شهر سان فرانسیسکو در امریکا

سان فرانسیسکو شهر مدرنی است که برای فرهنگ، موسیقی، تنوع و مناظر زیبایش کاملا شناخته شده است. این شهر با آنچه که مردم تصور می‌کنند، متفاوت است. مردم آمریکا می‌گویند ”فقط سان‌ فرانسیسکو“ و برای این موضوع هم دلیل دارند.سبک‌های زندگی مختلفی در سان‌فرانسیسکو وجود دارد، از افراد happies (افرادی که سبک زندگی متفاوت از مردم در غرب را بر می‌گزینند و اغلب موهای بلند دارند و لباس‌های رنگی می‌‌پوشند) گرفته تا دانشجویان کالج در این شهر پیدا می‌شوند. در هرصورت شما با یکی از جالب‌ترین و آزاد‌ترین شهرهای آمریکا روبرو هستید.

 

شهر سانفرانسیسکو 2

 

 

وضعیت آب و هوایی

سان فرانسیسکو در تمام طول سال، آب و هوای مطلوب و شگفت انگیزی دارد و دمای هوا بین زمستان و تابستان به سختی نوسان می‌کند. با این وجود تابستان را می‌توان پرطرفدارترین زمان سال دانست که روزهای گرم و شب‌های معتدل تقریبا بدون باران دارد. زمستان‌‌های این شهر خنک (تقریبا بدون برف و یخ) است، اگرچه بادهای قوی ممکن است دمای هوای شهر را از آنچه که انتظار داریم کمی سردتر کند. همچنین در این فصل بارش باران امری معمول است. بهار و پاییز هر دو نسبتا خشک و دمای هوا در این دو فصل کاملا مطلوب است.

 

 

شهر سانفرانسیسکو 5

 

 

بهترین زمان برای رزرو هتل

هتل‌های سان فرانسیسکو فصول پرگردشگر مخصوص خودشان را دارند که معمولا در تابستان یا در واقع از ماه آوریل تا اکتبر و از ماه ژوئن تا آگوست که شلوغ‌ترین ماه‌های سال هستند، اتفاق می‌افتد. این شهر رویدادها و کنوانسیون‌های ویژه‌ی زیادی را میزبانی می‌کند و در طول مدتی که یکی از این رویدادها در شهر برپا می‌شود، قیمت‌ها تا دو برابر و حتی بیشتر هم افزایش پیدا می‌کنند. فصل کم گردشگر هم از ماه دسامبر تا مارس (به جز تعطیلات) به طول می‌انجامد، بدیعی است که در این زمان قیمت‌ها سیری نزولی را طی می‌کنند، به گونه‌ای که می‌توان حتی در هتل‌های لوکس هم اتاق‌های نسبتا مناسبی رزرو کرد. در هرصورت بهتر است از قبل اقدام به اجاره‌ی اتاق کنید تا به مشکل خاصی بر نخورید.

 

 

شهر سانفرانسیسکو 1

 

جاذبه های شهر سان فرانسیسکو

  • قدم زدن روی پل گلدن‌گیت (GoldenGateBridge)
  • بازدید از کاخ هنرهای زیبا
  • تور آلکاتراز
  • اقامت در منطقه‌ی Mission
  • سوار تراموای برقی شوید
  • بازدید از خیابان لومپارد
  • بازدید از Coit Tower
  • بازدید از منطقه‌ی چینی‌ها

 

شهر سانفرانسیسکو 6

 

 

چند روز اقامت در سان فرانسیسکو کافی است

شاید بهتر باشد بگوییم که تا آنجایی که برای شما مقدور است خوب است که در سان فرانسیسکو بمانید، بنابراین به خاطر داشته باشید که سان فرانسیسکو یک شهر بزرگ و شلوغ است که اماکن دیدنی زیادی دارد و کارهای زیادی برای انجام دادن در آنجا وجود دارد. اگر برای اولین بار است که به سان فرانسیسکو سفر می کنید، در صورت امکان حداقل یک هفته زمان سفرتان را در نظر بگیرید، هر چند حتی ممکن است یک هفته نیز برای گشت و گذار کامل کافی نباشد!

 

 

شهر سانفرانسیسکو 4

 

 

حمل و نقل و جابجایی در سان فرانسیسکو

سان فرانسیسکو یکی از منحصر به فرد ترین سیستم های حمل و نقل عمومی و همچنین اتوبوس ها و قطار ها را در جهان دارد. در شهر که عمدتا جابجایی و حمل و نقل توسط شبکه تاریخی اتومبیل های کابلی است. هرچند تراموا های جدیدتر نیز در خطوط حمل و نقل استفاده می شوند، اما ممکن است برای تنوع هم که شده، بازدید کنندگان بخواهند سوار یکی از آنهایی که قدیمی ترند بشوند. هر چند باید به شما هشدار بدهم، که مسیرهایی مانند خط اف-مارکت F-Market و واروز (اسکله ها) Wharves خط های بسیار شلوغی هستند!

سان فرانسیسکو شهری است که در آن دوچرخه سواری امری پسندیده و رایج است، و خطوط وسیع دوچرخه سواری در آن به چشم می خورد.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است