تحصیل در ایالت داکوتای شمالی امریکا

تحصیل در ایالت داکوتای شمالی امریکا
آیا شما برای سرگردان شدن در دشت های بزرگ کشف نشده آماده اید؟ با تحصیل در داکوتای شمالی به کشف زمین های سبز وسیع، تپه های کشف نشده و دشت های بی پایان بپردازید.  با ماجراهای هیجان انگیزی که تحصیل در داکوتای شمالی به شما ارائه کرده است به جنبه وحشی خود  تلنگری بزنید. یا در آرامش این سرزمین ناشناخته  فرو رفته و خودتان را کشف کنید. هر مسیری که دوست دارید انتخاب کنید، تحصیل در داکوتای شمالی حتماً با ماجراجویی همراه خواهد بود. طعم زندگی آمریکایی در شمال ایالات متحده را امتحان کنید.
جذابیت واقعی داکوتای شمالی فراتر از آنچه است که چشم می تواند ببیند، این ایالت واقعاً یک الماس سخت است. این ایالت نسبتاً بزرگ بوده و جمعیت تنها حدود ۷۲۳,۳۹۳ نفر دارد.  بنابراین مکان های زیادی برای سرگردان  شدن وجود دارد. با کانادا از سمت شمال شمال، داکوتای جنوبی درجنوب، مینه سوتا در شرق و مونتانا در غرب هم مرز است. اهالی داکوتای شمالی به راحتی می توانند در داخل و خارج از ایالت سفر کنند.  مرکز ایالت، بیسمارک، در جنوب این ایالت قرار دارد، هر چند اکثر مردم در نیمه شرقی در فارگو، مینوت و گرند فورکز زندگی می کنند. اکثر اهالی داکوتای شمالی از مناطق روستایی به مناطق شهری مهاجرت کرده اند، با این حال اقتصاد کشور هنوز هم در کشاورزی، ماشین آلات و استخراج معادن است.

دانشگاه ایالت داکوتای شمالی

فرهنگ: برای هزاران سال قبل از استعمار اینجا خانه ی بومیان آمریکا بوده است. برای بسیاری از قبایل سرخپوستی داکوتای شمالی یک ایالت مهم است. حداقل هفت قوم مختلف ساکن این منطقه  با لهجه های بی شماری صحبت می کنند، آداب و رسوم منحصر به فردی دارند و در مناطق مختلف زیادی زندگی می کنند. زمانی که دولت ایالات متحده در اواخر دهه ۱۸۰۰ کنترل این ایالت را در دست گرفت، آمریکایی های بومی را در مناطق محافظت شده قرار داد. بسیاری از اعضای قبیله ای هنوز هم در این مناطق باقی مانده اند. فرهنگ قوی بومیان آمریکا تا حد زیادی این ایالت را تحت تأثیر قرار داده است. تاریخ غنی این ایالت هنوز نیز رواج دارد و آنجا را تبدیل به یک مکان منحصر به فرد و هیجان انگیز برای اکتشاف دانشجویان بین المللی در داکوتای شمالی کرده است. “ایالت باغ صلح” به خاطر احترام به ساکنان بومی آمریکایی و قدردانی از آنها به خود می بالد. جای تعجب نیست که “داکوتا”  یک کلمه سرخپوستی به معنی دوست می باشد.
اگر شما علاقه وافری به طبیعت و ماجراجویی دارید، به دنبال جای دیگری نباشید. داکوتای شمالی تمام هیجانات شمارا برآورده خواهد ساخت. مردم محلی و گردشگران عاشق هوای داکوتای شمالی هستند که تازه، سرد یا گرم است. تابستان گرم و مرطوب  باعث می شود  درجه حرارت به بالای ۸۰ درجه فارنهایت برسد، در حالی که زمستان های داکوتای شمالی به زیر دمای انجماد می رسد و مقدار زیادی بارش برف دارد. مردم محلی به طور منظم ماهیگیری و شکار می کنند، به خصوص در ماه های گرم و ماهیگیری  در یخ و برف سواری در طول ماه های زمستان، محبوب تر است. گردشگران از بسیاری از فعالیت های در فضای باز مانند سواری در واگن قطار ، دوچرخه سواری در کوهستان و ماهیگیری در سطح جهانی لذت می برند.

دانشگاه داکوتای شمالی

صدها دانشجوی بین المللی در داکوتای شمالی، این ایالت را نه تنها بخاطر تاریخ شگفت انگیز و ییلاق زیبایش، بلکه همچنین برای سیستم دانشگاهی قوی که دارد انتخاب می کنند. یازده دانشگاه و کالج عمومی و چند کالج  خصوصی و قومی کوچک وجود دارند. بزرگترین مؤسسه دولتی داکوتای شمالی (State University NDSU)، واقع در فارگو و دانشگاه داکوتای شمالی (UND) در گریت فورکز می باشند. دانشجویان بین المللی در داکوتای شمالی باید برای به حداقل رساندن هزینه های تحصیلی به بورس های تحصیلی مختلف ارائه شده نگاهی بیاندازند. بورس تحصیلی Academic & Culture sharing به دانشجویان بین المللی در مقطع کارشناسی این توانایی را می دهد که تنها نیمی از نرخ شهریه غیر مقیم بودن خود را پرداخت کنند که موجب هزاران دلار صرفه جویی برای دانشجو می شود.
اقتصاد
اقتصاد داکوتای شمالی در بین تمامی ایالت ها موفق ترین است. این ایالت اولین ایالتی بود که از رکود اقتصادی اخیر کشور خارج شد و وضعیتش بهبود بخشید. اینجا همچنین دارای کمترین نرخ بیکاری در کل کشور است.  این پیروزی در نتیجه رونق اخیر در صنعت نفت بوده است. اقتصاد داکوتای شمالی همواره بر کشاورزی استوار بوده است. حدود ۹۰ درصد از مساحت این ایالت مزارع هستند. این زمین ها تولید بخش بزرگی از دانه غلات، ذرت، دانه های روغنی و حبوبات کشور را انجام می دهند. با این حال، در سال های اخیر، فن آوری و خدمات نیز تا حد زیادی به اقتصاد پر رونق کمک کرده است.
با داشتن تپه های زیبا و چمن زارها، تاریخ غنی بومیان آمریکا و اقتصاد، داکوتای شمالی می تواند خانه بعدی شما باشد. در داکوتای شمالی تحصیل کنید تا ببینید زندگی واقعی  آمریکای “شمالی”  چگونه است.

لیست دانشگاه های داکوتای شمالی امریکا
دانشگاه ایالتی دیکنسون
کالج جیمز تاون
دانشگاه ایالتی MAYVILLE
دانشگاه ایالتی مینوت
دانشگاه ایالتی داکوتای شمالی
کالج کتاب مقدس تثلیث
دانشگاه مری
دانشگاه داکوتای شمالی
دانشگاه ایالتی شهرستان دره شهر

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است