اطلاعات عمومی ایالت نیویورک امریکا

اطلاعات عمومی ایالت نیویورک امریکا
نیویورک (به انگلیسی: New York) ایالتی در شمال شرقی ایالات متحده آمریکا است. این ایالت از نظر وسعت ۲۷-امین، از نظر جمعیت چهارمین و از نظر تراکم جمعیت هفتمین ایالت در میان ۵۰ ایالت آمریکا است. نیویورک از جنوب به ایالت‌های نیوجرسی وپنسیلوانیا و از شرق به ایالت‌های کنتیکت، ماساچوست و ورمونت محدود می‌شود. این ایالت از سمت شرقی جزیره لانگ آیلند دارای مرز دریایی با ایالت رود آیلند است. همچنین بخش‌هایی از مرز بین‌المللی میان دو کشور کانادا و ایالات متحده آمریکا مربوط به مرزهای شمالی ایالت نیویورک با ایالت کبک کانادا و از سمت غربی و شمالی آن با ایالت انتاریویکانادا می‌شود.
ایالت نیویورک به دلیل تاریخ طولانی اش به عنوان ایستگاه مرکزی برای مهاجرت به ایالات متحده شناخته شده است. در طول سال، سفر به مقصد نیویورک به مراتب بیشتر از سفر به هر جای دیگری در جهان می باشد. برای بسیاری از افراد، نیویورک همیشه نمادی از رویای آمریکایی برای فرصت، رفاه، تأکید بر فردیت، خود مختاری و آزادی بوده و خواهد بود. هجوم متنوع از افراد مهاجر به ایالات متحده در طول تاریخ باعث ایجاد تنوع فرهنگی و انرژی بی نظیری در شهر نیویورک شده است. وجود حدود ۸ میلیون نفر از همه نوع از اقوام و فرهنگ ها که در خود شهر نیویورک زندگی یا تحصیل می کنند باعث شده این شهر پرجمعیت ترین و از لحاظ فرهنگی با نفوذترین شهر در تمام ایالات متحده باقی بماند.

نشان ایالت نیویورک

ایالت نیویورک به عنوان یک مرکز فرهنگی نیز شناخته شده است زیرا انواع  کنسرت ها و اجراها در آنجا برگزار می شوند. در این شهر، مردم محلی و گردشگران به طور یکسان به موسیقی گوش می دهند و نمایش های برادوی را مشاهده می کنند.
برخی از این چشم اندازهای الهام بخش کاملا آمریکایی شامل دره بزرگ آپالاچی در شرق نیویورک، کوه های Adirondack در غرب، کوه های Catskill، رودخانه هادسون، و آبشار نیاگارا که در همین نزدیکی هست می باشند. علاوه بر بازدید و تجربه کردن صحنه های طبیعت زیبای نیویورک، چند چیز فوق العاده سرگرم کننده و هیجان انگیز دیگر نیز در نیویورک عبارتند از: بازدید از طیف گسترده ای از جاذبه های فرهنگی و نشانه های تاریخی (مانند مجسمه معروف آزادی در جزیره الیس، ساختمان وزارت امور خارجه، کارنگی هال، میدان تایمز، پارک مرکزی و سالن موسیقی رادیو سیتی در منهتن) تجربه خرید در سطح جهانی و مد در سطح عالی (در مکان هایی مانند بازار منهتن و مغازه ها در کلمبوس سیرکل)، بازدید از موزه ها و گالری های هنری معروف از همه نوع (مانند موزه هنر متروپولیتن و موزه موم مادام Tussauds ) لذت بردن از سرگرمی های درجه یک در باشگاه های کمدی تحسین برانگیز در سطح جهانی و سالن های اجرا ( مانند برادوی) و بازدید کلاب های شبانه ی در سطح جهانی این شهر.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است