فستیوال های امارات متحده عربی

فستیوال های امارات متحده عربی
دبی یکی از مناطقی است که در دهه های اخیر پیشرفت چشم گیری داشته است و سرمایه گذاری بسیار خوبی را بر روی زیر ساخت های خود انجام داده و منابع عظیمی را از کشورهای دیگر جذب کرده است؛ به همین دلیل هم هست که نرخ توریسم در این کشور در طی سالیان گذشته رشد قابل توجهی داشته است.
یکی از نکات قوت دبی برگزاری فستیوال ها و جشن های بزرگی است که همه ساله توجه مردم زیادی را از سراسر دنیا به خود جلب می کند. مسئولان این کلان شهر به خوبی می دانند که فستیوال ها و جشنواره های گوناگون خود را چگونه به بهترین شکل و با بهترین کیفیت برگزار کنند. هدف از برگزاری این جشنواره ها جذب حداکثری توریست می باشد .در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا شما را با فستیوالها و جشنهای کشور امارات  آشنا شویم .
جشن روز ملی
و اما از دیگر جشن های مهم و بزرگ امارات، روز ملی است که در دوم دسامبر برگزار می شود و در این روز مردم این کشور استقلال خود را از سلطه بریتانیا جشن می گیرند.
فستیوال ماراتن
این ماراتن در دبی با حضور دوندگان حرفه ای و غیر حرفه ای هر ساله در ژانویه برگزار می شود. مسیر این مسابقه بیش از  چهل کیلومتر بوده و برای شرکت درآن از یکسال قبل باید ثبت نام کرد. جالب است که بدانید جایزه برنده شدن در این مسابقه یک میلیون دلار است.
ماراتن دبی

فستیوال خرید
این فستیوال برای بار اول در تاریخ ۱۹۹۶ توسط دولت امارات متحده عربی و به عنوان یک رویداد بزرگ در خرده فروشی و ترویج تجارت در دبی برگزار گردید و از آن سال تا امروز رشد و توسعه قابل توجهی داشته است و هر ساله به شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان آن اضافه می شود؛ به طوری که در حال حاضر میلیون ها نفر از این برنامه و فستیوال بازدید می کنند و می توان گفت این جشنواره از بهترین جشنواره های دبی می باشد. فستیوال خرید تابستانی دبی در تاریخ ۱۰ تیر تا ۲۱ مرداد هر سال در دبی برگزار می شود . این فستیوال از سال ۱۹۹۸ در دبی برگزار می شود و از مهمترین و شناخته شده ترین رویدادهای خرید در جهان به شمار می آید و ۶۰۰۰ فروشگاه از سرتاسر جهان امتیاز شرکت و فروش محصولات خود را در این فستیوال دارند.دولت امارات متحده ی عربی ار ابتدای راه اندازی این فستیوال مهم یکی از مهمترین حامیان این رویداد بوده و سهم بزرگی در حمایت و جذب توریست و گردشگر و افزایش سود سالانه ی حاصل از خرید بلیط هواپیما به مقصد دبی، شرکت در گردهمایی ها و جذب مسافر به این منطقه داشته است .
فستیوال خرید دبی

فستیوال اسب دوانی
فستیوال اسب دوانی از دیگر فستیوال هایی است که هر ساله در ماه مارچ در شهر دبی برگزار می شود و تعداد بسیار زیادی از مردم سراسر دنیا برای تماشای این رویداد ورزشی به این کشور می آیند. این مسابقه یکی از معروف ترین مسابقات ورزشی در دنیا با جایزه ۶ میلیون دلار است! این مسابقات ثروتمندان زیادی را هر ساله به دبی می کشاند .و هر ساله مراسم افتتاحیه بسیار باشکوهی برگزار می گردد .
فستیوال اسب دوانی دبی

فستیوال موسیقی
و اما موسیقی… این فستیوال محبوب برای علاقه مندان به موسیقی همه ساله به مدت ۱۰ روز در ماه جون در فضای باز و به همراه نمایش های مختلف و تخفیفات فوق العاده در مراکز خرید این شهر برگزار می شود، گفتنی است برگزاری این فستیوال همیشه باعث رونق فروشگاه ها و فروش بیشتر این مغازه ها در این زمان شده است.فستیوال موسیقی دبی

 راهنمای اقامت ،تحصیل ،سفر وزندگی در دیگر کشورها

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است