبت نام کرده اند ساکنان ایالت هستند، اما دانشجویان بین المللی که قصد تحصیل در مریلند را دارند نیز تنوع و فرهنگ مؤسسات آموزش عالی این ایالت را برای نیازهایشان مناسب خواهند یافت.
در سال ۲۰۰۸، ۴٫۲ درصد از ثبت نام های آموزش عالی مربوط به خارجی ها بوده است که با توجه به کتاب داده ۲۰۱۰ کمیسیون آموزش عالی، مریلند بالاتر از میانگین ملی ۳٫۴ درصد می باشد. دانشجویان بین المللی که در مریلند تحصیل می کنند می توانند از میان بیش از ۶۰ کالج و دانشگاه در ایالت یکی را انتخاب کنند.
در میان دانشکده های مستقل مریلند، کالج سینت جان در ۱۶۹۶ بنا نهاده شد. کالج سینت جان قدیمی ترین مدرسه در مریلند بوده که قبلاً مدرسه پادشاه ویلیام نام گرفته بود. این سومین و قدیمی ترین کالج / دانشگاه در ایالات متحده آمریکا است و یکی از فارغ التحصیلان معروف آن، فرانسیس اسکات کی، نویسنده Star Spangled Banner است.
دانشگاه جانز هاپکینز، واقع در بالتیمور یکی دیگر از کالج های مستقل و مهم است. در سال ۱۸۷۶ به عنوان اولین دانشگاه تحقیقاتی ایالات متحده باز شد. جان هاپکینز در اخبار بهترین کالج های ۲۰۱۱ رتبه ۱۳ را کسب کرد. جان هاپکینز ۹ بخش دانشگاهی از جمله مدارس مطالعات پیشرفته بین المللی، هنر و علوم، آموزش و پرورش، مهندسی، پزشکی، پرستاری، کسب و کار مدرسه کری و موسسه پی بادی، هنرستان موسیقی را دارد. بخش دهم، به آزمایشگاه فیزیک کاربردی اختصاص داده شده است که به تحقیق و توسعه می پردازد. جان هاپکینز نیز دارای سه شعبه اضافی برای مدرسه مطالعات پیشرفته بین المللی در واشنگتن DC، بولونیا – ایتالیا و نانجینگ – چین می باشد.
بالتیمور، بزرگترین شهرمریلند، فقط محل دانشگاه جان هاپکینز نیست. ۱۵ کالج و دانشگاه عمومی، مستقل و اجتماعی در محیط شهری آن وجود دارند.
به دنبال مطالعه هنر هستید؟ در سال ۱۸۲۶، مؤسسه هنر مریلند در بالتیمور بنا شد که قدیمی ترین کالج اعطا کننده مدرک هنر در کشور است. این کالج ۱۷۱۴ دانش آموز را در مقطع کارشناسی و ۲۱۸ دانش آموز در مقطع کارشناسی ارشد را از ۴۸ ایالت و ۵۲ کشور خارجی ثبت نام می کند. برنامه های اضافی در کانادا، انگلستان، فرانسه، یونان، ایرلند، ایتالیا، ژاپن، کره، مکزیک، هلند، نیویورک، لهستان، اسپانیا، اسکاتلند، ترکیه، جامائیکا، جمهوری چک، اسرائیل، سوئیس، سوئد، آلمان و دانمارک ارائه می شوند.
دانشگاه مریلند در بالتیمور (UMBC) نزدیک به بندر Inner است. این دانشگاه بیش از ۶۱ درصد از تمام مدارک عملی حرفه ای در مریلند در زمینه دندان پزشکی، حقوق، پزشکی و داروسازی جوایزی اهدا می کند و تنها مرکز عمومی دانشگاهی مریلند برای سلامت ، خدمات انسانی، و قانون است. شهر بالتیمور دانش آموزانی که به دنبال شیوه زندگی شهری و شلوغ هستند را نا امید نمی کند. بندر Inner یکی از بنادر مهم امریکا از دهه ۱۷۰۰ بوده و یک مکان شگفت انگیز برای اکتشاف، مغازه، غذا خوردن، و حزب را به دانشجویان ارائه می کند. دانش آموزانی که در مریلند تحصیل می کنند قطعا تمایل دارند از آکواریوم ملی در این بندر بازدید کنند. بیش از ۱۶,۰۰۰ موجودات زیر دریا و مخلوقات خاکی در آنجا وجود دارند. برنامه زنده ی دلفین با مربیان به صورت روزانه اجرا می شود.
جنوب شرقی این بندر فورت مک هنری می باشد، تنها منطقه از سیستم پارک های ملی که یک بنای ملی و تاریخی است. در طول نبرد بالتیمور، از فورت مک هنری در برابر انگلیس محافظت می شد و به فرانسیس اسکات کی الهام بخشید تا کتابش که در اصل دفاع از قلعه مک هنری نام داشت را بنویسد.
آناپولیس، مرکز ایالت، نیز شهر زیبایی برای اکتشاف دانشجویان بین المللی بوده که بیش از چهار میلیون بازدید کننده در سال را جذب می کند. اما اینجا نیز خانه ی آکادمی نیروی دریایی ایالت متحده می باشد. رفتن به مدرسه آکادمی نیروی دریایی در ایالات متحده تجربه ای متفاوت از رفتن به یک مدرسه غیر نظامی است و یک تصمیم بزرگ و تعهد به سبک زندگی نظامی می باشد. حدود ۶۰ دانش آموز از برخی کشورهای خارجی ممکن است در آکادمی ثبت نام کنند. وزارت دفاع از میان آنها عده ای را انتخاب کرده و به اطلاع کشورهایی که ممکن است نامزدهایی داشته باشند می رساند.

دانشگاه ایالت میرلند

لیست دانشگاه های ایالت میرلند امریکا
دانشگاه بالتیمور عبری
کالج بین المللی بالتیمور
دانشگاه ایالتی بویی
کالج کاپیتول
کالج چساپیک
کالج نوتردام مریلند
کلمبیا کالج اتحادیه
کالج ایالتی Coppin
کالج گوچر
Frostburg دانشگاه ایالتی
کالج هود
دانشگاه جانز هاپکینز
کالج لویولا
موسسه مریلند، کالج هنر
کالج مک دانیل
دانشگاه ایالتی مورگان
کوه کالج سنت مری
سنت جان کالج آناپولیس
کالج سنت ماری مریلند
دانشگاه ایالتی سالیسبوری
Soujourner-داگلاس کالج
دانشگاه تاوسون
از خدمات مشابه دانشگاه علوم بهداشتی
آکادمی نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا
دانشگاه بالتیمور
دانشگاه مریلند سیستم
بالتیمور
بالتیمور
کالج پارک
ساحل شرقی
دانشگاه کالج
کالج کتاب مقدس واشنگتن
کالج واشنگتن
کالج ویلا جولی

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است