تحصیل در ایالت مینه سوتا امریکا

تحصیل در ایالت مینه سوتا امریکا
مینه سوتا یک ایالت درغرب میانه می باشد که در بخش شمالی ایالات متحده واقع شده است. نام این ایالت از یک کلمه بومی آمریکایی برای “آب به رنگ آسمانی” نشأت گرفته است. مینه سوتا در واقع به عنوان “سرزمین ۱۰۰۰۰ دریاچه” شناخته می شود اما در واقع در حدود ۱۲۰۰۰ دریاچه در سراسر قلمرو این ایالت وجود دارد. مینه سوتا دوازدهمین ایالت بزرگ از نظر اندازه بوده و همچنین شمالی ترین ایالت در این کشور (به غیر از آلاسکا) است. زمین در مینه سوتا متشکل از کوه ها، جنگل ها و چمن زارها می باشد. مینه سوتا ۷۲ پارک  ایالتی و ۵۸ جنگل ایالتی دارد که حدود ۴ میلیون هکتار از زمین را پوشانده اند.
علاوه بر دریاچه ها و زمین های ایالت مینه سوتا، شهروندان این ایالت به دلیل شیوه متمایز صحبت کردنشان شناخته می شوند. مردم اینجا به زبان انگلیسی آمریکایی شمال مرکزی با مخلوطی از کلمات اسکاندیناویایی صحبت می کنند. اکثر آمریکایی ها به این لهجه “لهجه های غرب میانه” می گویند. مردم مینه سوتا صفات و رفتار خاصی دارند که با عنوان “مینه سوتای خوب” شناخته می شوند که شامل یک حس قوی روابط اجتماعی و فرهنگ مشترک کلیشه ای می باشد. بر اساس سرشماری سال ۲۰۱۴، جمعیت مینه سوتا حدود ۵,۴۵۷,۱۷۳ میلیون نفر بوده که ۶۰ ٪ از آنها در شهر مینیاپولیس زندگی می کنند. دومین و بزرگترین منطقه شهری در ایالت مینه سوتا مرکز این ایالت، سینت پل است. اکثریت (۸۸ ٪) از مردم مینه سوتا قفقازی، سپس آفریقایی آمریکایی، اسپانیایی، آسیایی و سرخپوستان آمریکایی هستند.
یک دانشجوی بین المللی در مینه سوتا قطعاً برای هر دو شرایط شدید گرم و سرد  آب و هوایی این ایالت به انواع لباس ها نیاز دارد. زمستان های سرد و تابستان های گرم با درجه های مختلف از ۶۰- درجه فارنهایت (۵۱- °C ) تا  (۴۶ ° C) است. افرادی که در مینه سوتا تحصیل می کنند شرایط آب و هوایی کمی متفاوت را بسته به جایی که محوطه دانشگاه آنها قرار دارد (به عنوان مثال در جنوب این ایالت هوا گرمتر است) تجربه می کنند.

دانشگاه مینه سوتاامریکا

هر دانشجوی خارجی در مینه سوتا تنوعی از مدارس مختلف را برای انتخاب در اختیار دارد. این ایالت ۳۲ دانشگاه و کالج دولتی و ۲۰ مؤسسه خصوصی دارد. با توجه به اخبار آمریکا و گزارش جهانی، شش تا از این مدارس در میان ۱۰۰ دانشگاه سطح بالای علوم انسانی در کشور قرار گرفته اند. یکی از این کالج های برتر علوم انسانی دانشگاه کارلتون، واقع در Northfield، مینه سوتا است. کارلتون به دلیل برتری دانشگاهی و محیط  استقبال  گرم دانشگاهش معروف است. کارلتون ۳۷ رشته مختلف و ۱۵ گرایش در زمینه هنر، علوم انسانی، علوم طبیعی و علوم اجتماعی را ارائه می دهد. ۱۹۹۱ نفر (شامل ۱۴۲ دانشجوی بین المللی از ۳۳ کشور) در این کالج (۲۰۱۱)  ثبت نام کردند که ۹۰ درصد از دانشجویان در محوطه دانشگاه زندگی می کنند. کارلتون محیط کلاس درس صمیمی تر و شخصی تری، با اندازه متوسط  کلاس ها ​​که ۱۸ دانشجو است را، ارائه می دهد.
نزدیک به ۹۸۹۰ دانشجوی بین المللی در حال حاضر در مینه سوتا تحصیل می کنند و اکثر آنها به دانشگاه مینه سوتا (شهرهای دو قلوی دانشگاه: مینیاپولیس – سینت پل) می روند. دانشگاه مینه سوتا (شهرهای دو قلوی دانشگاه) در جهان  رتبه ۲۸ و در آمریکا رتبه ۹ را از میان ۵۰۰ دانشگاه تحقیقاتی عمومی دیگر کسب کرد. این رده بندی در سال ۲۰۱۱ توسط رده بندی علمی دانشگاههای جهان انجام شد. دانشگاه مینه سوتا پنج دانشگاه  اصلی در سراسر ایالت دارد. این دانشگاه ها در شهرهای دو قلو، Duluth، Crookston، موریس و روچستر واقع شده اند. پردیس شهرهای دوقلو بزرگترین محوطه دانشگاهی را دارد که در مجموع ۵۱,۷۲۱ دانش آموز در آنجا ثبت نام کرده اند. در سال ۲۰۱۰ کل جمعیت دانشجویی برای پنج  دانشگاه با هم ۶۷,۹۳۲ نفر بود. این دانشگاه دارای یک گروه خدمات بورسیه و دانشجویی بین المللی می باشد که هدف آنها خدمت به جامعه بزرگ بین المللی دانشگاه است. دفتر ISSS در پردیس اصلی (شهرهای دو قلو) قرار دارد اما در خدمت همه دانشگاه ها نیز می باشد.
هر دانش آموز بین المللی باید این فرصت  تحصیل در مینه سوتا را در نظر بگیرد. این ایالت محل چند دانشگاه و کالج برتر علوم انسانی است که مجموعه ای از دانشگاه ها و شیوه های زندگی متفاوتی را برای انتخاب در اختیارتان قرار می دهد. شهرهای دوقلو شامل یک منطقه شهری بزرگ  و پر از زندگی شهری هیجان انگیز و شلوغ هستند. بر عکس، اگر شما دانشگاه های طبیعی و آرام را ترجیح می دهید می توانید مدرسه ای خارج از شهر را در یکی از شهرهای کوچک نزدیک به طبیعت حفاظت شده ی این ایالت انتخاب کنید. هر آنچه که شما می خواهید را می توانید در مینه سوتا بیابید. تقریبا ۱۰۰۰۰ دانشجوی بین المللی در حال حاضر در مینه سوتا تحصیل می کنند.

دانشگاه ایالت مینه سوتاامریکا

لیست دانشگاه های ایالت مینه سوتا امریکا
موسسه آدلر آلفرد
کالج آگسبورگ
کالج بیت عنیا لوتری
کالج بتل و حوزه علمیه
دانشگاه کاپلا
کالج کارلتون
کالج سنت بندیکت
کالج سنت کاترین
کالج سنت Scholastica
کالج هنرهای تجسمی
کونکوردیا کالج مورهد
کونکوردیا کالج سنت پل
کالج چهارراه
کالج تاج
کالج گوستاووس آدولفوس
دانشگاه Hamline
لوتر حوزه علمیه
کالج مک آلستر
کالج مارتین لوتر
کالج مینیاپولیس هنر و طراحی
سیستم دانشگاه ایالتی مینه سوتا
دانشگاه ایالتی بمیجی
مینه سوتا دانشگاه ایالتی مانکاتو
مینه سوتا دانشگاه ایالتی مورهد
دانشگاه ایالتی شهری
دانشگاه ایالتی جنوب غربی
دانشگاه سنت کلود دولت
دانشگاه ایالتی وینونا
دانشگاه مرکزی شمالی
کالج شمال غربی، وایومینگ
کالج اوک هیل مسیحی
پیلزبری کالج کتاب مقدس باپتیست
دانشگاه سنت جان
دانشگاه سنت مری از مینه سوتا
کالج سنت اولاف
دانشگاه مینه سوتا سیستم
کروکستون، مینهسوتا
دلوت
نوعی رقص شش نفری
دوقلو شهرستانها
دانشگاه سنت توماس
دانشگاه والدن
ویلیام کالج میچل قانون

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است