اماکن تفریحی اکوادور

اماکن تفریحی اکوادور

کوتوپاکسی (Cotopaxi)  

کوتوپاکسی

کوتوپاکسی ، دومین قله ی مرتفع در اکوادور می باشد ، که ارتفاع آن به 5897 متر می رسد. کوه آتشفشان یکی از معدود یخچال های طبیعی استوایی در جهان است که از ارتفاع 5000 متری شروع می شود. کوتوپاکسی از سال 1738 با بیش از 50 فواران یکی از فعال ترین آتشفشان ها در جهان است، اگرچه فعالیت کنونی آن به چند بخار گاز گوگرد محدود می شود.

 

ناریز دل دیابلو (Nariz del Diablo) 

ناریز دل دیابلو

ناریز دل دیابلو یا “بینی شیطان”  توصیف کننده خط قطار بین شهرهای آلائوسی (Alausi) و سیبامبه (Sibambe) می باشد. این خط راه آهن نام خود را از هزینه های زیادی که  انسان ها در زمان تکمیل آن متحمل شدند گرفته است. یکی از حیرت انگیز ترین پروژه های مهندسی در کوهستان آند عملی شد و امتداد مسیر راه آهن چشم اندازهای وسیعی را به گردشگران ارائه می دهد.مجموعه ای از مسیرهای پر پیچ و خم به آرامی قطار را به سراشیبی آلائوسی می رسانند.

 

بانوس (Banos)

بانوس

شهر کوچک بانوس در پای کوه آتشفشان فعال تونگوراهوا (Tungurahua) قرار دارد. بانوس بعد از اینکه چشمه های آبگرم توسط آب های حرارتی آتشفشان به وجود آمدند نام گذاری شد که یکی از نقاط محبوب گردشگری در اکوادور است. بانوس به عنوان دروازه ورود به آمازون شناخته شده می باشد و مکانی مورد علاقه برای تورهای جنگلی است.همچنین آبشارهای بسیاری در پایین دره رودخانه عمیق وجود دارند که گردشگران زیادی را جذب می کنند.

تِنا (Tena)

تِنا

تنا در منطقه ی جنگل های انبوه آمازون قرار دارد و برای گردشگران نقطه شروعی برای ماجراجویی در جنگل می باشد. مبلغان مذهبی شهر را تاسیس کردند و صنعت دارچین به زنده ماندنش کمک کرد. رودخانه تِنا به رودخانه ماساهولی و بعد به رودخانه ناپو شاخه ای از آمازون متصل می شود. علاقه مندان به ماجراجویی می گویند تِنا یکی از بهترین نقاط جهان برای قایق سواری در آب های سفید می باشد.

مُنتانیتا (Montanita)

مُنتانیتا

مُنتانیتا منطقه ای ساحلی در جنوب اکوادور می باشد، و دارای سواحل دیدنی و استراحتگاه های مشهوری می باشد. شهر مُنتانیتا دهکده ماهیگیری آرامی بود، تا زمانی که انجمن بین المللی موج سواری شرایط استثنایی این منطقه را کشف کرد. مُنتانیتا برای زندگی شبانه و همچنین داشتن کافه ها، قهوه خانه ها و سرگرم کردن مردم محلی و گردشگران مشهور می باشد.

 جزایر گالاپاگوس (Galapagos Islands)

جزایر گالاپاگوس

جزایر گالاپاگوس یک مجمع الجزایر کوچک از جزایر آتشفشانی متعلق به اکوادور در اقیانوس آرام شرقی می باشد. جزایر کاملا دور و جدا از هم هستند. گالاپاگوس به خاطر اکوسیستم منحصر به فردش در جهان مشهور می باشد، که برای نظریه انتخاب طبیعی چارلز داروین ، الهام بخش است. لاک پشت های غول پیکر ، شیر دریایی ، پنگوئن ، سوسمار دریایی ، و گونه های مختلف پرندگان را می توانید در اینجا ببینید. کنترل شدید توریست ها برای محافظت از زیستگاه های طبیعی می باشد، و تمام گردشگران باید با یک راهنمای تور طبیعت همراه شوند.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است