تحصیل در ایالت مین امریکا

تحصیل در ایالت مین امریکا
در گوشه شمال شرقی ایالات متحده مین قرار دارد. مین بخشی از نیوانگلند بوده و شرقی ترین ایالت است که ساحل اقیانوس اطلس در یک طرف آن، نیوهمشایر در سوی دیگر و کانادا در شمال آن قرار دارد.
مین به هشت منطقه گردشگری تقسیم بندی شده است، از جمله Aroostook Country، Downeast و Acadia، Great Portland و خلیج Casco،Kennebec و دره رودخانه Moose ، دریاچه و کوه مین، ساحل میانه، ارتفاعات مین، و سواحل مین. این مناطق با هم دارای ۶۰۰۰ دریاچه ، ۳۲۰۰۰ مایل رودخانه ، ۵۰۰۰ مایل ساحل و ۱۷ میلیون هکتار جنگل هستند. هر منطقه چیزهای مختلفی جهت دیدن و انجام دادن به دانشجویان بین المللی در ایالت مین ارائه می دهد.
Aroostook بزرگترین شهرستان ایالت بوده و برای مردم محلی به سادگی به عنوان شهرستان شناخته می شود. ۲۰۰۰ دریاچه و رودخانه در این منطقه جریان دارند از جمله رودخانه سینت جان و دریاچه اکو. جزیره  Presque بزرگترین شهر در این شهرستان بوده که نقطه شروع بزرگترین مدل جهانی از منظومه شمسی است. مرکز این سیستم های خورشیدی در دانشگاه مین جزیره Presque می باشد.
Downeast و Acadia به طور تصادفی نامگذاری نشده اند. Downeast به طور سنتی جهت قایقرانی کشتی ها از نیویورک و بوستون، در مسیر باد به شرق است. در منطقه Downeast، شما می توانید طعم ماهی تازه و خرچنگ را بچشید. Acadia از کلمه یونانی برای بهشت زمینی حاصل شده است که نامی برای پارک ملی است که در این منطقه قرار دارد. پارک ملی آکادیا اولین پارک ملی در شرق می سی سی پی بوده و متشکل از ۴۰۰۰۰ هکتار و ۱۷ رشته کوه می باشد.
Great Portland و خلیج Casco بزرگترین منطقه شهری در ایالت مین است. Old Port یک منطقه خرید پر از بوتیک است و بخش هنری با گالری ها و فروشگاه های قدیمی نزدیک آنجا می باشد. چند کالج و دانشگاه نیز در Portland واقع شده اند.
دریاچه ها و کوه مین نه تنها فعالیت های ورزشی آبی، پیاده روی و فعالیت های برف بازی ارائه می دهند، بلکه محل بسیاری از جشنواره ها و نمایشگاه ها در طول سال نیز هستند.  Bethel  Winterfest در ماه ژانویه است. در گرمای تابستان در ماه ژوئن، دانش آموزان می توانند به موسیقی بلوز در جشنواره بلوز مین در Naples گوش دهند. در ماه سپتامبر با اشتهای زیاد برای یادگیری و غذاهای مین در Bethel Harvestfest و Chowdah Cookoff باز می گردند.
ساحل میانی پر از روستاهای کوچک ماهیگیری برای ماجراجویی دانشجویان بین المللی در مین  است. تماشای نهنگ و قایقرانی در دریا ورزش محبوب است. در Bath، دانش آموزان می توانند در موزه دریایی مین در مورد میراث دریایی ساحل میانه مطالبی یاد بگیرند.
۵۰۰۰ مایل از خط ساحلی در ایالت مین، ۳۰ مایل عجیب و جالب جزو سواحل جنوبی ایالت مین در سواحل مین می باشد. خرید Ogunquit یک شهر پر رفت و آمد در طول سال است، بنابراین دانش آموزان همیشه کاری در خیابان های این شهر پیدا خواهند کرد. در Wells میتوان در پناهگاه حیات وحش راشل کارسون به تماشای پرنده ها رفت.  راشل کارسون یک بومی شناس، دانشمند و نویسنده آمریکایی بود. سواحل یکی دیگر از فعالیت های مورد علاقه دانش آموزان در مین بوده که در سراسر این منطقه وجود دارند.
مناطق مرتفع مین محل بزرگترین دریاچه مین، Moosehead، بوده که ۴۰ مایل طول و ۲۰ مایل پهنا دارد. بزرگترین کوه مین، کوه Katahdin نیز در این منطقه است. خروجی های صنعتی مین عمدتاً تشکیل شده از کاغذ، چوب و محصولات چوبی. در شهرهای مرتفع از جمله Bangor و Millinocket، شواهدی از تاریخ واقعه نگاری آنها مانند جنگل مین و موزه واقعه نگاری نشان داده می شوند.
کارهای فراوانی می توان در ایالت مین انجام داد، از فعالیت فضای باز گرفته تا امتحان کردن غذاهای خوشمزه و تازه. در کلاس درس، تنوع ایالت مین را که در سیستم تحصیلی نیز منعکس شده می توانید ببینید. دانشگاه جنوبی ایالت مین بخشی از سیستم دانشگاه مین بوده که در Gorham و Lewiston قرار دارد. دانشگاه New England یک کالج مستقل با دانشگاه هایی در پورتلند و Biddeford است که تحصیل در کالج هنر و علوم، کالج Westbrook بهداشت حرفه ای، کالج Osteopathic پزشکی، دانشکده داروسازی و دانشکده تحصیلات تکمیلی را فراهم می کند.
Kennebec و دره رودخانه  Moose محل Augusta است که مرکز ایالت مین می باشد. Waterville یک شهر فعال در هنر است. اپرای آنجا هنوز هم در طول سال میزبان جشنواره بین المللی فیلم سالانه مین است. همچنین دو کالج در Waterville وجود دارد. کالج Thomas، یک کالج کوچک خصوصی بوده که دارای آمار منحصر به فرد و چشمگیری است؛ ۹۴ درصد از فارغ التحصیلان آنجا پس از فارغ التحصیلی در کمتر از ۹۰ روز شغلی در زمینه تحصیلی خود پیدا می کنند. زمینه تحصیلی آنها در درجه اول در زمینه  کسب و کار، فن آوری و آموزش و پرورش متمرکز است. کالج Colby یک کالج کوچک و  خصوصی دیگر بوده که کمتر از ۲۰۰۰ دانش آموز از ۴۵ ایالت و ۶۷ کشور برای تحصیل به آنجا می آیند.
دانشگاه مین در Farmington اولین موسسه آموزش عالی عمومی در ایالت مین درسال ۱۸۶۴ تأسیس شد. دانشگاه مین در Farmington مزایای کالج خصوصی کوچک با کلاس های کوچک را با هزینه بسیار پایین تر ارائه می دهد. کالج Bowdoin در Brunswick، قدیمی ترین شهر دانشگاهی مین واقع شده است. این کالج نسبتاً بسیار کوچک نسبت  دانشجو به اعضای هیئت علمی ۹ به ۱ دارد.

ایالت مین

لیست دانشگاه های ایالت مین
کالج بیتس
کالج بودین
کالج Colby
کالج آتلانتیک
کالج Husson
کالج مین هنر
دریایی آکادمی مین
کالج سنت جوزف
کالج توماس
کالج وحدت
دانشگاه سیستم مین
آگوستا
Farmington در
فورت کنت
ماکیاس
اورنو
پرسک آیل
دانشگاه جنوب مین
دانشگاه جدید انگلستان

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است