شهر تورنتو در کانادا

شهر تورنتو، پرجمعیت‌ترین شهر کانادا و مرکز استان انتاریو است. این شهر پایتخت اقتصادی کانادا و یک شهر جهانی است. سفر به تورنتو با وجود هزاران جاذبه‌ی فرهنگی و طبیعی و موزه‌های دیدنی، تجربه‌‌ای فراموش‌نشدنی است که نباید از دست بدهید.

 

شهر تورنتو 5

 

 

اطلاعات کلی

زبان این کشور انگلیسی و فرانسوی می باشد که کار بسیاری از گردشگران را راحت کرده است. واحد پول تورنتو دلار کانادایی می باشد که در حال حاضر معادل ۳۲۴۵ تومان است. فرودگاه تورنتو فرودگاه بین المللی پیرسن تورنتو نامیده می شود. اختلاف زمانی آن با ایران منفی ۱۱:۳۰ است. در موارد بسیار ضروری می توانید با شماره ۹۱۱ تماس بگیرید و اگر تماس شما ضرورت کمتری دارد می توانید با این شماره ها تماس بگیرید. ۴۱۶-۸۰۸-۲۲۲۲

 

 

شهر تورنتو 6

 

 

آب و هوا و بهترین زمان سفر

شهر تورنتو جزو شهرهایی در کاناداست که دارای چهار فصل می باشد. تابستان های گرم و زمستان های بسیار سردی دارد. با تمام تفاصیل بهترین زمان مسافرت به این شهر بهار و تابستان می باشد. اوایل بهار شاید کمی سرد باشد که با پوشیدن لباس مناسب نگرانی خاصی برای شما وجود ندارد. اما اگر در زمستان قصد سفر به این شهر را دارید، باید انتظار برف و باران زیاد و همچنین دمای منفی صفر درجه را داشته باشید. دمای این شهر در زمستان گاهی برای چندین هفته به بالای صفر نمی رسد.

 

 

شهر تورنتو 7

 

هزینه خورد و خوراک

در شهر تورنتو به دلیل آنکه شهری است که تمام ملیت ها در آن زندگی و سفر می کنند، غذاهای متنوعی را می توانید پیدا کنید. در رستوران های محلی و متوسطی که در تورنتو وجود دارد می توانید برای هر وعده انتظار قیمتی در حدود ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان داشته باشید.  اگر رستوران کمی لوکس تر باشد هزینه تان تا چیزی در حدود ۶۰ هزار تومان افزایش خواهد یافت. البته تورنتو دارای رستوران های زنجیره ای از سراسر دنیاست که در آن جا نیز می توانید غذاهای مقرون به صرفه ای را پید کنید.

 

 

شهر تورنتو 2

 

 

جاذبه های مهم گردشگری

  • برج سی اِن
  • گالری هنری انتاریو
  • کازا لوما
  • باغ وحش تورنتو
  • بازار سنت لارنس
  • ساختمان شهرداری
  • موزه رویال انتاریو
  • راجرز سنتر

 

شهر تورنتو 4

 

 

بایدها و نبایدها

کانادایی ها از این که مدام با مردم آمریکا یا اروپا مقایسه شوند خوششان نمی آید. سعی کنید که در برابرشان مقایسه انجام ندهید.هیچ جاذبه، استراحتگاه یا پارکی را  به هیچ وجه خراب نکنید. شما باید از تمامی قوانین و سیاست های جاذبه های توریستی و همچنین قوانین تورنتو پیروی کنید.در پیاده رو در لاین مستقیم راه بروید.از کسی که هدست به گوشش است سوال نپرسید.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است