مراکز تفریحی ایالت اوهایو امریکا

مراکز تفریحی ایالت اوهایو امریکا
لقب ایالت اوهایو «ایالت شاه‌بلوط» (The Buckeye State) است که به نام درخت شاه‌بلوط اوهایو (Aesculus glabra) که در این ایالت بطور بومی می‌روید اشاره دارد. در این مقاله به مراکز تفریحی ایالت اوهایو می پردازیم.

باغ وحش و آکواریوم کلمبوس

باغ وحش و آکواریوم کلمبوس

باغ وحش و آکواریوم کلمبوس (به انگلیسی: Columbus Zoo and Aquarium) تاسیس ۱۹۰۵، نام یکی از باغ وحش‌های معروف ایالات متحده آمریکا است و در شهر کلمبوسایالت اوهایو قرار دارد. این باغ وحش حاوی ۵۸۰۴ جاندار، و در میان ۱۰ باغ وحش برتر آمریکا قرار دارد. آکواریوم و باغ وحش کُلمبوس یک باغ وحش غیرانتفاعی واقع در شمال شهر کُلومبوس (Columbus) از ایالت اوهایو (Ohio) می باشد. باغ وحش کُلمبوس محل زندگی بیش از 5 هزار حیوان است که این تعداد، شامل بیش از 700 گونه مختلف می شوند که به تفکیک منطقه جغرافیایی اصلی، از هم جدا سازی شده اند. این باغ وحش کار گسترش مساحت خود را از سال 2004 آغاز کرد و حالا بعد از گذشت بیش از 10 سال، به مساحتی در حدود 33 هکتار دست یافته است. در صورت گسترش و اضافه شدن بخش های جدید و رسیدن این باغ وحش به مساحت حدوداً 48 هکتاری، قرار است محیط زندگی مساعدی برای حیوانات قطبی و همینطور دشت های مشابه با نمونه های موجود در آفریقا به این باغ وحش اضافه شوند.

قلعه مگز پریسبورگ

قلعه مگز پریسبورگ

قلعه مگز پریسبورگ اهایو، که در آن سال‌ها است که بسیاری از بازدیدکنندگان و البته داوطلبان مشغول به کار در این قلعه خبر از شنیدن صداهای عجیب و دیدن وقایع ماورایی داده‌اند. قلعه‌ای به ظاهر تسخیر شده که در طول جنگ داخلی و در سال ۱۸۱۲ به دستور «ویلیام هنری هریسون» (William Henry Harrison) ساخته شده است. این گزارشات شامل شرحی بر مشاهده سربازان آمریکایی و جنگجویان بومی و نیز شنیدن صدای شلیک توپ، نواخته شدن طبل و حتی نور حاصل از شلیک تفنگ است. قلعه مگز هم دارای تور پیاده روی با ارواح است که در طول دو هفته‌ی آخر ماه اکتبر برگزار شده و شامل بازگویی افسانه‌های ترسناک و گشت و گذار شبانه است.

قلعه لاولند

قلعه لاولند

این قلعه توسط هری دلوس اندروز و بعد از برگشت او از جنگ جهانی اول در سال 1927 ساخته شد. سبک طراحی این قلعه مخلوطی از سبکهای آلمانی، انگلیسی و فرانسوی است و در داخل آن مجموعه ای از اسلحههای مختلف وجود دارد. همچنین گفته میشود که این قلعه توسط ارواح تسخیر شدهاست.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است