تحصیل در واشنگتن دی سی امریکا

تحصیل در واشنگتن دی سی امریکا
قانون اساسی ایالات متحده برای یک منطقه مشخصاتی ارائه داده  که  به عنوان سرمایه های ملی ایالات متحده آمریکا شناخته و حفظ شود. به این ترتیب، واشنگتن DC در سال ۱۷۹۰ تأسیس شد و (بدون اینکه جزو هیچ یک از ۵۰ ایالت آمریکا باشد) به طور مستقل عمل می کند و به طور مستقیم توسط دولت فدرال آمریکا نظارت می شود. مراکز هر سه شاخه اصلی دولت ایالات متحده (مقننه، مجریه و قضائیه) در پایتخت کشور واقع شده است، همراه با ۱۷۴ سفارتخانه خارجی و ستاد مرکزی برای بانک جهانی، صندوق بین المللی پول (IMF) و سازمان پان بهداشت آمریکا (PAHO).
دانشجویان بین المللی علاقه مند به تحصیل در واشنگتن دی سی، (علاوه بر داشتن فرصت های شگفت انگیز برای قرار گرفتن در معرض صحنه و سیستم سیاسی آمریکا) دانشگاه های متعدد خصوصی برتر ی را در اختیار دارند که می توانند از میان آنها یکی را برای تحصیل در خارج از کشور انتخاب کنند. این دانشگاه ها شامل دانشگاه آمریکایی، دانشگاه کورکوران هنر و طراحی، دانشگاه جورج واشنگتن، دانشگاه کاتولیک امریکا، دانشگاه هوارد، دانشگاه گالودت، دانشگاه جورج تاون، دانشگاه ترینیتی واشنگتن، دانشکده کلمبوس حقوق، دانشگاه قانون واشنگتن، موسسه سیاست های جهانی و مدرسه مطالعات جهانی پیشرفته Paul HNitze (ارائه شده از طریق دانشگاه های معتبر جان هاپکینز ) است.
American University, Corcoran College of Art and Design, The George Washington University, The Catholic University of America, Howard University, Gallaudet University, Georgetown University, Trinity Washington University, Columbus School of Law, Washington College of Law, Institute of World Politics, and the Paul H. Nitze School of Advanced International Studies

جرج تاون واشنگتن

علاوه بر این، دانشجویان بین المللی در DC خود را در یک مرکز ملی سلامت و تحقیقات پزشکی می یابند. در واقع، به تنهایی بیش از یک دو جین امکانات پژوهش های پزشکی و بیمارستانی در این منطقه وجود دارد. برخی از مراکز پزشکی مهم در منطقه عبارتند از موسسه ملی بهداشت، بیمارستان مرکزی واشنگتن، مرکز پزشکی رتش والتر رید Walter Reed و مرکز ملی پزشکی کودکان (یکی از بالا رتبه ترین مراکز کودکان در کشور). دانشگاه جورج واشنگتن، دانشگاه هاروارد و دانشگاه جورج تاون Georgetown  همگی برنامه های پزشکی بسیار معتبری با بیمارستان های آموزشی مرتبط که در منطقه نیز واقع شده اند، دارند.
شهر واشنگتن DC با افتخار بسیاری از نمادهای ملی و معماری از دموکراسی آمریکایی را نشان می دهد. دانشجویان بین المللی علاقه مند به تحصیل در DC ممکن است تشخیص دهند که تحقیق در مورد نابرابریهای اقتصادی و چالش هایی که ساکنان آنجا با توجه به موقعیت سیاسی منحصر به فرد و زیر ساخت آن با آنها مواجه هستند (از مسائل مختلف تراکم ترافیک گرفته تا نابرابری آموزش و پرورش) ارزش وقت گذاشتن را دارد. از سوی دیگر، دانشجویان بین المللی در DC باید به خاطر جمعیت شناسی فرهنگی متنوع و نگرش مثبت نسبت به حمایت از ارز خارجی و درک تعامل اجتماعی، که توسط موافقت نامه هایی با چندین شهر بین المللی، از جمله بانکوک (تایلند)، داکار (سنگال)، پکن (چین)، بروکسل (بلژیک)، آتن (یونان)، پاریس (فرانسه)، پرتوریا (آفریقای جنوبی)، ساندرلند (انگلستان)، سئول (کره جنوبی) و اکرا (غنا) نشان داده شده است، قدردان باشند. دانشجویان بین المللی در DC نیز می توانند از چهار فصل سال، آب و هوای معقول در طول سال، زندگی در یک شهرستان که چشم اندازش ۲۰ ٪ تحت سلطه پارک های زیبا و مناظر است و کاوش در سرمایه های ملی آمریکا با داشتن مکان های تاریخی زیاد، موزه ها ، اماکن فرهنگی و سالن های اجرای هنرها لذت ببرند.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است