پارک گورکی مسکو روسیه

پارک گورکی «Gorky Park» که در سال ۱۹۲۸ میلادی افتتاح شده است را می‌توان بزرگترین پارک در مرکز شهر مسکو معرفی کرد. به تازگی و با هدف به روز رسانی و تجهیز این پارک، تغییرات زیادی در آن اعمال شده و بسیاری از سرگرمی ها و تجهیزات قدیمی آن با تجهیزات مدرن تعویض شده و در آن مکانی ویژه برای آموزش انواع ورزش، هنر و اجرای کنسرت های موسیقی طراحی شد. این پارک به دلیل جذابیت های ویژه و خاص خود در طول سال همواره میزبان خیل کثیری از اهالی شهر مسکو و گردشگران است.

 

 

پارک گورکی 4

 

 

درباره پارک گورکی در مسکو

پارک گورکی مسکو از با سابقه ترین پارک ها در این شهر تاریخی به شمار می آید و فقط چند سال تا سالگرد صد سالگی آن باقی مانده است . گردشگران تور روسیه و مردم بومی مسکو می توانند لحظاتی لذت بخش را در پارک گورکی تجربه کنند و در کنار دوستان و خانواده خود اوقاتی خوش را سپری کنند . این پارک که در قسمت مرکزی مسکو در منطقه کریمسکی واقع شده به عنوان یکی از اماکن تفریحی و فرهنگی از جاذبه های گردشگری روسیه محسوب می گردد . پارک گورکی که زمینی به وسعت 300 جریب را در امتداد رودخانه مسکو به خود اختصاص داده با زیبائی ها و جذابیت های مختلف خود ، محیطی مناسب برای علاقه مندان به تفریح و استراحت در طبیعت را فراهم نموده و با ارائه امکانات و بخش های متعدد مورد توجه گردشگران تور روسیه قرار گرفته است .

 

 

پارک گورکی 3

 

 

اطلاعاتی در مورد پارک گورکی مسکو روسیه

شهر مسکو به سبب داشتن جاذبه ها و دیدنی های مختلف از بهترین مقاصد گردشگری برای عاشقان سفر است و طیف گسترده ای از اماکن تاریخی ، مراکز فرهنگی و تفریحی را در اختیار علاقه مندان قرار می دهد . پارک گورکی مسکو از جمله اماکن دیدنی این شهر است که در سال 1928 میلادی افتتاح شده و حدود 120 هکتار وسعت دارد این پارک که در میان برترین پارک های جهان جای گرفته با باغ های رسمی ، زمین های جنگلی ، مجسمه های زیبا و امکانات رفاهی ، محیطی مفرح و فوق العاده دارد و به دلیل جذابیت های ویژه و خاص خود در طول سال همواره میزبان خیل کثیری از اهالی شهر مسکو و گردشگران است .

 

 

پارک گورکی 5

 

 

اسم این پارک از نام بنیانگذار رئالیسم سوسیالیستی در اتحاد جماهیر شوروی ، ماکسیم گورکی گرفته شده و گردشگران تور مسکو به راحتی می توانند از طریق ایستگاه متروی Park Kultury به آن مراجعه کرده و از بخش های متعدد آن بهره ببرند . به تازگی و با هدف به روز رسانی و تجهیز این پارک ، تغییرات زیادی در آن اعمال شده و بسیاری از سرگرمی ها و تجهیزات قدیمی آن با تجهیزات مدرن تعویض شده و در آن مکانی ویژه برای آموزش انواع ورزش ، هنر و اجرای کنسرت های موسیقی طراحی شده است .

 

پارک گورکی 2

 

 

پارک گورکی به عنوان یکی از دیدنی های مسکو در حال حاضر شامل امکانات رفاهی ، زمین های ورزش ، رصدخانه ، مناطق بازی برای کودکان و نمایشگاه های جالب است و سرگرمی ها و وسایل تفریحی از جمله چرخ و فلک عظیم و برنامه شاتل فضایی بوران که در آن تعبیه شده تجربه ای بی نظیر برای کودکان رقم خواهد زد .

همچنین در این پارک برنامه های ورزشی مانند یوگا ، رقص و کنسرت های موسیقی برگزار می گردد و در زمستان ها نیز اسکیت روی یخ را می توان در آن تجربه کرد همه ساله در فصول سرد سال بخش عمده ای از پارک گورکی به میدان اسکیت روی یخ تبدیل می شود . در حقیقت مسئولان این پارک با کمک فناوری های مدرن و استفاده از فرصت طبیعی زمستان سرد و طولانی مسکو ، این میدان اسکیت روی یخ را ایجاد کرده و به مدت 5 ماه در طول سال مورد بهره برداری قرار می دهند .

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است