چشمه های آبگرم ایالت نوادا امریکا

چشمه های آبگرم ایالت نوادا امریکا
عجیب ترین چشمه آب گرمی که تابحال دیده اید چشمه آب گرم واقع در نوادا ایالت متحده آمریکا می باشد. چشمه آب گرم نوادا آمریکا ( America Nevada hot springs ) در دهه ۱۹۶۰ به طور طبیعی در دره هوآلاپای ایجاد شده و گردشگرپذیرترین و جذاب ترین جاذبه گردشگری ایالت نوادا می باشد.

چشمه آب گرم نوادا

چشمه آب گرم نوادا آمریکا  علاوه بر زیبایی فوق العاده که هر بیننده ای را به خود خیره می کند با داشتن املاح معدنی خاص که با رنگ های مختلفی در هم آمیخته می شوند و زیبایی غیرقابل توصیفی را می سازند خواص درمانی نیز دارد. چشمه آب گرم نوادا آمریکا با ارتفاع ۴ متر از دل خود آبشاری را به بیرون هدایت می کند که آب را تا ارتفاع ۲ متری پاشیده و قطرات ریز آب در هنگام ظهر در زیر نور آفتاب نمایی هزار رنگ به آبگرم می بخشند به همین دلیل گردشگران این آب گرم شگفت انگیز برای دیدن این اثر فوق العاده ساعات ظهر را برای بازدید این منطقه انتخاب می کنند. در چشمه آب گرم نوادا آمریکاAmerica Nevada hot springs ) ماهی های کوچک، قوها و مرغابی های وحشی زندگی می کنند و شما حتی اگر حدود یک مایل از جاده فاصله داشته باشید بازهم به دلیل ارتفاع چشمه آب گرم آن را خواهید دید.

چشمه آبگرم نوادا2

گردشگرانی که قصد سفر به این آب گرم شگفت انگیز را دارند، معمولا ساعات ظهر را برای این کار انتخاب می کنند چون در این صورت آب و آفتاب تصویری خلق می کند که نمونه اش را هیچ جای دیگر نمی توان دید. آب تا ارتفاع 2متری پاشیده می شود و قطرات ریز آن به همه جا می پاشد. خورشید هم با تابیدن به این آب معدنی نمایی هزار رنگ به آبگرم می دهد. جالب است بدانید که این چشمه آب گرم حدود یک مایل از جاده فاصله دارد اما آنقدر بزرگ است که از ده ها متر دورتر دیده می شود.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است