تحصیل در ایالت رودآیلند امریکا

تحصیل در ایالت رودآیلند امریکا
هنگامی که یک دانشجوی بین المللی تصمیم می گیرد برای تحصیل به رود آیلند بیاید می تواند مطمئن باشد که تجارب علمی درجه یکی را کسب خواهد کرد که با فرهنگ و آداب و رسوم  دریایی معماری نیوانگلند از شهرستان های “ایالت اقیانوس” همراه نیز است.
برای مثال نگاهی به دانشگاه جانسون و ولز بیاندازید که برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد در زمینه های کسب و کار، مهمان نوازی، هنر آشپزی، فناوری و آموزش و پرورش ارائه می دهد و یک جامعه متنوع متشکل از ۱۶۰۰۰ دانشجو از ۸۹ کشور مختلف دارد. این دانشگاه در شهرستان کوچک پراویدنس واقع شده است. دانش آموزان با دسترسی به آثار تاریخی، سرگرمی، و جاذبه های این شهرستان فرصتی برای به دست آوردن “تجربه کالج” واقعی دارند. لازم به ذکر نیست که به بوستون و نیویورک نزدیک است .
رود آیلند با کانکتیکات در غرب و ماساچوست در شمال و شرق هم مرز است و نیز در جنوب مرزهای دریایی با اقیانوس اطلس، رود آیلند سوند و لانگ آیلند نیویورک دارد. کوچکترین ایالت در آمریکا، رود آیلند، ۱۴ درصد از مساحت قلمرو آن متشکل از خلیج، ورودی و اقیانوس است، فقط مساحت ۳۱۴۰ کیلومتر مربع دارد. این به دانشجویان بین المللی توانایی استفاده از جاذبه های اصلی داخلی و خارجی این ایالت را می دهد تا تعطیلات آخر هفته طولانی خود را در سفر به ایالت های همسایه بگذرانند.
از نظر محیط زیستی، این ایالت دو منطقه مجزا دارد که بین بخش های شرقی و غربی آن تقسیم شده اند. منطقه شرق ایالت زمینهای پست، شامل خلیج ناراگانست Narraganset می باشد.  بخش غربی ایالت نیز بخشی از ارتفاعات نیو انگلند در نظر گرفته می شود و بالاترین نقطه در ایالت – تپه Jerimoth – را در بر می گیرد.  مخلوط منحصر به فرد این ایالت از شهرستان های نیوانگلند با تأکید دریایی روی سواحل زیبا، خلیج و لنگرگاه ها و همچنین جنگل ساحلی شمال شرقی که در ایالت گسترده شده است محیط زیبایی ارائه می دهد که دانشجویان بین المللی در رود آیلند می توانند در آنجا  تحصیل و استراحت کرده و لذت ببرند!

دانشگاه رودآیلند

طبقه بندی آب و هوایی مرطوب قاره ای است. آب و هوا ممکن است برای دانش آموزان بین المللی در رود آیلند که از مسکو – روسیه، پکن – چین؛ ساپورو – ژاپن و مونترال  -کانادا می آیند آشنا باشد. در تابستان بارانی و گرم و زمستان های سرد و پر برف، بیش از ۱ میلیون نفر که رود آیلند را خانه خود می دانند زمانی را صرف  انجام برخی از فعالیت های مورد علاقه خود در این منطقه می کنند.
فرصت های تفریحی در رود آیلند برای لذت بردن از فضای خارج از منزل  متنوعند. این ایالت صدها ساحل و مایلها مسیر آبی برای کشتیرانی دارد. افراد زیادی از تورهای  قایق اجاره ای استفاده می کنند، ماهیگیری و قایقرانی و مسیرهای پیاده روی بیابانی برای پیاده روی نیز وجود دارد. دیگر ویژگی های قابل توجه برای بازدید کننده های این ایالت مزارع بیشمار، کارخانجات شراب سازی، فانوس دریایی و دیگر مکان های تاریخی که چشم انداز عجیب و جالبی دارند می باشند. با این حال، فضای بیرونی خوش منظره و زیبا تنها گزینه برای استراحت در رود آیلند نیست؛ مراکز اصلی فرهنگی و شهری در پراویدنس و نیوپورت نیز وجود دارند. از موزه ها و صحنه های هنری و موسیقی گرفته تا حوادث روزانه و جشنواره ها و شب زنده داری. این دو شهر همه ی اینها را دارند.
دانشگاهیان در رود آیلند شأن بالایی دارند و این ایالت محل دانشگاه  معتبر براون و همچنین دانشکده جنگ نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا است. به عنوان دانشجوی مقطع کارشناسی، یک دانشجوی بین المللی برای تحصیل در رود آیلند می تواند انتظار پرداخت به طور متوسط ​​بیش از ۲۸۰۰۰ دلار را داشته باشد تا بتواند به یک موسسه خصوصی برود. به عنوان یک دانشجوی دوره کارشناسی ارشد در یک موسسه خصوصی این رقم به حدود ۶۵۰۰ دلار کاهش می یابد. اگر یک دانشجوی بین المللی در حال برنامه ریزی برای تحصیل در رود آیلند در سیستم دانشگاه دولتی است (که سه شعبه جداگانه  در سراسر ایالت دارد)، هزینه های کمک درسی وی بطور قابل توجهی کمتر از هزینه همتایان وی در دانشگاه های خصوصی از قبیل دانشگاه براون (با هزینه شهریه تقریبی  ۳۵۰۰۰ دلار) خواهد بود. برای تحصیل در یک مؤسسه دولتی به عنوان یک دانشجوی دوره کارشناسی، دانشجویان بین المللی در رود آیلند می توانند انتظار پرداخت به طور متوسط ​​بیش از ۱۷۰۰۰ دلار در سال برای هزینه تحصیلشان را داشته باشند.  دانشجویان بین المللی در رود آیلند که در موسسات دولتی در سطح فوق لیسانس تحصیل می کنند باید انتظار پرداخت به طور متوسط ۵۵۰۰ دلار را برای خرج تحصیلشان داشته باشند.

دانشگاهای ایالت رودآیلند

لیست دانشگاه های ایالت رودآیلند امریکا
دانشگاه براون
کالج برایانت
دانشگاه جانسون و ولز
کالج جنگ دریایی
موسسه جدید انگلستان فناوری
کالج پراویدنس
کالج رود آیلند
مدرسه طراحی رود آیلند
دانشگاه راجر ویلیامز
مرهم دانشگاه رجینا
دانشگاه رود آیلند

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است