راهنمای خرید کیف زنانه

انتخاب صحیح یک کیف زنانه می تواند در جذاب و شیک پوش بودن یک خانم تاثیرگذار باشد. اما باید در انتخاب کیف کمی حساسیت به خرج دهید و سعی کنید از کیف مارک دار با کیفیت عالی استفاده کنید تا خیالتان از بابت جنس کیفتان آسوده باشد. پزشکان ارتوپد می گویند:«بهترین کیف برای خانم ها کیفی است که خالی باشد!» این توصیه آنها برای این است که وزن کیف تنها عاملی نیست که می تواند به بدن شما آسیب برساند، بلکه کیفی با جنس نامرغوب هم عامل دیگری است. پس تا می توانید کیفی سبک تر و باکیفیت را حمل کنید. ایده آل ترین و بهترین ویژگی برای خرید کیف زنانه، انتخاب مارک خوب و دوم کوچک بودن آن با وزن کم است که داخل آن حداقل چیزها قرار داده شده و به دور شانه یا کمر بسته شود. شما با خرید کیف مارک دار و سایز مناسب اندامتان می توانید صدماتی که کیف های نامناسب به بدن تان وارد می کنند را به صفر برسانید.

به قیمتش دقت کنید

صرف‌نظر از وضعیت اقتصادی برای استفاده بهینه باید کیفی را انتخاب کنید که مورداستفاده شماست این عادت بد در بسیاری از افراد موجب از بین رفتن حق سایر هم‌وطنان نیز می‌شود که شاید هزینه‌های بالایی برای خرید یک کیف زنانه بدهند اما وقت لازم را برای انتخاب آن صرف نکنند.

امروز با توجه به بالا رفتن قیمت تمام‌شده بسیاری از کالاها هزینه پرداختی از سوی مصرف‌کننده حائز اهمیت است و در درجه اول توجه مشتری را جلب می‌کند. شاید در مغازه‌های مختلف انواع متفاوتی از قیمت کیف را دیده باشید که بنا به دلایل گوناگونی چون جنس به کار برده‌شده یا کلمه معروفی چون مارک بودن هزینه بسیار بالاتری نسبت به سایر کیف‌های مرسوم داشته باشند.

راهنمای خرید کیف زنانه

شاید بهتر باشد در خرید به مکان‌های مختلف دقت ویژه کنید زیرا در این بین، مغازه یا فروشگاه‌هایی پیدا می‌شود که قیمت‌های متعادل‌تری نسبت به اطرافیانش داشته باشد. پس در خرید عجله  نداشته باشید. سپهسالار، منوچهری، بهارستان، ولی‌عصر، بازار بزرگ تهران، شهر ری، ونک، تجریش و بسیاری دیگر از مناطق را می‌توان مهم‌ترین مراکز خرید کیف زنانه در تهران نام برد که البته باید توجه داشته باشید اگر به قیمت‌های پایین‌تر فکر می‌کنید قطعاً باید به مراکز بزرگ‌تر چون بازار یا خیابان و چهارراه ولی‌عصر یا محدوده دولت‌آباد تهران مراجعه کنید.

به‌طور مثال فروشنده کیفی را به ارزش 15 هزار تومان می‌خرد همین کیف در مغازه‌ای در تجریش 30 هزار تومان و در مغازه‌ای در منطقه نواب تهران با سود کمتری به ارزش 18 تا 20 هزار تومان به فروش می‌رسد. این تفاوت قیمت ناشی از گران‌تر بودن کرایه مغازه‌ها در مناطق مختلف تهران است.

درباره  کیف‌های ارزان‌ قیمت

قیمت کیف زنانه در مناطق مختلف تهران نوسان شدیدی دارد. در حقیقت خیلی بعید است در مغازه‌ها و پاساژهای بزرگ و لوکس کیف‌های ارزان‌قیمت پیدا کنید.

مکان و منطقه خرید روی قیمت اجناس تأثیر می‌گذارد. البته در موارد خاص کیف‌های گران‌قیمت با کیفیت‌های خیلی بهتر نیز وجود دارد؛ اما حسن بزرگ کیف‌های ارزان‌قیمت تنوع بیشتر در استفاده از این کالا است شما بجای اینکه یک کیف به ارزش 100 هزار تومان بخرید می‌توانید تعداد خریدهای خود را بیشتر کنید.

خرید کیف زنانه

به این نکات بیشتر دقت کنید

اگر کیفی می‌خواهید که بتوانید هر روز از آن استفاده کنید و می‌خواهید با همه لباس‌های شما صرف‌نظر از رنگش هماهنگ شود، بهترین کار، انتخاب رنگ خنثی است.

اگر شما به پوشیدن لباس‌های تنگ مشکی و قهوه‌ای علاقه دارید، در این صورت باید کیف‌هایی را بخرید که رنگی است یا تکه‌های رنگی دارد. یک کیف آبی، زرد یا قرمز بخرید که با بیشتر لباس‌های شما هماهنگ است.

اگر شما قدبلند هستید، سایز کیف چندان مهم نیست و می‌توانید هر نوع کیفی را که دوست دارید، انتخاب کنید. کیفی را بخرید که واقعاً مناسب شما است. به طول بند کیف و تعداد دسته‌های کیف توجه کنید.

اگر ریزاندام هستید، باید کمی هوشیار باشید. باید کیفی که انتخاب می‌کنید، خیلی بزرگ نباشد.

در نظر داشته باشید که چه مقدار چیزی می‌خواهید در کیف خود حمل کنید.

کیف دوشی خرید

انواع کیف زنانه خرید

کیف دوشی، معروف به کیف Shopper، بزرگ‌ترین کیف کمد شما خواهد شد. این کیف دارای دو دسته نسبتاً بلند برای حمل روی شانه است و معمولاً دهانه‌ای بدون زیپ یا دکمه ‌دارد.

اندازه بزرگ این کیف زنانه و حمل راحت آن باعث شده برای قرار دادن اقلام کوچک و گذاشتن و برداشتن پول یا کارت هنگام خرید، راحت‌ترین گزینه باشد. همین اندازه و راحتی نیز دلیل استفاده این کیف ها در طرح‌ها و جنس‌های مختلف برای رفتن به استخر یا دریا می شود.

کیف‌دستی

انواع کیف زنانه دستی

در تولید کیف‌های دستی، بیشتر از کیف‌های دوشی دقت به‌کاربرده می‌شود، تا هنگام حمل آن راحتی کاملی داشته باشید. به همین دلیل آن‌ها را Tote -به معنای حمل- نامیدند. این کیف‌ها معمولاً کوچک‌تر از کیف‌های خرید هستند و ظرافت بیشتری در طراحی دارند. می‌توانند دهانه‌ای زیپ یا دکمه‌دار و یا باز داشته باشند. دسته این کیف‌ زنانه کوتاه است و اغلب بند دوشی بلند و قابل اتصال و جدا کردن، برای استفاده راحت‌تر هم به همراه دارند.

اندازه متوسط و نسبتاً بزرگ آن‌ها باعث شده در موقعیت‌های بسیاری مورد استفاده قرار بگیرند. در بیشتر این کیف‌ها برای اقلام موردنیاز روزمره بانوان جای کافی وجود دارد. از کیف پول، قاب عینک، موبایل، کیف لوازم‌آرایش گرفته تا تبلت‌. اما اغلب این کیف‌ها ظاهری رسمی داشته و قابل‌استفاده برای دیدارهای مهم و رسمی و یا ملاقات دوستانه عصرگاهی هستند.

کیف کتابی

کیف کتابی معمولاً شکل مستطیل و ضخامت‌های متنوع دارند. نداشتن هیچ دسته یا بندی باعث می‌شود آن را با همه انگشتان و کف دست بگیرید. به دلیل این نحوه در دست گرفتن کیف، آن‌ها کلاچ (Clutch) – به معنی محکم گرفتن – نامیده می‌شوند. امروزه کیف‌های کتابی در شکل‌های مختلفی مانند دایره، بیضی، مربع، مثلث و یا قلبی طراحی می‌شوند.

در این کیف‌های کوچک می‌توانید موبایل، کلید، کارت اعتباری، اسکناس و یا تعداد محدودی لوازم‌آرایش قرار دهید. مدل‌های سنگ‌دوزی یا گل‌دوزی شده این کیف‌ها و بعضی مدل‌های براق و درخشان، انتخاب مناسبی برای مهمانی‌های شبانه خواهند بود.

کیف تک‌بند

انواع کیف زنانه تک بند

کیف‌های تک‌بند اندازه‌ای کوچک و مشابه کیف‌های کتابی یا باگت دارند. با این تفاوت که بند دوشی بلند چرمی و یا زنجیری دارند. این کیف‌ها اغلب با دهانه تا شو و یا زیپ‌دار طراحی می‌شوند.

اندازه این کیف‌ها و بسته به طرح و جنس آن‌ها برای خرید، پیاده‌روی و یا در طول سفر، برای اقلام کوچک روزانه مناسب است. بنابراین استفاده معمول این کیف‌ها برای زمانی است که احتیاجی به برداشتن اقلام زیادی ندارید.

کیف کیسه‌ای

کیف‌های باکت (Bucket) به دلیل شباهت الگوی اولیه سطل مانند این‌گونه نام‌گذاری شده‌اند. این کیف زنانه درواقع ظاهری استوانه‌ای دارند، که دهانه آن‌ها با بند جمع شده و به شکل کیسه‌های پول قدیمی درمی‌آید. بند بلند دوشی نیز حمل آن‌ها را راحت‌تر کرده است.

برندهای مختلف اندازه‌های کاملاً متفاوتی از این مدل کیف تولید کرده‌اند تا در موقعیت‌های زیادی قابل‌استفاده باشند. به‌ویژه اندازه‌های کوچک و متوسط آن‌ها که مشابه کیف‌های باگت و تک‌بند، استفاده روزمره دارند. همچنین مدل‌های بزرگ‌تر آن‌که کاربردی مانند کیف‌ها دوشی خرید دارند. علاوه بر این در سفر یا مناطق شلوغ، شکل کیسه ای این کیف و همچنین امکان کنترل و قرار گرفتن در دستان شما، از دزدیدن آن پیشگیری می‌کند.

کوله‌پشتی

کوله پشتی

کیف‌هایی کوله (Backpack) برای استفاده راحت‌تر با دو بند روی یک یا هر دو شانه قرار می‌گیرند. سایزهای مختلف این کیف‌ها مقدار جادار بودن آن‌ها را مشخص می‌کند. به همین دلیل مدل‌های فانتزی و یا چرمی طراحی‌شده، صرفاً جنبه کیف‌دستی روزمره دارند.

از کوله‌ها اغلب برای حمل اقلام سنگین استفاده می‌شود. به همین دلیل بیشتر موردتوجه و استقبال دانش آموزان و ورزشکاران است. بسیاری اما برای حمل لپ‌تاپ و یا لوازم هنری و یا از هر تخصص دیگر از آن استفاده می‌کنند. مدل‌های کوچک، شیک و به‌روزتر این کوله‌ها نیز، سال‌هاست استایل متفاوتی ایجاد کرده‌اند.

شکل اندام خود را تعیین کنید و ضعف اندام خود را بشناسید. برای ایجاد تعادل اندام‌تان با یک کیف مناسب، شما باید از شکل و سایز اندام خود و ظاهر کلی‌تان آگاه باشید. باید کیفی انتخاب کنید که توجه را از قسمت‌های نامناسب اندام شما به قسمت‌های جذاب بدن‌تان جلب کند.

اگر ران‌های بزرگی دارید، کیفی انتخاب کنید که زیر بازوی شما قرار می‌گیرد، هر کیفی که درست روی کمر شما قرا بگیرد، توجه را به قسمت پایینی اندام شما جلب می‌کند.

انتخاب رنگ مناسب:

– اگر کیفی می‌خواهید که بتوانید هر روز از آن استفاده کنید و می‌خواهید با همه لباس‌های شما- صرفنظر از رنگشان- هماهنگ بشود، بهترین کار انتخاب یک رنگ خنثی است.

– اگر شما لباس‌های چند رنگ یا لباسی با بافتهای رنگی مختلف می‌پوشید، باید یک کیف تکرنگ خنثی انتخاب کنید تا توجه دیگران به لباس شما جلب بشود.

– اگر شما به پوشیدن لباس‌های تنگ مشکی و قهوه ای علاقه دارید، در این صورت باید کیف‌هایی را بخرید که رنگی است یا تکه‌های رنگی دارد. یک کیف آبی، زرد یا قرمز بخرید که با بیشتر لباس‌های شما هماهنگ است.

کیف زنانه

انتخاب اندازه مناسب:

– اگر شما قدبلند هستید، سایز کیف چندان مهم نیست و می‌توانید هر نوع کیفی را که دوست دارید، انتخاب کنید. کیفی را بخرید که واقعا مناسب شما است. به طول بند کیف و تعداد دسته‌های کیف توجه کنید.

– اگر ریزه اندام هستید، باید کمی هوشیار باشید. باید کیفی که انتخاب می‌کنید، خیلی بزرگ نباشد. می‌توانید این نکته را در نظر داشته باشید که کیف در کوچکترین قسمت اندام شما قرار بگیرد. در این صورت هنگام راه رفتن، از تمرکز به روی اندام کوچک شما جلوگیری می‌کند.

– علاوه براین سایز کیف بستگی دارد که چه مقدار چیزی می‌خواهید در کیف خود حمل کنید.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است