تحصیل در ایالت یوتا امریکا

تحصیل در ایالت یوتا امریکا
واقع در غرب، یوتا یک مقصد توریستی محبوب برای فعالیت های در فضای باز و تفریحی است و سابقه منحصر به فرد خود را دارد. نام “یوتا” از قبیله یوت (بومی آمریکا) مشتق شده و به معنی “مردمی از کوه” می باشد. بسیاری از افراد یوتا را به دلیل چشم انداز های متنوع و زیبایش اعم از جنگل های کاج  بزرگ و بیابان های خشک آنجا برای تحصیل انتخاب می کنند. سه منطقه کاملاً متمایز زمین شناسی از جمله کوه های راکی​​، آبگیر بزرگ و فلات کلرادو در این ایالت وجود دارند.
دانشجویان بین المللی که قصد تحصیل در یوتا را دارند به احتمال زیاد در دو عدد از بزرگترین مناطق شهری این ایالت زندگی خواهند کرد : سالت لیک سیتی و یا لوگان. حدود ۸۰ ٪ از جمعیت  ۲٫۸ میلیون نفری ایالت یوتا در طول جبهه Wasatch (مرکز آن در سالت لیک سیتی است) زندگی می کنند. از آنجا که جمعیت در این منطقه  بسیار متمرکز شده است، سایر مناطق ایالت تقریباً خالی از سکنه است و باعث شده جمعیت ایالت یوتا  از نظر شهریت رتبه ششم در ایالات متحده را داشته باشد.

تحصیل در ایالت یوتا امریکا

همانطور که گفته شد، افرادی که یوتا  را برای تحصیل انتخاب می کنند به احتمال زیاد به یکی از مدارس  در دانشگاه های واقع  درهرلوگان یا سالت لیک سیتی خواهند رفت. منطقه شهری سالت لیک سیتی که بزرگتر است دارای جمعیت حدود ۱٫۲ میلیون نفر می باشد. سالت لیک سیتی دارای آب و هوای نیمه خشک متشکل از چهار فصل متمایز است: تابستانهای گرم، زمستان های سرد و پر برف و فصل های کوتاه و گذرای پاییز و بهار. بالاترین درجه حرارت ثبت شده ۱۰۷ درجه فارنهایت (۴۲ ° C ) است که در تابستان سال ۱۹۶۹ ثبت شده است و سردترین دمای ثبت شده ۳۰ درجه فارنهایت ( ۳۴ درجه سانتیگراد ) در سال ۱۹۳۳ می باشد. اقتصاد سالت لیک سیتی بر اساس خدمات گرایی (خدمات دادن)  و خدمات دیگر صنایع عمده  شامل دولت، تجارت، حمل و نقل، آب و برق و خدمات حرفه ای و کسب و کار می باشد. سالت لیک سیتی خانه دانشگاه یوتا است. دانشگاه یوتا یک دانشگاه تحقیقاتی مختلط دولتی بوده و قدیمی ترین موسسه آموزش عالی در ایالت است. دانشجویان بین المللی در ایالت یوتا می توانند انواع زیادی از گزینه های تحصیلی با بیش از ۱۹۰ رشته مختلف برای دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد در این دانشگاه پیدا کنند. از بین هزاران نفر از دانشجویان بین المللی در ایالت یوتا، بیش از ۲۰۰۰  نفر از آنها به دانشگاه یوتا می روند و کل جمعیت دانشجویی را به ۳۰۰۰۰ نفر رسانده اند. افراد خارجی که تحصیل در ایالت یوتا را انتخاب می کنند، خواهند دید که این دانشگاه از دانشجویان بین المللی استقبال می کند. در U of U یک شورای بین المللی دانشجویی  وجود دارد که هدفش ” کمک به دانشجویان بین المللی برای تنظیم محیط جدید خود و همچنین ارتقاء درک و تفاهم و همکاری بین المللی است، تا آنها را قادر به دیدار با مردم کند و به دانشجویان کمک کند دوستان بیشتری، هم بین المللی و هم بومی آنجا، پیدا کنند. ”
دانشگاه ایالتی یوتا در لوگان، یوتا واقع شده است. منطقه شهری لوگان دارای جمعیت تقریبی در حدود ۱۲۸۰۰۰ نفر است. در سال ۲۰۰۵ و ۲۰۰۷ ، توسط روزنامه مورگان کویینتو، لوگان “امن ترین شهرستان در ایالات متحده” نامگذاری شد. USU 176 مدرک کارشناسی، ۹۷ مدرک کارشناسی ارشد و ۳۸ مدرک دکتری ارائه می دهد. جمعیت دانشجویی در حال حاضر شامل حدود ۲۹۰۰۰ نفر بوده که بسیاری از آنها از کشورهای خارجی هستند. USU همچنین دارای یک شورای دانش آموزان بین المللی نیز می باشد که به دانشجویان بین المللی در ایالت یوتا کمک می کند تنوع فرهنگی و آگاهی های بین المللی را در این ایالت ترویج دهند.
دانشجویان بین المللی در ایالت یوتا فرصت تحصیل در برخی از مناطق شهری کشور و دسترسی آسان به بسیاری از سایت های زمین شناسی معروف این کشور را در اختیار دارند. هر دو دانشگاه یوتا و دانشگاه ایالتی یوتا خانه هزاران نفر از دانش آموزان، از ایالت های آمریکا و نیز خارج از آمریکا، می باشند و گزینه های تحصیلی زیادی را به دانش آموزانی که در آنجا تحصیل می کنند، ارائه می نمایند.

تحصیل در یوتا امریکا

لیست دانشگاه های ایالت یوتا امریکا
دانشگاه بریگهام یانگ
دانشکده شرقی یوتا
دانشگاه جنوب یوتا
دانشگاه یوتا
دانشگاه ایالتی یوتا
کالج ایالتی یوتا دره
دانشگاه ایالتی وبر
کالج وست مینستر

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است