حمل و نقل عمومی در قبرس

حمل و نقل عمومی در قبرس
قبرس به عنوان سومین جزیره بزرگ مدیترانه، به اندازه کافی کوچک هست که گردشگران بتوانند سرتاسر حزیره  را کشف کنند. بستگی به خودتون داره که در سفر به قبرس بخواین خودتون رانندگی کنین یا با سرویس های نقلیه عمومی به گردش برین. قبرس خیابونای تمیز و خلوتی داره که می تونین با یه ماشین کرایه ای و یا موتور به مانور دادن توی خیابوناش بپردازین. ولی اگه حوصله رانندگی ندارین، بهترین انتخاب وسایل نقلیه عمومی هستش. در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا شما را با ایاب وذهاب در جزیره قبرس  آشنا کنیم .
اتوبوس
خدمات اتوبوس در قبرس جنوبی مکرر و قابل اعتماد هستش. اتوبوس های قبرس به نظر از رده خارج شده میان ولی به طور کلی امن و راحت هستن. اتوبوس ها از دوشنبه تا شنبه خدمات رسانی می کنن و ارزانترین وسیله نقلیه هستش. روزهای یکشنبه اتوبوس نیست.

اتوبوس در قبرس

تاکسی
حمل و نقل عمومی به اتوبوس و تاکسی سرویس محدود میشه. قطار و هواپیما در مسیرهای داخلی قبرس شمالی و جنوبی وجود نداره. چهارراهی لفکوزیا  رو به لارناکا و لیماسول وصل میکنه. و این شبکه از غرب به پافوس و از شرق به آگیا نپا گسترش یافته. در قبرس شمالی تنها یک بزرگراه هستش که اونم بین نیکوزیا شمالی و فاماگوستا قرار داره.

تاکسی در قبرس

اتومبیل کرایه
ازونجایی که فواصل قبرس کوتاهه، میتونین با کرایه اتومبیل یا موتورسیکلت به آسونی در اطراف جزیره بگردین. فقط حواستون باشه ماشین رو قبل از حرکت چک کنین و مطمئن شین بیمه داره. و جالبتر اینکه توی قبرس اصن ماشین دزد وجود نداره!

کرایه اتومبیل در قبرس

دوچرخه
اگه سالم ترین وسیله نقلیه یعنی دوچرخه رو در جزیره قبرس انتخاب کردین، مطمئن باشین تنها نمی مونین. بیشتر مردم محلی این شیوه ارزان، راحت و سالم رو برای جابجایی و مسافرت انتخاب می کنن. یادتون باشه تابستون آفتاب اذیتتون میکنه پس دوچرخه رو برای فصل بهار و پاییز و زمستون پیشنهاد می کنم.

دوچرخه سواری در قبرس

راهنمای اقامت ،تحصیل ،سفر وزندگی در دیگر کشورها

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است