تحصیل در ایالت میزوری امریکا

تحصیل در ایالت میزوری امریکا
میسوری در منطقه غرب میانه ایالات متحده آمریکا واقع شده و با آیوا، ایلینوی، کنتاکی، تنسی، آرکانزاس، اوکلاهما، کانزاس و نبراسکا هم مرز است. در سال ۲۰۱۰، جمعیت میسوری در حدود ۶ میلیون نفر ثبت شده است. بزرگترین جمعیت میسوری قفقازی و پس از آن آفریقایی، آمریکایی، آسیایی و سرخپوستان آمریکایی هستند. جفرسون سیتی مرکز این ایالت بوده و سینت لوئیس، کانزاس سیتی، اسپرینگفیلد و کلمبیا دیگر مناطق عمده شهری آن می باشند.
میسوری مخلوطی از مناطق شهری و روستایی و آب و هوای مرطوب قاره ای با زمستان های سرد و تابستان های گرم و مرطوب را داراست. صنایع عمده میسوری عبارتند از هوا فضا، تجهیزات حمل و نقل، مواد شیمیایی، صنایع غذایی، تجهیزات الکتریکی، ساخت نور و آبجو. محصولات کشاورزی این ایالت شامل دانه های سویا، گوشت خوک، گوشت گاو، یونجه، ذرت، مرغ، محصولات لبنی، پنبه، برنج و تخم مرغ می باشند.
تعداد دانشجویان بین المللی در میسوری بیش از ۱۸ درصد در سال تحصیلی ۲۰۰۹ – ۲۰۱۰ افزایش یافت. با توجه به گزارش منتشر شده از سوی مؤسسه آموزش بین المللی، تعداد فعلی دانشجویان بین المللی که در میسوری تحصیل می کنند ۱۳۳۶۰ نفر است. میسوری به دلیل توانایی اش در جذب دانشجویان بین المللی رتبه ۱۶ را کسب کرده است. این به خاطر تنوع دانشگاه ها و کالج های عالی برای  انتخاب دانشجویان بین المللی می باشد.

دانشگاه پزشکی میزوری

دانشگاه میسوری بزرگترین دانشگاه عمومی ایالت است. این دانشگاه در سال ۱۸۳۹ در شهرستان کلمبیا تأسیس شد و بیش از ۲۸۰ مدرک برای برنامه های مختلف ارائه می دهد. Mizzou ( با نام مستعار دانشگاه میسوری ) دارای یک ثبت نام متنوع شامل ۳۲۰۰۰ دانش آموز از هر ایالت در ایالات متحده و بیش از ۱۱۵ کشور در جهان می باشد.  این دانشگاه در سراسر کشور به خاطر رتبه های بالا برای دوره های مختلفش، از جمله روزنامه نگاری، حل اختلاف، خانواده و پزشکی اجتماعی و نویسندگی  شناخته شده است.  Mizzou یکی از پنج دانشگاه در کشور نیز می باشد که دوره های حقوق، پزشکی، دامپزشکی، راکتور تحقیقاتی هسته ای را در محوطه این دانشگاه ارائه می دهد. اکثریت دانشجویان بین المللی در میسوری، تحصیل در پردیس اصلی  دانشگاه میسوری که در کلمبیا واقع شده است را انتخاب می کنند، اما این دانشگاه دارای سه شعبه دیگر در درون ایالت نیز می باشد، که در سینت لوئیس، کانزاس سیتی و رولا واقع شده اند. دانشجویان بین المللی حدود ۲۸٫۲ درصد از جمعیت دانشجویی را در دانشگاه Mizzou کلمبیا تشکیل می دهند. یک مرکز بین المللی در محوطه دانشگاهی کلمبیا وجود دارد که خدمات پشتیبانی برای دانشجویان بین المللی در میسوری فراهم می کند. هدف این مرکز بین المللی این است که “نه تنها منابع بین المللی در سراسر محوطه دانشگاهی MU را تقویت کند، بلکه به تعامل با جامعه محلی و منطقه ای در آموزش بین المللی نیز بپردازد.”
دانشگاه واشنگتن در سینت لوئیس (WUSTL)  یکی دیگر از مؤسسات برتر میسوری است. WUSTL یک دانشگاه تحقیقاتی خصوصی واقع در حومه سینت لوئیس می باشد. اخبار ایالات متحده و گزارش جهانی ۲۰ تا از برنامه های حرفه ای و  فارغ التحصیلی WUSTL را جزو ۱۰ رتبه بندی خود در سال ۲۰۱۰ قرار داد. دانشکده پزشکی رتبه چهار در این کشور را دارد و مدرسه مدد کاری اجتماعی جورج وارن براون رتبه اول در ایالات متحده را دارا می باشد. دانشکده حقوق در مقام ۱۹ ام در این کشور قرار گرفت و این دانشگاه در رتبه بندی علمی دانشگاه های جهان  در مقام ۳۰ ام قرار گرفت. این دانشگاه دارای بدنه دانش آموزی در حدود ۱۴۰۰۰ دانشجوی کارشناسی و کارشناسی ارشد از ۵۰ ایالت و ۱۱۰ کشور مختلف می باشد.
روی هم رفته،۶۷  مؤسسه آموزش عالی واقع در میسوری وجود دارند؛ از جمله سیزده دانشگاه، ۳۹ مؤسسه چهار ساله خصوصی و ۱۳ کالج محلی. انواع گزینه های مختلف برای دانشجویانی که قصد تحصیل در میسوری دارند، برای انتخاب وجود دارد. بسیاری از این مؤسسات در  رتبه بندی کشوری و جهانی قرار گرفته اند که این موضوع در نهایت میسوری را به یکی از مقاصد عالی برای تحصیل دانشجویان بین المللی در ایالات متحده تبدیل کرده است.

دانشگاه ایالت میزوری

لیست دانشگاه های ایالت میسوری امریکا
کالج آویلا
کالج کتاب مقدس باپتیست
کالج کتاب مقدس مرکزی
کالج مسیحی مرکزی از کتاب مقدس
دانشگاه متدیست مرکزی
دانشگاه ایالتی میسوری مرکزی
کالج کلیولند کایروپراکتیک
کالج از Ozarks
دانشگاه کلمبیا
کونکوردیا حوزه علمیه سنت لوئیس
کالور-استاکتون کالج
DEVRY دانشگاه کانزاس سیتی
دانشگاه دراری
دانشگاه خبرخوش
کالج فونتبن
موسسه جنگل روانشناسی حرفه ای
دانشگاه گرین
هانیبال-لاگرانژ کالج
هریس استو کالج ایالتی
کالج کیرکسویلل از پزشکی Osteopathic
دانشگاه لینکلن
دانشگاه Lindenwood
کالج لوگان از کایروپراکتیک
دانشگاه مریویلل سنت لوئیس
کالج باپتیست میسوری
کالج میسوری ایالت جنوبی
کالج دره میسوری
کالج میسوری غربی دولت
دانشگاه شمال غربی ایالت میسوری
کالج اوزارک مسیحی
پارک دانشگاه
دانشگاه راکهرست
کالج سنت لوئیس داروسازی
دانشگاه سنت لوئیس
دانشگاه جنوب شرقی ایالت میسوری
دانشگاه باپتیست جنوب غربی
دانشگاه جنوب غربی ایالت میسوری
کالج استفنز
دانشگاه ایالتی ترومن
دانشگاه سیستم میسوری
کلمبیا
شهر کانزاس
رولا
سنت لوئیس
دانشگاه واشنگتن در سنت لوئیس
دانشگاه وبستر
کالج وست مینستر
کالج ویلیام جول
دانشگاه ویلیام وودز

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است