سوغات کشور استرالیا

سوغات کشور استرالیا
سفرتان به استرالیا بدون خرید سوغات‌های زیبا و به یاد ماندنی این کشور کامل نخواهد شد. این  کشور مهد تنوع و گوناگونی در طبیعت و محصولات منحصردبه‌فرد طبیعی است. استرالیا را می‌توان با چای‌های کوهی و گیاهی، ادویه‌های بومی و مرباهای میوه بی‌نظیر آن چشید. از نواحی مرکزی استرالیا می‌توانید، کلاه پوست کروکدیل، کت دریزابون (driza-bone) و یا چکمه‌های پوست گوسفند نرم و زیبا تهیه کنید.

میوه‌ها، گیاهان دارویی و محصولات غذایی استرالیا

سوغات کشور استرالیا

طبیعت بی‌نظیر استرالیا، مجموعه‌ای از گیاهان و میوه‌های بومی این قاره را پیش روی گردشگران قرار می‌دهد. از گیاهان کمتر شناخته شده‌ای همچون تمیتوباش تا هلوهای وحشی، بومیان استرالیا برای هزاران سال از این محصولات استفاده‌های دارویی و غذایی می‌بردند و شما امروزه می‌توانید انواع و اقسام این محصولات را در بسته‌بندی‌های مختلف تهیه و برای سوغات به کشور بیاورید.  مربای خانگی آلوی کاکادو و ادویه‌هایی با چاشنی نعنای بومی استرالیا پیشنهادهای ویژه این دست سوغات هستند. قهوه‌های خلیج بایرون و پنیرهای جزیره تاسمانی دیگر انتخاب‌های خوشمزه استرالیا برای خرید سوغات هستند.

روغن‌ها و کرم‌های طبیعی استرالیا

کرم های طبیعی استرالیا

برای درمان ورم و درد مفاصل می‌توانید روغن اکالیپتوس تهیه کنید، و برای درمان طبیعی سوختگی روغن گوانا را به‌عنوان سوغات به ارمغان ببرید. وقتی صحبت از مراقبت پوست می‌شود، استرالیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. صابون‌های معطر و کرم‌های صورت استرالیایی بی‌نظیرند.

پوشاک، چرم و لباس‌های محلی استرالیا

لباس های محلی استرالیا

پوشاک استرالیایی هم حکایت دیگری نسبت به سایر کشورها دارد. برای یادگار بردن سوغاتی از استرالیا و تجربه زمستانی گرم، محصولات پشم و گوسفند استرالیا رو از یاد نبرید. جوراب‌های از پشم گوسفند و بالش، فرش، روسری و لباس‌های زیر گرم پشمی استرالیایی برای خرید انتخاب‌های بی‌نظیری هستند.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است