راهنمای خرید مداد ابرو

همه ی ما با ابروهایی کاملا بی نقص و خوش حالت به دنیا نمی آییم، اما خوشبختانه با وجود محصولاتی مانند مداد ابرو می توانیم ابروهایی خوش فرم و زیبا بدست بیاوریم. آرایش ابرو یکی از مهمترین بخش های آرایش است که می تواند تاثیر بسزایی در آرایش بگذارد. با ما همراه شوید تا با انواع مدادهای ابرو آشنا شوید.

همیشه رنگ مداد ابرویتان را هماهنگ با رنگ موها و پوستتان انتخاب کنید. معمولا برای روز رنگ طبیعی و برای عصر از رنگهای تندتر استفاده کنید. اگر رنگ موهایتان را تغییر شدیدی بدهید، متناسب با آن رنگ ابرویتان را کمرنگ یا پررنگ کنید. تنوع رنگ در رنگ ابروهای پودری بیشتر از مداد ابروها است.چند سایه چشم را انتخاب کنید تا رنگ متناسب را پیدا کنید.

راهنمای خرید مداد ابرو

ابروها در زیبایی چهره نقش موثری دارند! و این روزها هم تاکید بیشتری روی ابرو و سایه ابرو می شود قبلا هم نکاتی در خصوص اشتباهات رایجی که در این مورد می شود عنوان کردیم. حال باز هم به نکاتی در این خصوص اشاره میکنم. کسانی که میخواهند آرایششان بی نقص باشد، میتوانند یک یا دو رنگ را با هم استفاده کنند تا آرایش چشمانشان جلوه بخصوصی پیدا کند.

 قبل از هر استفاده نوک مداد ابرویتان را تیز کنید. اگر از رنگ پودری استفاده میکنید، هر دو یا سه بار استفاده برس آن را بشویید و با باد خشک کنید. اگر پودر زیادی روی برس باشد رنگ را بیش از حد پخش میکند. اگر ابروهای روشنی دارید، شاید احتیاج باشد روی آنها را پر رنگ کنید. بدین منظور باید رنگ صحیحی را برای مداد ابرویتان انتخاب کنید.

اگر رنگی را برگزینید که خیلی تیره باشد، ابروهایتان غیر طبیعی بنظر خواهد رسید و توی ذوق می زند. اگر هم از رنگی استفاده کنید که خیلی روشن باشد، هیچ کمکی به زیباتر شدن ابروهایتان نخواهد شد.
بنابراین رنگی را انتخاب کنید که مناسب ته رنگ پوست شما و ویژگی های صورتتان باشد. ایده آل این است که رنگ مداد مورد نظر شما دو پرده روشن تر از رنگ موهای خودتان باشد. بدین صورت هم به خوبی با ابروهایتان در می آمیزد و هم خودش را نشان می دهد.

ته رنگ پوست

هنگام استفاده از مداد ابرو بر روی ابروهایتان، یادتان باشد که خارج از خط موها را رنگ نکنید. پس درون خطوط کرانه ی ابروهایتان بمانید. همچنین همیشه با ضرباتی ملایم شروع کنید، چرا که اگر از ضربات سفت و محکمی استفاده نمایید رنگ ابروهایتان تیره خواهد شد.اگر هم ابروهایتان را خیلی تیره کنید، با آرایش باقی صورتتان ناسازگاری ایجاد خواهد شد. پس هیچگاه مداد را خیلی محکم فشار ندهید، مخصوصا نوکش را. باید دست هایتان را شل، اما کنترل شده حرکت دهید.مداد را در برابر ابروهایتان، پایین نگاه دارید، و از اینکه مداد را در گوشه های بالایی و انتهایی ابروهایتان استفاده کنید بپرهیزید. از آنجایی که کمان بالایی کم پشت تر از بقیه ی ابروی شماست، باید تا آنجا که می توانید مداد را از آن قسمت ابرو دور نگاه دارید.

راهنمای مداد ابرو

اشتباهات رایج در استفاده از مداد ابرو

کشیدن خط پهن
جوی هیلی، متخصص طراحی ابرو، پیشنهاد می کند هنگام پرکردن ابروها با مداد، ضربه های سریع و سطحی بزنید تا خط هایی مانند موهای کوچک خود ابرو ایجاد شود. هیچگاه سعی نکنید با کشیدن مداد در کل ابرو خط های پهن و پیوسته ایجاد کنید.

فراموش کردن محو کردن خطوط
مداد ابرو هم مانند مداد چشم و مداد لب است. اما ما اینبار خط های محوتری می خواهیم. برای جلوگیری از واضح به نظر رسیدن خطوط، از یک قلم مو یا شانه ی کوچک مخصوص ابرو، برای محو و پخش کردن اثر مداد استفاده کنید (بعضی از مدادهای ابرو در طرف دیگر خود شانه ی کوچکی هم دارند). ابروها را به سمت پایین شانه کنید تا خطوط مداد در تمام سطح ابرو یکسان پخش شود. همچنین می توانید برای اینکار از پدهای مخصوص سایه های آرایشی و یا گوش پاک کن هم استفاده کنید.

استفاده از مداد نوک تیز
ساده ترین راه برای حذف مرحله ی محو کردن، استفاده از یک مداد با نوک مناسب است. این روش به کمرنگ تر شدن و کاهش وضوح خطوط ایجاد شده خیلی کمک می کند.

خرید مداد ابرو

بیش از حد تیره کردن
شاید تضاد بین موهای روشن و ابروهای تیره زیبا به نظر برسد، اما تیره کردن بیش از حد ابروها ممکن است سنتان را بالاتر نشان بدهد! به منظور ایجاد تناسب و برجسته تر کردن رنگ چشم هایتان (به ویژه چشم های قهوه ای) مداد ابرویی انتخاب کنید که دو درجه از رنگ موهایتان روشن تر باشد.

صرف نظر کردن از لوازم مورد نیاز
برای طراحی ابروهایتان هرچه لوازم بیشتری در اختیار داشته باشید، بهتر است. یک مداد ابرو، بهترین ابزار برای کشیدن شکل دقیق ابروهاست. پودر ابرو (یا همان سایه ی مات) برای پر کردن نقاط خالی ابروها بسیار مناسب است (با نشستن بر روی پوست زیر ابروها، ابروها را پرتر نشان می دهد)، و ژل رنگی یا بی رنگ ابرو، برای نگه داشتن حالت ابروها. برای داشتن ابروهایی فوق العاده و خوش حالت به تمامی این لوازم نیاز خواهید داشت.

ما می‌خواهیم در اینجا به شما چند مداد ابرو با برندهای معروف معرفی کنیم تا بتوانید فقط با یک
مداد ابروی خوب حالت ابروهای‌تان را آنطور که دوست دارید، تغییر دهید.

اتود؛ جلوه زیبایی ابرو

مداد ابروی اتود، نرم است و رنگ‌دهی بالایی دارد که این موجب محبوبیت آن بین خانم‌ها شده است.
این مداد در ۵ رنگ متنوع در بازار موجود و دارای یک سر برس‌دار است که قبل از کشیدن ابرو
می‌توانید حالت ابرو را مرتب کنید.
انتخاب رنگ مداد را باید براساس رنگ پوست، رنگ مو و ابرو انجام دهید.

ابروهای‌تان را مرتب کنید

برس شکل‌دهنده مداد اورآل مناسب کسانی است که ابروهای شلوغ و نامنظمی دارند.
در فرمول ساخت این محصول موم به کار رفته که رنگ مداد را بادوام کرده و به ابروها حالت طبیعی‌تری
می‌دهد.

مداد ابرو

جادویی برای ابرو

فرمول پودری اما فشرده در مداد ابروی مک سبب می‌شود پس از استفاده، ابرویی مات و مخملی داشته باشید و
به همین دلیل ابروهای‌تان ظاهری صاف، یکنواخت و نرم خواهد داشت.
ماندگاری بالا از ویژگی این مداد در مقایسه با سایر محصولات مشابه است ولی به همین نسبت از قیمت بالاتری
برخوردار است.

ایزادورا بر پایه موم

مداد ابروی ایزودورا محصولی ایده‌آل برای پر کردن و فرم دادن به ابروها همچنین آرایش مات آنهاست.
فرمولاسیون این مداد بر پایه موم است و کسانی که چشمان حساسی هم دارند، می‌توانند به راحتی از این مداد
استفاده کنند.
اگر ترجیح می‌دهید از مواد آرایشی با پایه طبیعی استفاده کنید، سراغ این محصول بروید.

طرفداران کاتریس
مداد ابروی کاتریس با داشتن برسی حرفه‌ای به شما کمک می‌کند تا ابروهایی خوش‌حالت و مرتب داشته باشید.
البته برای استفاده از این مداد بهتر است شیوه مداد کشیدن ابرو را یاد بگیرید تا بتوانید از برس حرفه‌ای
آن درست استفاده کنید.

ادعایی باورپذیر از بی‌یو
به خانم‌هایی که تعریق بالایی دارند و به همین دلیل ابروهای‌شان به سرعت پاک می‌شود، مداد
ابروی بی‌یو را پیشنهاد می‌کنیم؛ چراکه نه‌تنها حاوی رنگدانه‌ برای پر کردن جاهای خالی ابروست بلکه خاصیت ضدآب و مقاومت
در برابر تعریق هم دارد.
بافت نرم مداد ابروی بی‌یو استفاده از آن را آسان کرده و جلوه‌ای طبیعی به ابروهای شما می‌بخشد.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است