یک فضای مشترک کاری ، پیش روی شما

جایگزین فضای دفتر کار

ساختمان کسب‌وکار تجاری شما، محلی است که ساعت‌های اختصاصی خود را در آنجا سپری می‌کنید. دفتر کار شما به‌عنوان محل فعالیت‌های تجاری، ارتباط با مشتریان و یادآوری اهداف شما به‌صورت روزانه است.

منطقی است که دفتر تجاری خودتان را مانند دیگر تصمیمات تجاری خود انتخاب کنید؛ نگاهی به گزینه ها کنید و بهترین مسیر را برای رفتن به محل کارتان انتخاب کنید. این یک جایگزین مقرون‌به‌صرفه برای اجاره دفتر سنتی بدون فضای مشترک است.

آنچه، بسیاری از کارفرمایانی که تازه شروع به کار می‌کنند و یا صاحبان شرکت‌های مبنی بر خانه میدانند این است که یک فضای اداری می‌تواند یک هزینه گران‌قیمت، بزرگ و سربار برای سرمایه‌های اولیه شروع به کار باشد. آیا در صنعت شما، به یک دفتر کار حرفه‌ای برای جذب مشتری و کارهای روشنفکرانه و عقلانی، لازم است؟ یک فضای مشترک اداری می‌تواند اضطراب شما را برای اجاره کاهش دهد.

دفتر کار مشترک

فضای دفتر مشترک چیست؟

فضای اداری مشترک، مراکز کسب‌وکار و یا سوئیت هایی می‌باشد که توسط سایر شرکت‌ها و یا افراد حرفه‌ای به اشتراک گذاشته می‌شود که راه‌حلی مناسب برای ایجاد فضای اداری رسمی مقرون‌به‌صرفه است. این دفاتر اغلب به‌صورت کاملاً مجهز می‌باشند و مبله هستند که یک‌راه حل خوب و آماده برای ایجاد یک شعبه یا صرفه‌جویی در زمان و پول برای راه‌اندازی مکانی جدید است. علاوه بر هزینه‌های پایین‌تر، می‌تواند کارآفرینان را از تنهایی دربیاورد و یک جلوه پرطرفدار برای شرکت شما باشد.

یک فضای مشترک اداری می‌تواند به شما کمک کند تا بر کسب‌وکارتان تمرکز کنید.

دکتر گرگ کری کوریان از مشاوران حقوقی، مالک و مستأجر دفاتر تجاری در مورد فضاهای اداری مشترک می‌گوید: فضاهای مشترک اداری یک محیط مناسب در اختیار ما قرار می‌دهد که دسترسی 24 ساعته با امکاناتی مانند صندوق پستی، تلفن، پهنای باند اینترنت و غیره است که تمرکز بر روی کسب‌وکار را بیشتر و مدیریت در دفتر تجاری را کمتر می‌کند.

دفاتر تجاری مشترک می‌توانند یک‌راه حل برای مشکلات بازاریابی باشند. با جمع‌آوری متخصصان مرتبط در یک فضای اداری مشترک می‌توانید یک پایگاه تشکیل دهید و از ارجاع مشتریان خود به سایر شرکت‌ها، در محیطی غیررقابتی لذت ببرید. به‌عنوان‌مثال، یک گروه از متخصصان بهداشتی مانند طب سوزنی، ماساژور اعصاب و … می‌توانید از فضای اداری مشترک بهره‌مند شوند و مشتری را در معرض یک‌راه حل خرید یکپارچه قرار دهد.

حتی اگر شما یک کسب‌وکار مکمل برای به اشتراک گذاشتن فضای اداری ندارید، بازهم می‌تواند از این مزیت استفاده کنید و مشتریان را ارجاع دهید.

انتخاب یک ارائه‌دهنده فضای مشترک

محل سکونت:

برای صنایع خاص، یک مکان برای موفقیت تجاری مهم است. داشتن یک دفتر کار در مرکز شهر می‌تواند حداقل نیاز مشتری باشد. اگر محل کار اولویت نداشته باشد، آن گزینه‌ای را مدنظر قرار دهید که هزینه پایین‌تری دارد. آیا دفتر کار در حدفاصل رفت‌وآمد و پارکینگ مقرون‌به‌صرفه خواهد بود؟

مستأجر:

یک سؤال مهم این است که چه کسانی میخواهند شرکای فضای اداری مشترک شما باشد؟ به دنبال کسب‌وکارهای مکمل و یا شرکت‌های مشابه بگردید. روابط مستأجران با یکدیگر، فرصتی خواهد بود برای دسترسی به همکاری و وفاداری‌های تجاری مشترک.

قرارداد:

دفتر خدماتی حداقل می‌تواند 3 ماه اجاره را پیش بگیرد و این خیلی بهتر از یک دوره ده‌ساله است. گزینه‌های اجاره‌نامه و موارد اجاره در بین شرکت‌های دفاتر مشترک و مکان‌های مختلف، متفاوت خواهد بود. داشتن یک وکیل برای بررسی قرارداد شما به‌منظور تأمین نیازها و انعطاف‌پذیری دفتر، بسیار منطقی است.

امکانات:

با توجه به محل و هزینه اجاره، یک فضای اداری مشترک با امکانات عمومی یا خدمات حقوقی شامل موارد زیر می‌باشد.

  • تجهیزات بازرگانی مانند دورنگار، تلفن و دستگاه کپی
  • دسترسی به اینترنت با سرعت‌بالا
  • مبلمان اداری
  • منشی
  • خدمات پستی الکترونیکی
  • اتاق اجلاس و اتاق هیئت‌مدیره
  • پاسخگویی به تلفن‌های شخصی
  • خدمات تحویل سرویس‌ها
  • خدمات چاپ و نشر
  • باشگاه سلامت

 

فضای اداری مشترک یک‌راه حل مناسب برای کسب‌وکار کوچک است. برای بهترین معامله، وقت خود را صرف مقایسه فضاهای اداری موجود کنید و هرگز در شرایطی قرار نگیرید که بخواهید یک معامله را کنسل کنید.

به خاطر داشته باشید که از مشاوران و افراد باتجربه مورد اعتماد، مشورت بگیرید.

نویسنده: دارل زهورسکی

در تاریخ 20 ژوئن 2016

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است