تحصیل در ایالت تنسی امریکا

تحصیل در ایالت تنسی امریکا
دانشجویان بین المللی علاقه مند به تحصیل در تنسی مدارس عالی در محیطی که دانش آموزان فرصت های کارآموزی منحصر به فردی در اختیار خواهند داشت را، پیدا خواهند کرد. دانشجویان همچنین این فرصت را دارند که در مورد صحنه موسیقی مشهور آنجا مطالبی یاد بگیرند که می تواند موسیقی کانتری، راک اند رول و یا بلوز باشد!
با توجه به اداره آمار آمریکا در سال ۲۰۱۰، ایالت تنسی واقع در جنوب شرقی، خانه ی  بیش از ۶ میلیون نفر است. از آن جمعیت، ۷۷٫۶ درصد جمعیت سفید، ۱۶٫۷ درصد آمریکایی آفریقایی تبار و ۶٫۱ درصد از دیگر ملیت های چند فرهنگی می باشند. علاوه بر این بین سال های ۲۰۰۵ و ۲۰۰۹، تنسی نیز خانه ی  حدود ۴٫۱ درصد از مردم خارجی بود. با هجوم  ساکنان جدید از داخل و از سطح بین المللی تنسی امروزه برای هزینه کم زندگی و صنایع در حال رشد سریعش معروف شده است.
با وجود صنایع در حال رشد زیاد دانشجویان بین المللی در ایالت تنسی فرصت کارآموزی و فرصت های OPT / CPT موقت خوبی خواهند داشت که باعث جذب آنها می شود. برخی از صنایع عمده در تنسی شامل ساخت و ساز، مراقبت های بهداشتی و اتومبیل (خودرو) است. امروزه بسیاری از این شرکت ها عمدتا در شهرستانهایی مانند نشویل، ناکسویل، چاتانوگا و ممفیس واقع شده اند. لیست شرکت هایی که مقر آنها در ایالت تنسی است شامل ایستمن کمیکال، فدرال اکسپرس، بهداشت و درمان Columia / HCA ، بیکر Doneison، Autozone، اتوماسیون دقیق شرکت، دسترسی به حمل و نقل آمریکا، BlueCross BlueShield و داروسازی کامبرلند می شود.
دانشجویان بین المللی ممکن است به دلیل آب و هوای معتدل تنسی علاقه مند به تحصیل در اینجا باشند. درجه حرارت می تواند در اطراف نشویل، تنسی از ۸۰ درجه در تابستان به ۴۰ درجه در ماه های زمستان برسد. دانشجویان بین المللی ممکن است فصل های معتدل در ایالت تنسی را  دوست بدارند، چرا که ممکن است با شهر و کشور آنها تفاوت زیادی داشته باشد.

دانشگاه تنسی

دانشجویان بین المللی که قصد تحصیل در تنسی دارند انواع مدارس مناسب  را برای پاسخگویی به نیازهای فردی شان پیدا خواهند کرد. از دانشگاه واندربیلت گرفته تا دانشگاه تنسی، چیزی برای همه وجود دارد!
آیا می دانید که واندربیلت میزبان بیشترین دانشجویان بین المللی در ایالت تنسی است؟ با ۱۱۰۴ دانش آموز بین المللی از سراسر جهان، واندربیلت به خوبی به عنوان یک دانشگاه ردیف بالا در نشویل، تنسی به رسمیت شناخته شده است. دانشگاه واندربیلت ۱۱۸۶۷ دانشجوی کارشناسی و کارشناسی ارشد تمام وقت در سال تحصیلی ۲۰۱۰ – ۲۰۱۱ داشت. به دلیل حضور دانشجویان بین المللی زیاد، دانشگاه واندربیلت دارای دفتر بین المللی است که به دانش آموزان  در مورد هر گونه مسائلی که ممکن باشد کمک می کند. در خارج از کلاس درس، دانشگاه واندربیلت تعداد زیادی برنامه  فرهنگی و خدمات فرهنگی را رهبری می کند تا به دانش آموزان بین المللی این احساس را دهد که روح جامعه و مدرسه وجود دارد.
دانشگاه تنسی (UT) واقع در شرق واندربیلت در ناکسویل، تنسی واقع شده و در سال ۱۷۹۴ تأسیس شده است. این دانشگاه در طول سال ها تعداد دانشجویانش افزایش یافته است و در حال حاضر ۱۰۶۷ دانشجوی بین المللی در میان محوطه دانشگاه قدم می زنند. دانشگاه تنسی خانه ی ۲۷,۵۲۳ دانش آموز از جمله دانشجو در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد است. از آنجا که بدنه دانش آموزی آنجا بزرگ  است، این دانشگاه اجازه می دهد تا دانش آموزان رشته تحصیلی خود را از میان بیش از ۱۷۰ رشته مختلف انتخاب کنند.
اگر یک دانشجوی بین المللی به دنبال مدرسه صمیمی تر و کوچکتری است، کالج رودز ممکن است مناسب باشد که  درست در قلب ممفیس واقع شده است! کالج رودز خصوصی بوده و یکی از کالج های علوم انسانی است که حدود ۱۷۰۰ دانش آموز دارد. با بدنه کوچک دانش آموزان بین المللی که ۷۴ نفر از ۱۵ کشور مختلف خارجی است، این کالج فرصت بسیار خوبی برای یک دانشجوی بین المللی بوده که به دنبال غوطه ور شدن در فرهنگ آمریکا است. به دلیل اندازه اش، دانشجویان بین المللی توجه شخصی را در کلاس های کوچک آنجا دریافت خواهند کرد که به دانش آموزان این فرصت را می دهد تا رابطه ای با همسالان و استادان خود برقرار کنند. در واقع به طور متوسط اندازه کلاس در کالج رودز سیزده دانش آموز است و نسبت دانشجو به معلم ۰۱:۱۰ می باشد.
در خارج از کلاس درس، فرصت های زیادی برای کشف قلب تنسی وجود دارد از جمله شهرستانهای بزرگی مانند نشویل، ممفیس و چاتانوگا. الویس را در موزه الویس می توان دید و یا از دوره دیگری در غار کریستال شاین در ممفیس می توان بازدید کرد. اینجا به خاطر جشنواره هایش مشهور است. دانشجویان بین المللی همیشه می توانند جشنواره موسیقی و غذا از همه نوعی در طول سال پیدا کنند. اگر دانش آموزان برای بازدید از نشویل، خانه موسیقی کانتری،  برنامه ریزی کرده اند می توانند  سالن موسیقی کانتری مشهور کشور، جوایز موسیقی جشنواره موسیقی، جشنواره فیلم نشویل و گراند اوله Opry را چک کنند. ممفیس هر سال میزبان جشنواره هفته الویس است.
چه در کلاس درس و یا در صحنه موسیقی، تنسی مکانی عالی برای دانشجویان بین المللی است که به دنبال مدرک، به دست آوردن تجربه و آگاهی در مورد فرهنگ جنوب آمریکا هستند .

دانشگاه تنسی 1

لیست دانشگاه های ایالت تنسی امریکا
کالج آکویناس
دانشگاه ایالتی آستین پی
کالج باپتیست یادبود علوم بهداشت
دانشگاه بلمونت
کالج بتل
کالج برایان
کارسون-نیومن کالج
دانشگاه برادران مسیحی
کلیسای خدا کلامی حوزه علمیه
کالج کرایتون
دانشگاه کامبرلند
دانشگاه شرق تنسی دولت
دانشگاه فیسک
آزاد-Hardeman دسته دانشگاه
کالج کتاب مقدس جانسون
کالج کینگ
کالج ناکسویل
دانشگاه Lambuth
کالج لین
دانشگاه لی
LeMoyne-اوون کالج
دانشگاه یادبود لینکلن
دانشگاه لیپزکامب
کالج مارتین متدیست
کالج مریویلل
کالج پزشکی Meharry
کالج ممفیس هنر
دانشگاه ایالتی تنسی میانه
کالج میلیگان
کالج رودز
دانشگاه جنوب ظهور
کالج جنوبی
کالج جنوبی اوپتومتری
دانشگاه ایالتی تنسی
دانشگاه تنسی و فن آوری
دانشگاه تنسی معبد
کالج تنسی وسلی
دانشگاه Trevecca ناصری
کالج Tusculum
دانشگاه اتحادیه
دانشگاه ممفیس
دانشگاه سیستم تنسی
چاتانوگا
ناکسویل
مارتین
ممفیس
دانشگاه جنوب
دانشگاه واندربیلت

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است