باغ وحش دوحه قطر

کشور قطر در حال گسترش صنعت گردشگری خود می باشد و در این راستا مکان های تفریحی بسیاری را تأسیس کرده است. یکی از این مراکز تفریحی باغ وحش دوحه می باشد که در شهر دوحه قرار دارد اگر قصد سفر با تور قطر را دارید در این مقاله با ما همراه باشید تا باغ وحش دوحه را به شما معرفی کنیم.

باغ وحش دوحه 6

باغ وحش دوحه در 12 کیلومتری مرکز این شهر قرار دارد و یکی از بزرگ ترین مراکز تفریحی دوحه به شمار می آید. این باغ وحش بسیار تمیز و پاکیزه است و مدیریت آن به بهترین شکل ممکن از این باغ وحش نگهداری می کند.
باغ وحش دوحه 4

انواع مختلف حیوانات

در باغ وحش دوحه قفس های متعددی وجود دارد که در هر یک از آن ها حیواناتی نگهداری می شوند. از حیواناتی که گردشگران تور قطر در بازدید از باغ وحش دوحه می توانند از آن ها دیدن کنند می توان به ببر، پلنگ، شیر، زرافه، آهو های آفریقایی، گورخر، انواع میمون ها و گونه های مختلفی از پرندگان اشاره کرد.
گردشگران تور قطر باید توجه داشته باشند که در این مجموعه بیش از 1500 جانور نگهداری می شود.
باغ وحش دوحه 3
علاوه بر قفس حیوانات در این باغ وحش فضا های سبز بسیار زیبایی نیز وجود دارد که برای بازدید کنندگان در نظر گرفته شده است و برخی از مردم محلی در روز های تعطیل به همراه خانواده به این باغ وحش آمده و در فضا های سبز موجود در آن به خوردن غذا و برگزاری پیک نیک می پردازند.
باغ وحش دوحه 2
در این باغ وحش محیط زیست و طبیعت قاره های مختلف شبیه سازی شده است و گردشگران تور قطر در هنگام بازدید از باغ وحش شهر دوحه می توانند با اکوسیستم برخی از قاره های دنیا آشنا شوند.
باغ وحش دوحه 5
باغ وحش جدید به چند منطقه تقسیم می شود که ویژگی های طبیعی و اقلیمی سه قاره را مشخص می کند. بازدیدکنندگان از این سه منطقه، احساس منحصر به فردی از مکان هایی که می توانند از بازدید در سراسر باغ وحش داشته باشند و تماشای گونه های حیات وحش هر یک از سه قاره را تجربه کنند.
باغ وحش دوحه 1
خوب است بدانید در این مجموعه برخی از حیوانات در حال انقراض نیز نگهداری می شود که بازدید از آن تجربه ای به یاد ماندنی خواهد بود. همچنین پیشنهاد میکنیم در سفر به قطر از پارک اسپایر و پارک آبی دوحه دیدن کنید.
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است