مراکز تفریحی اسپانیا

مراکز تفریحی اسپانیا
اسپانیا سرزمین آفتاب و معماری شگفت انگیز است. این کشور یکی از مشهورترین مقاصد تعطیلاتی در اروپاست، جایی که مشتاقان آفتاب به آن جذب می­شوند. در این مطلب به بهترین مراکز تفریحی کشور اسپانیا می پردازیم.در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا با مراکز تفریحی اسپانیا  بیشتر آشنا بشیم
جزایر قناری و ایبیزا

جزایر قناری و ایبیزا

جزایر ایبیزا به دلیل موسیقی و جشن‌هایی که در ساحل آن همیشه برپاست، از اولویت‌های گردشگران جهان به شمار می‌رود. در این جزیره همیشه جشن‌های تابستانی برگزار می‌شود که فضایی شاد و فرح‌بخش را برای مسافران مهیا می‌سازد. سواحل آرام و دیدنی‌ در کنار منظره‌ی کوه‌های پوشیده از درختان کاج، رستوران‌های ساحلی، هتل‌های باشکوه و امکانات تفریحی گوناگون ایبیزا را به مکانی مناسب برای گذراندن تعطیلات توریست‌ها تبدیل کرده است.
جزایر قناری هم نیاز به معرفی ندارد، درختان سبز و بلند، دریا و سواحل سفید و طوطی‌های رنگارنگ، اما دیدنی‌های این جزایر به همین چند مورد خلاصه نمی‌شود؛ آتشفشان‌های بزرگ و فعال، مناطق باستان‌شناسی ماقبل تاریخ، جنگل‌های انبوه کاج، خلیج‌های کوچک ماسه‌ای و تپه‌های شنی حیرت‌انگیز از دیگر دیدنی‌های جزایر قناری است. اینجا هم کوچه‌های سنگ‌فرش برای پیاده‌روی مهیاست، هم آب‌درمانی در آب‌های آتشفشانی «ال‌تیده» (el teide) و هم کوهنوردی در پارک «گاراخونای» (Garajonay). علاوه بر همه‌ی این تفریحات، چه در شهر «لاس‌پالماس» باشید و چه در «سانتاکروز»، اقیانوس آتلانتیک برای همه جور ورزش آبی مهیاست .

جشنواره گوجه فرنگی

جشنواره گوجه فرنگی بونول

جشنواره «گوجه‌فرنگی» در شهر بونول (Buñol) و «سن فرمین» (Sanfermines) یا «گاوبازی» در شهر پامپلونا شما را وادار می‌کند تا حتماً یک‌ بار به اسپانیا سفر کنید.

کودییرو

کودییرو

کودییرو یک روستای ماهیگیری کوچک در شمال سواحل اسپانیاست که یک منطقه محبوب برای توریست هایی است که دوست دارند به ساحل و غذاهایی دریایی عالی دسترسی داشته باشند. این روستا مشرف به خلیج بیسکای است و به همین خاطر قادر خواهید بود ساختمان های زیبایی همچون کاخ Selgas-Fagalde و کلیسای تاریخی به نام Iglesia El Pito را در آن مشاهده کنید. مناظر بی نظیری در این روستا یافت می شود و برخی از زیباترین نقاط این روستا شامل Cabo Vidio و نیز آب های آبی رنگ در سواحل Playa del Silencio است.

کاسارس

کاسارس

شهر کوچک کاسارس در استان مالاگا واقع شده و به خاطر ساختمان های سفیدی که به سبک اهالی شمال آفریقا طراحی شده مشهور و شناخته شده است. صخره های بزرگی در این شهر قرار دارد که مشرف به دریای آلبوران هستند. اگر به معماری علاقه دارید، می توانید از قلعه کاسارس نیز دیدن کنید که در قرن سیزدهم ساخته شده است. کلیسای La Encarnacion نیز در این شهر قرار دارد. این منطقه به خاطر اسب سواری محبوب است. پس می توانید از اسب سواری در کنار ساحل نیز لذت ببرید.

کاداکس

کاداکس

در استان خیرونا و در یک منطقه ساحلی با عنوان کوستا براوا، شهر ساحلی کاداکس قرار گرفته است. این شهر به خاطر اینکه میزبان نقاش معروف سالوادور دالی است مشهور و شناخته شده است. گردشگاه کاداکس شما را به رستوران غذای دریایی و بوتیک های محلی هدایت می کند اما بهترین جاذبه این شهر ساحل زیبا و آب های آبی رنگ دریای مدیترانه است.

پارک گوئل بارسلونا  Park Güell Barcelona

پارک گوئل بارسلونا

پارک گوئل از پارک های بسیار زیبای اسپانیا و از مراکز تفریحی بارسلونا می باشد که در شمال شرقی بارسلونا در منطقه گراسیا در تپه ال کارمن قرار دارد. این پارک توسط معماری بزرگ و مشهور به نام گائودی بین سال های ۱۹۰۰ تا ۱۹۱۴ ساخته شد. مساحت این پارک ۱۷ تا ۱۸ هکتار می باشد. پارک گوئل در سال ۱۹۸۴ بخشی از میراث فرهنگی یونسکو شناخته شد. پارک گوئل بارسلونا که از مهمترین مراکز تفریحی اسپانیا به شمار می رود، شامل سه دریاچه ، راه عابر پیاده سایه انداز که به وسیله پرگولاهایی به ارتفاع ۱۲m سایه اندازی می کنند ، مسیر اسکیت و دوچرخه ، سه محوطه بازی کودکان ، ناحیه پیاده روی سگ ها ، آمفی تئاتری که میزبان ۳۲۰۰ نفر است و توانایی پذیرش کنفرانس های بزرگ در جنوب اروپا را دارد شامل می شود. هدف اصلی، ایجاد یک مجموعه مسکونی بسیار مرفه بود که البته هیچگاه عملی نشد؛ هر چند گائودی با الهام از طبیعت و ایده های گوتیک، باغ را طراحی و اجرا کرد. پارک مزبور بین سال های ۱۹۰۰ تا ۱۹۱۴ در فضایی به وسعت ۱۷٫۱۸ هکتار بنا شده و یکی از بزرگترین سازه های معماری در جنوب اروپا به شمار می رود.
آکواریوم بارسلونا  Aquarium Barcelona

آکواریوم بارسلونا

آکواریوم که یکی از مراکز تفریحی بارسلونا می باشد از ۳۵ آکواریوم مجزا تشکیل شده است و حدود ۱۱ هزار نوع و ۴۵۰ گونه مختلف از ماهی ها و جانوران آبزی در آن زندگی می کنند. در آکواریوم بارسلونا کانال های شیشه ای بزرگی وجود دارند که بازدید کننده ها وارد آنها می شوند. با ورود به این کانال های می توان از نزدیک زندگی ماهی ها را دید و از جذابیت و تنوع آنها لذت برد. در  آکواریوم بارسلونا انواع حیوانات و جانوران آبزی نگهداری می شوند. تنوع گونه های مختلف موجودات یکی از دلایل شهرت این آکواریوم در دنیا می باشد.

باغ وحش بارسلونا  Zoo Barcelona

باغ وحش بارسلونا

باغ وحش بارسلونا یکی از مراکز تفریحی بارسلونا به شمار می رود بارسلون در یکی از پارک های بزرگ بارسلون که خودش هم چون یک شهر بزرگ است، قرار دارد. در باغ وحش بارسلونا فضا و محیط این باغ وحش به گونه ای طراحی شده است که حیوانات تصور می کنند در محیطی طبیعی همچون جنگل هستند و با این که حیوانات تحت کنترل و مراقبت هستند، اما فضا به گونه ای است که گردشگر احساس می کند در کنار آنها قرار دارد و می تواند به راحتی آنها را لمس کند. بخشی از باغ وحش بارسلونا به کودکان اختصاص دارد و آنها را با انواع حیوانات و نوع زندگی و تغذیه آنها آشنا می کند. در این باغ وحش ترن برقی وجود دارد که بسیار مورد توجه کودکان قرار دارد. کودکان سوار قطار شده و در فضای پارک و باغ وحش گشت می زنند.

پارک رتیرو مادرید  Jardines Del Buen Retiro – Buen Retiro

پارک رتیرو مادرید

پارک رتیرو مادرید یک دریاچه مصنوعی دارد؛ یک قایق اجاره کنید و بچه‎ها را به یک گردش آبی ببرید. هر روز در این پارک برنامه نمایش‎های عروسکی به پا می‎کنند. یک زمین بازی خیلی بزرگ و مفصل دارد با کلی وسیله های بازی جورواجور که حتی بچه‎های بزرگتر را هم سرگرم می‎کند. تئاتر خیابانی آخر هفته های رتیرو نیز در اسپانیا شهره عام و خاص است؛ ضمن اینکه نباید شاه بلوط های این پارک را فراموش کرد. همچنین در پارک رتیرو، انواع نمایشگاه ها و کارگاه های مختلف برگزار می شوند. از جمله آنها می توان به نمایشگاه گل و گیاه یا نمایشگاه های بین المللی و کنفرانس های جهانی اشاره کرد. نمایشگاه کتاب نیز از دیگر نمایشگاه هایی است که در پارک زیبای رتیرو برگزار می شود. این پارک از مراکز تفریحی مادرید و دیدنی های اسپانیا به شمار می رود. قدمت پارک رتیرو، به سال ۱۶۲۰ میلادی بر می گردد. این پارک را «گسپر د گزمان» به پادشاه فیلیپ دوم هدیه کرد. هدف از این هدیه این بود که در زمین این پارک قصری زیبا بنا بشود. بنابراین قصر «رومن نوبل» در این محل بنا شده است. در ابتدا این مجموعه زیبا تنها برای خاندان سلطنتی بود اما بعدها در آن به روی عموم باز شد و عنوان یک پارک تفریحی را به خود گرفت. از جاذبه های این پارک باید به موسئو دل اجرسیتو (Museo del Ejército) و کاسون دل بوئن (Casón del Buen Retiro) اشاره کرد. این کان ها در کاخ داخل پارک رتیرو قرار دارند که در واقع موزه ای از نقاشی های قرن های ۱۹ و ۲۰ میلادی است. این نقاشی ها به هنرمندانی همچون «کِیسون» و دیگر نقاش های اسپانیایی تعلق دارند.

سواحل مالاگا اسپانیا  Bay of Malaga

سواحل مالاگا اسپانیا

شهر مالاگا در جنوبی ترین بخش کشور اسپانیا واقع شده است. این شهر در کنار دریای مدیترانه قرار دارد و با نام های «کاستادل سول» یا «ساحل آفتابی»شناخته می شود. این شهر در طول تاریخ شاهد تمدن ها و حکومت های مختلف بوده است. سواحل مالاگا از شهرهای ایده آل اسپانیا برای تفریح و گردش است. سواح زیبا و آب و هوای مناسب و انواع بانهای معماری و تاریخی باعث شده است سالیانه گردشگران بسیاری را به خود جذب کند. شب زنده داری در سواحل مالاگا ازجمله تفریحات لذت بخش گردشگرانی است که با تور اروپا به این بندر تاریخی مسافرت می کنند.  ساکنان شهر مالاگا که مالاگانوس گفته می شوند، مردمان بسیار مهربان و دوست داشتنی هستند. سواحل مالاگا، بخش بزرگی از درآمد روزانه آنها را تشکیل می دهد و آنها نیز رفتار بسیار خوشایندی با مسافران و گردشگران دارند. شکل امروزی شهر ساحلی مالاگا، در نتیجه تغییرات و تاسیساتی است که حکومت های پیشین در آن ایجاد کرده اند. این ساحل یکی از محبوب ترین مراکز تفریحی اسپانیابه شمار می رود. سواحل مالاگا یکی از مشهورترین و پربازدیدکننده ترین سواحل جنوب غربی اروپاست. از جمله دیدنی های اسپانیا در سواحل مالاگا قلعه آلکازیا است . منظره فوق العاده جذاب ساحل مالاگا از بالکن و بالای قلعه آلکازابا بسیار دیدنی و زیباست. گردشگران می توانند بعد از بازید از قلعه آلکازابا و لذت بردن از جاذبه های تاریخی آن، به لبه یا تراس قلعه بروند و از بالا منظره زیبای ساحل و خلیج را تماشا کنند. تماشای طلوع و غروب خورشید در این سواحل از جمله جاذبه های طبیعی فوق العاده جذاب است که هیچ مسافری تمایل به از دست دادن آن ندارد.
پارک کروکودیل تورموایونز  Crocodile Park

پارک کروکودیل

بهترین مکان برای دور بودن از دریا و شن های ساحل، پارک کروکودیل هاست. در این پارک علاوه بر مراحل مختلف زندگی این موجودات، از رمز و رازهای زندگی آنها نیز آگاهی کسب کنید. منطقه کاستا دل سول بیش از پنجاه سال است که نماد توریسم در جنوب کشوراسپانیابه شمار می رود. قرن هاست که این شهر محل اقامت مردمانی از کشورهای دیگر همچون آلمان، انگلستان، فرانسه و کشورهای آسیایی و آفریقایی است. باتور اروپا به اسپانیا سفر کنید و از دیدنی های اسپانیا در شهرهای مختلف بازدید کنید و اگر به شهر تورموایونز سفر کردید، از پارک کروکودیل دیدن کنید. حدود ۳۰۰ کروکودیل در این پارک نگهداری می شوند. پرابهت ترین و جذاب ترین این کروکودیل ها، Paco است که بزرگ ترین و نادرترین نوع کروکودیل در اروپا به شمار می رود. این تمساح عظیم، حدود ۵ متر طول و بیش از ۶۰۰ کیلوگرم وزن دارد. البته در این پارک فقط کروکودیل نگهداری نمی شود و انواع پرندگان و جانوران دیگر را نیز می توان در آن مشاهده کرد. این حیوانات در بخش دیگری از پارک و جدا از کروکودیل ها نگهداری می شوند. اصلی ترین جذابیت این پارک این است که می توانید به این موجودات خطرناک نزدیک شوید. اما این نزدیک شدن ها کاملا امن هستند و خطری برای بازدیدکننده ایجاد نمی کنند.
زمین بازی بوآدیا دل مونته مادرید  Boadilla Del Monte playground

زمین بازی بوآدیا دل مونته مادرید

معماران اسپانیایی ادواردو ناواجیو و سابا تارسولییک یک زمین بازی برای بچه ها در شهر مادرید در پارک بوآدیلا دل مونته طراحی کرده اند . آنها به این موضوع که رنگ و فضای بازی چه نقشی در توسعه شخصیت و مهارت کودکان دارند واقف بودند. این زمین بازی از مراکز تفریحی اسپانیابه شمار می رود. نتیجه کار ادواردو ناواجیو و سابا تارسولییک زمین بازی غیر معمول و ساختارهای معماری گیج کننده‌ای است. این دو معمار فضای بازی بزرگی طراحی کرده اند که با رنگ‌های فریبنده سفید و آبی تزئین شده است و شامل وسایل معمول زمین بازی به همراه سازه‌های دراماتیکی است که با بازی نور و سایه تخیل کودکان را در هنگام بازی تحریک و تشویق می‌کنند. این زمین بازی از مراکز تفریحی اروپابه شمار می رود. زمین‌های بازی می‌توانند همانند سکویی برای به پرواز در آوردن تخیلات کودک عمل کنند و این همان چیزی است که باید مد نظر طراحانی که فضاهای بازی را برای کودکان طراحی کرده یا می‌سازند قرار گیرد. با تور اروپا و تور اسپانیا به اسپانیا و شهر مادرید سفر کنید و با فرزندان خود به این زمین بازی که از مراکز تفریحی مادریداست ، بروید.
پارک گالیور والنسیا

پارک گالیور والنسیا

پارک گالیور در بستر قدیمی رودخانه توریا در شهر والنسیاواقع شده است. این پارک مکانی ایده‌ال برای آشنا کردن کودکان با هنر اجتماعی، فضاسازی و البته ادبیات داستانی به شمار می‌رود. این پارک زیبا و دوست داشتنی همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ بعد ازظهر بر روی عموم مردم باز است. با تور اروپاسفر کنید و از این پارک دیدن کنید. این پارک هیجان انگیز یکی از مراکز تفریحی اسپانیا بشمار میرود که در والنسیا قرار گرفته است . این پارک بر اساس داستان گالیور و شهر لیلیپوت ها طراحی و بنا شده است که کارتون آن بارها و بارها از تلویزیون های ایرانی هم پخش شده است و بسیاری از مردم ایرانی هم این شخصیت ها را میشناسند و برایشان خاطره انگیز است. مجسمه های  شخصیت های این داستان مانند گالیور و کوتوله های لیلیپوت را می توانید در پارک گالیور اسپانیا تماشاگر باشید. مخصوصا صحنه ای که گالیور به شهر لیلیپوت پا میگذارد و کوتوله ، گالیور را در حالی که درازکش روی زمین افتاده و خواب است با بند وطناب زندانی میکنند، بسیار جالب توجه همگان است.
پارک شگفت انگیز اسپانیا

 

پارک شگفت انگیز اسپانیا

این پارک برای شهروندان و کسانی که به دنبال تجدید قوا و رسیدن به آرامش هستند ، حکم بهشت را دارد. به ویژه مقصد گردشگری مناسبی برای آن دسته از افراد است که دوست دارند مدتی شهر را ترک کرده و به دامن طبیعت پناه ببرند. اگر با تور اروپابه اسپانیا سفر می کنید ، به این پارک که از دیدنی های اسپانیابه شمار می رود، دیدن کنید. این پارک طبیعی یک منطقه بزرگ و حفاظت شده به وسعت بیست هزار هکتار است در شمال اسپانیاکه در اطراف کوهی به همین نام واقع شده است. اطراف این پارک توسط شهرهای متعددی از جمله بیلبائو احاطه شده است. با رفتن به این پارک تصاویر جادویی در ذهنتان خلق می شود که تا مدتها باقی خواهد ماند. در قلب این پارک کوهی واقع شده که ارتفاع قله آن ۱۴۸۲ متر است و برای صعود از آن نیازی به هیچ گونه تجهیزات خاص نیست. همچنین این پارک طبیعی دارای آبشار، مسیرهای پیاده‌روی، پوشش جنگلی انبوه و چشم اندازهای دل‌انگیز است، همچنین زیستگاه گونه‌های متعدد جانوری است. این پارک یکی از محبوب ترین مراکز تفریحی اسپانیا به شمار می رود.
  • “راهنمای اقامت ، تحصیل ، سفر و زندگی در دیگر کشورها”
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است