فستیوال های قبرس

فستیوال های قبرس
قبرس یکی از معروف ترین کشورهای اروپایی است که عمده محبوبیت آن بدلیل سواحل گرم و شنی مدیترانه ای آن می باشد. در سواحل قبرسبهترین امکانات رفاهی و تفریحی برای گردشگران مهیا شده است که از جمله مهمترین آن باید به هتل های ساحلی و پارک های آبی اشاره کرد. احتمالا درباره هتل های معروف قبرس هم شنیده اید، خصوصا هتل ۷ ستاره و سوپر لوکس آن که الکسوس نام دارد. اما از بحث جاهای دیدنی قبرس، سواحل و چند جاذبه گردشگری آن نیز که بگذریم باید به فستیوال های جذاب قبرس نیز اشاره کنیم که در کنار تفریحات این کشور می تواند سفر چند روزه شما به قبرس را بسیار جذاب‌تر کند.در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا شما را با فستیوال های قبرس آشنا کنیم .

مسابقه دو رویال
مسابقه دو رویال
تماشای مسابقات دو یکی از بهترین تفریحات یا بهتر بگوییم، فستیوال های قبرس است که حتما باید در آن حضور داشته باشید و از نزدیک به تماشای آن بپردازید. شرکت کنندگان این مسابقه باید مسیری به طول ۳۵ (آغاز از باغ پرندگان Casela و پایان در تاماسا) یا ۸۰ (آغاز از مزرعه Jet و پایان در تاماسا) کیلومتر را طی کنند که البته در بین راه نیز با چالش های گوناگون که بخشی از آن مسیرهای صعب العبور می باشد، دست و پنجه نرم کنند.

مراسم عید پاک
مراسم عید پاک
مراسم عید پاک قطعا تنها در قبرس برگزار نمی شود، اما در قبرس با آداب و رسومی خاص و جالب توجه برپا می شود. این مراسم جهانی که بعد از ماه اول بهار در سراسر دنیا برگزار می شود، از اصلی ترین مراسمات یونانی های ارتدوکس است. جالب است بدانید که در زمان برگزاری این مراسم نباید از گوشت، مرغ، ماهی یا فرآورده های لبنی تغذیه کنید ولی خوراکی های خوشمزه دیگر انتظار شما را می کشند! مطمئن باشید تجربه چنین جشنی در کنار یونانی های قبرس حتما برای شکا لذت بخش خواهد بود.

کاتاکلیسموس یا فستیوال آب پاشی

کاتاکلیسموس
کاتاکلیسموس یا همان جشن آب پاشی از بهترین و شادترین فستیوال هایی است که هر ساله در سواحل قبرس برگزار می شود. در این مراسم سنتی ابتدا کشیش یک صلیب را به دریا می اندازد، سپس یکی از غواص ها مجددا آن را باز می گرداند؛ جالب تر اینکه مردم محلی اعتقاد دارند لطف و برکت الهی شامل حال آن غواص خواهد شد.
این فستیوال پر از هیجان در شهرهای مختلف قبرس برگزار می شود که از لارناکا و پافوس بعنوان مهمترین مراکز برگزاری آن می توان نام آورد. گفتنی است این جشن به مدت ۷ تا ۱۰ روز طول می کشد!

فستیوال موسیقی کلاسیک
فستیوال موسیقی قبرس
اگر اهل موسیقی آن هم از نوع کلاسیک هستید، قویا توصیه می کنیم که در فستیوال موسیقی کلاسیک لارناکا شرکت کنید. در این فستیوال که هر ساله در ماه آپریل برگزار می شود، تمامی سالن های موسیقی شهر به اجرای کنسرت ها و موسیقی های اصیل کلاسیک می پردازند.
اما بدون شک شرکت در کنسرت هایی که در سواحل لارناکا برگزار می شوند، شور و حال دیگری دارد.

جشنواره گل لیماسول
جشنواره گل لیماسول
این فستیوال زیبا و دوست داشتنی در شهر معروف لیماسول و در روستای Lania برگزار می شود. Lania به روستای هنرمندان قبرس مشهور است. تماشای خانه های قدیمی و هنری ساخته شده این روستا همواره برای هر گردشگری بسیار جذاب بوده است. اما اگر دسترسی به لیماسول نداشتید، می توانید سری به شهر پافوس بزنید؛ در این شهر نیز جشنواره های مشابهی از گل در روستای Yermasoya برگزار می شود. گفتنی است فستیوال گل لیماسول بر اساس افسانه ای یونانی و با آغاز بهار برگزار می شود.
راهنمای اقامت ،تحصیل ،سفر وزندگی در دیگر کشورها

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است