مراکز تاریخی واشنگتن دی سی امریکا

مراکز تاریخی واشنگتن دی سی امریکا
موزه‌های اسمیتسونیان (Smithsonian)

موزه های اسمیتسونیان
 

موزه‌های اسمیتسونیان در مورد هرچیزی اطلاعات در اختیار شما می‌گذارند. از موزه‌های هوا فضا، تاریخ و طبیعت گرفته تا موزه‌ی هنر و موارد دیگری که خودتان می‌توانید ببینید. در واقع شما هرگز برای یادگیری کمبودی نخواهید داشت. جالب اینکه بازدید از همه‌ی این موزه‌ها رایگان هست و حتی اینترنت رایگان را در اختیار بازدیدکنندگان می‌گذارند. دوتا از این موزه‌ها پیشنهاد‌های خوبی برای تماشای فیلم در سینماهای IMAX دارند که اگر ته‌بلیط خودتان را حفظ کنید می‌توانید فیلم دوم را هم با قیمت ۴ دلار تماشا کنید.
نکته‌ها: اگر گرسنه شدید می توانید به محله‌ چینیها و خیابان هفتم بروید و یک رستوران برای صرف غذا پیدا کنید.

بناهای یادبود

بناهای یادبود واشنگتن
 

بازدید از اکثر بناهای اطراف بازار ملی رایگان هست و بهتر است که قسمتی از وقتتان را به تماشای آن‌ها بگذرانید. یکی از بناهای پیشنهادی ما بنای یادبود فرانکلین روزولت است‌. بنایی که نه زیاد شلوغ است و نه زیاد آرام. بناهای زیادی در این منطقه وجود دارد که می‌توانید ۳ یا ۴ روز با آن‌ها سرگرم شوید. یکی دیگر از بناهای تاریخی و بسیار حائز اهمیت در این شهر لینکلن مموریال است که پیشنهاد می کنیم حتما از آن بازدید کنید.
نکته‌ها: بهترین زمان برای عکس برداری از لینکلن مموریال اوایل صبح است.

دیوان عالی(SupremeCourt)

دیوان عالی واشنگتن
 

برای ورود به  دیوان عالی هزینه‌ای از شما دریافت نمی‌شود. حدود ۴۰ دقیقه سخنرانی در سالن اصلی انجام خواهد شد که به شما در مورد سابقه‌ی دادگاه و چگونگی فعالیت آن اطلاعات می‌دهد.
نکته‌ها:

  • ساختمان دیوان عالی آخر هفته‌ها و روزهای تعطیل بسته است.
  • گرچه ورود به این مکان رایگان است، اما قبل از وارد شدن باید خودتان را برای مسائل شدید امنیتی آماده کنید.
  • حضور در جلسات دادگاه برای عموم آزاد است، دو انتخاب دارید، یا اینکه مدتی کوتاه مشغول تماشا کردن شوید یا به استدلال‌ها و بیانات گوش دهید. اگر علاقمند هستید سعی کنید زودتر آنجا حاضر شوید، چرا که فضای کمی وجود دارد.

بنای پایتخت Capital Building

بنای پایتخت واشنگتن
 

احتمالا دیدن از این بنا تنها دلیل شما برای بازدید از شهری به این بزرگی نباشد، اما حقیقت این است که حضور دولت آمریکا و دولتی‌ها در این شهر، عامل اصلی پویایی و شلوغی آن است و ساختمنان  کاپیتال درست جایی است که همه‌ی این نشست‌ها اتفاق می‌افتد. بنایی که از نظر تاریخی و معماری هم بسیار ارزشمند است. به هیچ وجه تماشای آن را از دست ندهید.
نکته‌ها: برای شما تور‌هایی را در تمام طول روز وجود دارد که بلیط‌های آن در ساعت ۸:۳۰ در دسترس هستند‌. می توانید برای تماشای جلسات کنگره در دفتر مرکزی بازدیدکنندگان، جواز های لازم را دریافت کنید. چه جواز ورود به بنای کاپیتال را دریافت کنید یا نه، در هرصورت محیط بیرون و زمین‌های  تپه‌ی کاپیتال ارزش بازدید بالایی دارند. اگر چه بازدید از این مکان رایگان است، اما برای این کار باید جواز عبور داشته باشید و از آنجایی که جوازها به صورت محدود ارایه می‌شوند، بهتر است از قبل برای خودتان یکی رزرو کنید.

جرج‌تاون

جرج تاون واشنگتن 1
 

جرج تاون یک منطقه‌ی تاریخی در کنار آب است که امروزه شلوغ و پر جنب و جوش است. این ناحیه بهشت فروشندگان به شمار می‌رود و خیابان‌هایش پر از رستوران‌هایی با قومیت‌های مختلف است. از مکان‌های تاریخی‌اش بازدید کنید، خریدهایتان را انجام دهید و در نهایت از خوردن یک غذای محلی خوشمزه لذت ببرید. در واقع این ناحیه به خوبی خیابان های تاریخی، رستوران های خوب و بوتیک‌های مد روز را با هم ترکیب کرده است.  شریان حیاطی و اصلی این منطقه خیابان  M است. محل تعداد زیادی فروشگاه‌ و رستوران که احتمالا نظر شما را به خود جلب خواهد کرد.
نکته‌ها:
جورج تاون ایستگاه مترو ندارد و برای رسیدن به آن باید از راه‌های دیگر اقدام کنید.

کاخ سفید

کاخ سفید
 

کاخ سفید نقطه‌ای است که قدرتمندترین مردان جهان زمانی اینجا زندگی می‌کردند. پس بازدید از آن خالی از لطف نخواهد بود. ممکن است که این بنا کوچک‌تر از حد انتظارتان باشد، اما مطئنا دوست داشتنی است.  شما باید قبل از ورود به ساختمان بلیط تهیه کنید که البته نیازمند گذراندن یک سری مسائل امنیتی خواهد بود. اما مطمئن باشید که ارزشش را دارد. نکته‌ها: یادتان باشد که بازدید از این کاخ نیازمند کسب جواز از طریق سفارت است و ممکن است این مورد برای ما ایرانی‌ها به راحتی امکان پذیر نباشد.

قبرستان ملی آرلینگتون

قبرستان ملی آرلینگتون
 

این قبرستان محلی است که جان اف کندی و همسرش ژاکلین کندی به همراه دو فرزندشان به خاک سپرده شده‌اند. آرامگاه کندی به وسیله‌ی شعله‌ی آتش دائمی نشانه گذاری شده است. همچنین سربازان جنگی زیادی در این مکان به خواب ابدی فرو  رفته‌اند. در همین نزدیکی می‌توانید آرامگاه سربازان گمنام را پیدا کنید. در این قبرستان می توان آرامگاه بیش از ۴۰۰.۰۰ آمریکایی را تماشا کرد.
نکته‌ها:

  • بازدید از خانه‌ی آرلینگتون بر روی تپه، به شما درک خوبی از چگونگی به وجود آمدن این قبرستان می‌دهد.

موزه‌ی جاسوسی

موزه ی جاسوسی
 

یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌ها و سرگرمی‌های واشنگتن بازدید از موزه‌ی جاسوسی است.  شما می‌توانید در مورد جاسوسی یک یا دو مورد را از فیلم‌ها و مصنوعات نمایشگاه‌های تعاملی موزه یاد بگیرید. همچنین می‌‌توانید کفش‌هایی با پاشنه‌های تقلبی، جاسوسان مشهور و مصاحبه‌هایی با افسران اطلاعاتی سابق را تماشا کنید.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است