دیترویت خطرناک ترین شهر ایالت میشیگان آمریکا

دیترویت خطرناک ترین شهر ایالت میشیگان آمریکا
پلیس فدرال آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد که شهر دیترویت در ایالت میشیگان این کشور در سال گذشته میلادی خطرناک ترین شهر در سرتاسر ایالات متحده با بیشترین نرخ جرم و جنایت بوده است. مرکز آمار جرم اف بی آی در بیانیه خود در این باره آورده است:سال گذشته در این شهر 316 مورد اقدام به قتل انجام شده است که نشان دهنده 45 مورد قتل در هر 100 هزار نفر است.

دیترویت

” ویلی بل”، رئیس پلیس دیترویت در این باره می گوید:این شهر مسلما راه زیادی برای مقابله با این رویه دارد. مردم فقط در صورتی می توانند به راحتی در شهر رفت و آمد کنند که این مسئله حل شود. این واقعیتی است که ما نمی توانیم از آن چشم بپوشیم. مردم نگران دزدیده شدن ماشینشان در لحظه ای هستند که دارند بنزین می زنند… نگران مورد سرقت مسلحانه قرار گرفتن در لحظه ای هستند که در ماشین خود در حال رانندگی هستند… کلیساها در تلاش برای استخدام نیروهای امنیتی هستند، زیرا می ترسند. هیچ نقطه ای از شهر دیگر محترم شمرده نمی شود.
در بخش دیگری از این گزارش آمده است:دیترویت در عین حال در میان نرخ قتل و جرائم خشن در میان شهرهای آمریکا با جمعیت بیش از 100 هزار نفر نیز در مکان اول قرار دارد. اگرچه دو شهر دیگر ایالت میشیگان به نام های فلینت و ساگیناو در این زمینه فاصله چندانی با دیترویت ندارند.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است