مرکز خرید گالریا سنت پترزبورگ روسیه

سنت پترزبورگ زیبا و تاریخی بسیاری از جاذبه‌های روسیه را در دل خود جای داده است و از این رو مقصد بیشترین مسافران تور روسیه به شمار می‌آید. مرکز خرید گالریا در این شهر یکی از مدرن‌ترین مراکز خرید و از دیدنی‌های روسیه برای گردشگران است که هر آنچه از یک مرکز خرید مدرن انتظار دارید را برآورده خواهد ساخت.

 

 

مرکز خرید گالریا 5

 

 

 

چرا مرکز خرید گالریای سن پترزبورگ؟

  • بهترین و پربازدیدترین مرکز خرید شهر سن پترزبورگ است.
  • گالریا یکی از بزرگترین مراکز خرید روسیه است.
  • طیف متنوعی از برندهای لوکس و اقتصادی را در خود جای داده است.
  • دسترسی فوق العاده راحتی دارد.
  • گالریا مجموعه ای از فروشگاه های برند و سرگرمی های متنوع است.
  • وجود 30 رستوران و کافه، دست شما را برای شکم گردی باز می گذارد.
  • امکانات رفاهی درون این مرکز خرید بسیار قابل توجه است.

 

 

مرکز خرید گالریا 3

 

 

بخش های مختلف مرکز خرید گالریا سنت پترزبورگ

مرکز خرید گالریا در پنج طبقه ساخته شده که در مجموع دارای 300 مغازه، 28 رستوران و کافه و 10 سینما و همچنین دارای پارکینگ زیر زمینی با ظرفیت 1200 اتومبیل برای مشتریانی که با وسیله نقلیه خود به این مرکز خرید مراجعه می کنند می باشد.

از مجموع 300 مغازه موجود دراین مرکز خرید، برخی شامل شعبه هایی از برند های برتر دنیا می باشد که انواع محصولات خود از جمله پوشاک، کیف و کفش و غیره را با توجه مد روز دنیا در اختیار مشتریان قرار می دهند که این محصولات با توجه به تنوع و کیفیتی که دارند به عنوان سوغاتی و هدیه انتخاب مناسبی هستند.

 

 

مرکز خرید گالریا 2

 

 

از جمله برند های معروفی که در این مرکز شعبه دارند می توان به مایکل کورس (Michael Kors)، برند (DKNY)، آرمانی (Armani)، مارکو پولو (Marco Polo)، هوگو باس (Hugo Boss)، ماکس مارا (Max Mara Weekend)، استفانل (Stefanel)، لاگرفلد (Lagerfeld) و غیره اشاره که وجود شعبه های برند های معتبر دنیا در این مرکز به اعتبار و جذابیت این مرکز خرید را نزد مشتریان می افزاید و مشتریان  بیشتری رابه مرکز خرید گالریا جذب می کند.

 

 

مرکز خرید گالریا 4

 

 

امکانات ویژه مرکز خرید گالریا سنت پترزبورگ

اگر با کودکان خود به سفر تور روسیه می‌روید برای رفتن به مرکز خرید گالریا سنت پترزبورگ هیچ مشکلی نخواهید داشت چرا که شهربازی هپی لون طیف متنوعی از بازی‌های هیجان‌انگیز و بازی‌های ویدئویی و دو سالن مخصوص نگهداری از کودکان دارد. با کودکانتان می‌توانید سری به پارک پروانه در مرکز خرید گالریا بزنید، پارکی رویایی که در آن می‌توانید انواع پروانه‌ها و حشرات رنگارنگ را ببینید و فروشگاهی دارد که در آن می‌توانید نمونه حشرات بخرید. ده سالن سینمای این مجموعه که سالن‌های ویژه و آیمکس و امکاناتی متفاوت دارند. رستوران‌ها و کافه‌های متفاوت با انواع غذاها و نوشیدنی‌های روسی، ژاپنی، آمریکایی، فست فود و غیره می‌تواند هر سلیقه غذایی را راضی نگه دارد.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است