بازار پاسار مالام کوالالامپور مالزی

بازدید از بازارهای مالزی یک روش هیجان انگیز برای آشنایی با فرهنگ این کشور است. به غیر از آشنایی با شکل و شمایل تجارت محلی، بازارهای مالزیایی، به خصوص بازارهای کشاورزان، محصولات تازه محلی را عرضه می کنند. از آنجا که هیچ واسطی وجود ندارد، قیمت کالاها در اینجا ارزان است پازار مالام یا همان بازار شبانه یک لغت مالایی است. بازار پاسار مالام کوالالامپور یک بازار خیابانی است که هرروز عصر در مالزی شروع به کار می کند. روماکو شما را با این بازار آشنا می کند.

بازار پاسار مالام 2

آشنایی با بازار پاسار مالام کوالالامپور

در بازار پاسار مالام اجناس مختلف از جمله، ظروف محلی، لباس، کفش، میوه های مالایی، تجهیزات صوتی و تصویری، جواهرات بدلی، اسباب بازی، ساعت و بسیاری اجناس دیگر با قیمت های مناسب به چشم می خورد. این بازار از جاذبه های معروف مالزی است که گردشگران ، در سفر خود حتما به آنجا سر می زنند. این بازار بیشتر شبیه یک نمایشگاه یا جشنواره می باشد. خوراکی های مختلفی مثل پشمک، بستنی و هات داگ با انواع سس های معروف در این بازار به چشم می خورد. این بازار معمولا در خیابان هایی برپا می شود که وسایل نقلیه به آن وارد نمی شوند و فروشگاه ها از عصر تا پاسی از شب برای عبور و مرور مردم باز هستند.

بازار پاسار مالام 3

شما حتی می توانید در قیمت چانه بزنید و خریدی متفاوت را تجربه کنید. بازار پاسار مالام کوالالامپور در محل های مختلف فقط یک روز در هفته باز است. مالزی کشوری مسلمان نشین است که ماه مبارک رمضان در این کشور به دلیل تنوع قومی گسترده تا حدودی متفاوت‌تر از کشورهای اسلامی دیگر است. مسلمانان این کشور راه‌اندازی بازارهای رمضان با عنوان محلی «پاسار مالام»را به عنوان یکی از جلوه‌های رمضان در کشورشان تعریف کرده‌اند.

بازار پاسار مالام 1

این بازارچه‌های محلی هنگام افطار روزهای ماه رمضان در گوشه و کنار شهرهای مالزی برپا می‌شوند. در این بازارها فقط پول نقد قبول می کنند در حالیکه برای خرید از مراکز خرید لوکس می توان از کارت های اعتباری هم استفاده کرد. این بازارهای شبانه در کشور اندونزی هم برپا می شوند.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است