اطلاعات عمومی ایالت رودآیلند امریکا

اطلاعات عمومی ایالت رودآیلند امریکا
رودآیلند (به انگلیسی: Rhode Island) ایالتی است در شمال شرقی آمریکا و یکی از ایالت‌های نیوانگلند است. پایتخت و شهر مهم آن پراویدنس است. رودآیلند یکی از سیزده ایالتی است که در جریان انقلاب آمریکا علیه سلطه بریتانیا قیام کردند. این ایالت کوچک‌ترین ایالت آمریکا است.
ایالت رود آیلند با کنتیکت در غرب و ماساچوست در شمال و شرق هم مرز است و نیز در جنوب مرزهای دریایی با اقیانوس اطلس، رود آیلند سوند، و لانگ آیلند، نیویورک دارد. کوچکترین ایالت در آمریکا، رود آیلند – ۱۴ درصد از مساحت قلمرو آن متشکل از خلیج، ورودی و اقیانوس است – فقط مساحت ۳۱۴۰ کیلومتر مربع دارد. این به دانشجویان بین المللی توانایی استفاده از جاذبه های اصلی داخلی و خارجی این ایالت را می دهد تا تعطیلات آخر هفته طولانی خود را در سفر به ایالت های همسایه بگذرانند.
از نظر محیط زیستی، این ایالت دو منطقه مجزا دارد که بین بخش های شرقی و غربی آن تقسیم شده اند. منطقه شرق ایالت زمینهای پست، شامل خلیج ناراگانست Narraganset می باشد. بخش غربی ایالت نیز بخشی از ارتفاعات نیو انگلند در نظر گرفته می شود و بالاترین نقطه در ایالت – تپه Jerimoth – را دربر می گیرد.  مخلوط منحصر به فرد این ایالت از شهرستان های نیوانگلند با تاکید دریایی روی سواحل زیبا، خلیج و لنگرگاه ها و همچنین جنگل ساحلی شمال شرقی که در ایالت گسترده شده است.

نشان رودآیلند

طبقه بندی آب و هوایی مرطوب قاره ای است. آب و هوا ممکن است برای گردشگرانی در ایالت رود آیلند که از مسکو – روسیه، پکن – چین، ساپورو – ژاپن و مونترال – کانادا می آیند، آشنا باشد. در تابستان بارانی و گرم و زمستان های سرد و پر برف، بیش از ۱ میلیون نفر که رود آیلند راخانه خود می دانند زمانی را صرف  انجام برخی از فعالیت های مورد علاقه خود در این منطقه می کنند.
فرصت های تفریحی در ایالت رود آیلند برای لذت بردن از فضای خارج از منزل متنوعند، این ایالت صدها ساحل و مایلها مسیر آبی برای کشتیرانی دارد، افراد زیادی از تورهای  قایق اجاره ای استفاده می کنند، ماهیگیری و قایقرانی و مسیرهای پیاده روی بیابانی برای پیاده روی نیز وجود دارد. دیگر ویژگی های قابل توجه برای بازدید کننده های این ایالت مزارع بیشمار، کارخانجات شراب سازی، فانوس دریایی و دیگر مکان های تاریخی که چشم انداز عجیب و جالبی دارند می باشند. با این حال، فضای بیرونی خوش منظره و زیبا تنها گزینه برای استراحت در رود آیلند نیست؛ مراکز اصلی فرهنگی و شهری در پراویدنس و نیوپورت نیز وجود دارند. از موزه ها و صحنه های هنری و موسیقی گرفته تا حوادث روزانه و جشنواره ها و شب زنده داری – این دو شهر همه ی اینها را دارند.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است