اجاره خانه در چین

اجاره خانه در چین
هزینه اجاره خانه در چین شهر به شهر و منطقه با منطقه و حتی شهرک با شهرک بسیار متفاوت است. برای مثال در شهر پکن هزینه اجازه خانه حدودا 40 متری (یک خوابه یا بدون خواب) در مجموعه ای که حداقل امکانات مناسب برای زندگی ایرانیان را داشته باشد و در داخل محدوده اتوبان رینگ 4 (که در برگیرنده منطقه شهری پکن است) ارزانتر از ماهی 4000 هزار یوان پیدا نمیشود. و با توجه منطقه و امکانات شهرک و موقعیت خانه نسبت به ایستگاه های مترو مبلغ اجاره افزایش می یابد. گاهی شهرک هایی نوسازی که در منطقه شهر ی راه اندازی می شوند که در سال اول امکان اجاره با قیمت مناسب در آنها مهیا می شود.
البته در شهرک های اطراف پکن که در اصل حومه پکن محسوب میشوند این مبلغ اجاره کاهش می یابد و یک باب آپارتمان با مشخص مذکور حداقل 2500 تا 3000 یوان خواهد بود. این شهرک های تقریبا کلیه امکانات شهری دارند و حتی خرید مایحتاج یومیه در آن مناطق ارزانتر تمام خواهد شد ولی بزرگترین مشکل آنها رفت و آمد به داخل شهر است. که در ساعات اوج ترافیک (7:30 الی 10) و (15:30 الی 20) خطوط مترو و مسیرهای ترافیکی بسیار شلوغ و پرازدحام خواهند شد. از نظر زمانی فاصله این شهرک ها با مراکز شهر با استفاده از مترو بیش از یک ساعت است. در شهرهای شانگهای و شنجن هزینه های اجاره 10 تا 20 درصد گرانتر از پکن است. در دیگر شهرهای بزرگ چین هزینه های اجاره 10 تا 40درصد ارزانتر از پکن است.

اجاره خانه چین

در چین کلیه هزینه اجاره خانه بصورت اجاره پرداخت می شود و واژه رهن در چین کاربردی ندارد. مبلغ اجاره باید بصورت کلی هر سه ماه یا شش ماه یا یکسال پرداخت شود و پرداخت ماه به ماه در چین وجود ندارد. بعنوان مثال در بهترین حالت شماره میتوانید اجاره سه ماه را یکجا و یک ماه زودتر از سررسید پرداخت نمایید. علاوه بر اجاره، صاحب خانه مبلغی معادل یک ماه اجاره را بعنوان وجه ضمانت همان ابتدا از شما میگیرد و در زمان تحویل خانه در صورت عدم آسیب زدگی به خانه و لوازمش، کلیه این مبلغ به مستاجر برگرداننده می شود. همچنین مستاجر موظف است یکماه قبل از اتمام اجاره منزل به بنگاه یا صاحب خانه از تصمیم اش برای سال آینده اطلاع دهد و در صورتی که مستاجر قصد ترک خانه را داشته باشدو این اطلاع نداده باشد و عملا برگه اتمام قرار داد امضا نکرده باشد صاحب خانه میتواند از پرداخت وجه ضمانت سر باز زند. چناچه مستاجر قصد ترک خانه را داشته باشد طبق متن قرارداد امضا شده (بستگی به متن) از 15 تا 30 روز جلوتر با صاحبخانه یا بنگاه در زمینه اجاره خانه همکاری کند. هزینه بنگاهی برای اجاره سالانه یک واحد معادل یک ماه اجاره است که از مستاجر گرفته می شود. کلیه منازل اکثرا به لوازم اولیه منزل مانند یخچال، کولر گازی، گاز، مبل و تخت و کمد مجهز می باشند.

تسهیلات زندگی ( ماهانه)

  • هزینه های اصلی ( برق، وسیله ی گرمایشی، آب، خاکروبه) برای آپارتمان 85 متر مربع    346.92 یوان
  • پرداخت تعرفه ی 1 دقیقه مکالمه ی داخلی موبایل ( بدون تخفیف یا طرح ها)     0.27 یوان
  • اینترنت ( 10 مگابایت پیکسل، داده های نامحدود، کابل/ ADSL)   112.81 یوان

آپارتمان در چین

قیمت یا هزینه اجاره خانه در چین
اجاره ی ماهانه

  • آپارتمان ( 1 خوابه) در مرکز شهر   4،455.63 یوان
  • آپارتمان ( 1 خوابه) خارج از مرکز   2،418.47 یوان
  • آپارتمان ( 3 خوابه) در مرکز شهر   10،096.07 یوان
  • آپارتمان ( 3 خوابه) خارج از مرکز    4،677.75 یوان

هزینه ی خرید آپارتمان

  • قیمت خرید هر متر مربع آپارتمان در مرکز شهر     45،104.22 یوان
  • قیمت خرید هر متر مربع آپارتمان خارج از مرکز    21،857.04 یوان
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است