اطلاعات عمومی ایالت ویرجینیا امریکا

اطلاعات عمومی ایالت ویرچینیا امریکا
ویرجینیا (به انگلیسی: Virginia) که با نام رسمی مشترک‌المنافع ویرجینیا شناخته می‌شود، ایالتی است که در منطقه آتلانتیک جنوبیِ ایالات متحده واقع شده است. ویرجینیا به دلیل اینکه اولین و قدیمی‌ترین قلمرو پادشاهی انگلستان[۲] و نیز زادگاه بیشترین رؤسای جمهوری آمریکا بوده با نام‌های مستعار «قلمرو کهن» و «مادر رؤسای جمهور» شناخته می‌شود. جغرافیا و آب و هوای این ایالت تحت تأثیر کوهستان بلوریج و خلیج چساپیک است که زیست‌بوم گیاهی و جانوری این ایالت را پدیدآورده است.
ایالت ویرجینیا که با نام رسمی مشترک‌ المنافع ویرجینیا شناخته می‌شود، ایالتی است که در منطقه آتلانتیک جنوبی ایالات متحده واقع شده است. ویرجینیا به دلیل اینکه اولین و قدیمی ترین قلمرو پادشاهی انگلستان و نیز زادگاه بیشترین رؤسای جمهوری آمریکا بوده با نام‌های مستعار “قلمرو کهن” و “مادر رؤسای جمهور” شناخته می‌شود. جغرافیا و آب و هوای این ایالت تحت تأثیر کوهستان بلوریج و خلیج چساپیک است که زیست‌بوم گیاهی و جانوری این ایالت را پدید آورده است. شهرستان فرفاکس از پر جمعیت‌ترین تقسیمات سیاسی آن است. ایالت ویرجینیا دوازدهمین ایالت پرجمعیت در ایالات متحده آمریکا به شمار می‌رود.

نشان ایالت ویرچینیا امریکا

از ساحل ویرجینیا تا Roanoke، ویرجینیا از هر چیز مقدار کمی را ارائه می دهد. نه تنها ویرجینیا دارای کوه است، بلکه خط ساحلی آنجا با اقیانوس اطلس نیز باعث ارائه سرگرمی های زیادی در آفتاب ویرجینیا می شود. ساحل ۳۵ مایلی خط ساحلی شامل خلیج چساپیک، منطقه توچال و پل شنی می باشد. فرش تخته ای  با ۲۸ فوت عرض و سه مایل طول در کنار ساحل باعث ایجاد یک سطح مناسب برای دوچرخه سواران و دوندگان شده تا کنار ساحل در سواحل منطقه توچال تفریح کنند و نیز بازدیدکنندگان زیادی را جذب کرده است.
از امواج اقیانوس چشم بردارید و به اکتشاف در خلیج چساپیک بپردازید. درختان سرو قدیمی و تالاب های باستانی در انتظار شما هستند. فانوس دریایی کیپ هنری را ببینید، اولین فانوس دریایی مجاز شده توسط دولت ایالات متحده، از سال ۱۷۹۲ زندگی ساحلی و فعالیت های آبی می توانند خاطرات خوبی را برای شما در ایالت ویرجینیا رقم بزنند.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است