گواهی پنج ستاره ایمنی برای دهکده جهانی دوبی

دهکده جهانی دوبی

 

دهکده جهانی دوبی، اولین مرکز دارای گواهی پنج ستاره ایمنی در جهان شد .دهکده جهانی دوبی، از شورای ایمنی بریتانیا گواهی پنج ستاره ایمنی را کسب کرد. تمام امکانات محوطه، نحوه اداره آنها و مدارک مربوطه بررسی گردید و سهام داران، کارمندان و مدیریت نیز مورد مصاحبه قرار گرفتند تا اینکه دهکده جهانی واجد عنوان پنج ستاره شناخته شد.

بررسی های بهداشت حرفه ای و ایمنی، این مرکز سرگرمی را به عنوان یک نمونه شاخص در جهان شناساند. این مرکز تفریحی با قبولی در تمامی شصت مورد در نظر گرفته شده، اولین مرکز تفریحی در جهان می باشد که چنین گواهی می گیرد و رکورد جدیدی برای دبی به ارمغان آورد.

این دهکده یکی از مراکز محبوب گردشگران که توصیه می شود در سفر دبی بازدید از آن را از دست ندهید ، مرکزی به نام دهکده جهانی یا Global Village است که در سال 1997 میلادی تاسیس شده است و از آن زمان تا کنون مسافران بسیاری را مجذوب خود نموده است .

دهکده جهانی دوبی مانند شهرکی است که در آن  از کشورهای گوناگون از سراسر دنیا غرفه هایی به شکل بناهای معروف کشورشان برپا شده است . بازدید کنندگان این دهکده می توانند بسیاری از بناهای مشهور دنیا را از 32 کشور مختلف در دبی تماشا نموده و در این غرفه ها که به شکل بناهای مهم کشورها ساخته شده ، انواع سوغات ، پوشاک ، خوراکی ها ، صنایع دستی و سایر محصولات کشورهای سراسر دنیا را تماشا و خریداری نمایند . از همین رو عده بسیاری از گردشگران به دهکده جهانی علاقمند هستند و برای عکاسی و خرید عازم این منطقه می شوند .

همچنین طیف وسیعی از امکانات تفریحی و سرگرمی ها و جنگ ها و جشن ها برای کودکان و بزرگسالان  نیز در این منطقه انتظار بازدیدکنندگان را می کشد و علت دیگری است که توریست ها دهکده جهانی دبی را بسیار دوست دارند و دهکده جهانی را در برنامه ریزی سفر دبی از موارد اصلی قرار می دهند .

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است