تشیر استریت شاپینگ گالری ایروان ارمنستان

خرید کردن در مسافرت یکی از کار های مورد علاقه گردشگران در هر شهری می باشد و جز گشت و گذار و تفریحات به شمار می رود که می توانید با انواع سوغات و سلایق هر قسمتی از کشور و شهر به راحتی با قدم زدن و خرید کردن در مراکز خرید آشنا شوید.در ادامه مسافران عزیز تور ارمنستان را با تشیر استریت شاپینگ گالری بیش تر آشنا خواهیم کرد پس لحظه آخر را تا انتهای این مطلب همراهی کنید.
تشیر استریت شاپینگ گالری 2
مرکز خرید تشیر استریت شاپینگ گالری یکی از بهترین مراکز برای خرید در شهر ایروان محسوب می‌شود. در تشیر استریت 70 مغازه گوناگون وجود دارد که شامل کافه و مرکز نگهداری کودکان نیز می‌شود. البته بوتیک و فروشگاه‌های معروف و برند زیادی در آنجا واقع شدند که در ارمنستان اتفاق نو و جدید به شمار می‌رود.
تشیر استریت شاپینگ گالری 4
خیابان نورت اونیو خیابانی معروف است که مرکز خرید تشیر استریت شاپینگ گالری را رد خود گنجانده ! این مرکز خرید دارای 6 درب ورودی است که همگی آنها در همین خیابان قرار دارند ! راه های ورود به این مرکز خرید از طریق آسانسور و پله برقی است !
تشیر استریت شاپینگ گالری 1

امکانات تشیر استریت شاپینگ

این مرکز خرید به امکاناتی نظیر فروشگاه های دوست داشتنی، علائم راهنما، فضاهای مخصوص استراحت و کافه ها، اتاق مراقبت از کودکان، جایگاه پزشکی تجهیز گردیده است. از دیگر امکانات این مرکز خرید میتوان به پارکینگ اشاره کرد ! پارکینگی با ظرفیت 200 ماشین ! پس اگر با ماشین هستید اصلا نگران محل پارک خود نباشید . در کل شما امکانات بسیاری را در این مرکز خرید میبینید پس فرصت رفتن به آن را از دست ندهید .

تشیر استریت شاپینگ گالری 3

جالب است بدانید در طبقه‌ی اول مرکز خرید تشیر استریت مخصوص طلا و جواهرات می‌باشد و شما می‌توانید سبک‌های مختلف از طلا و جواهرات را شماهده کنید. در طبقه‌ی دوم آن نیز فروشگاه‌های کیف‌ و کفش و پوشاک به‌فروش می‌رسند که برای افرادی که علاقه‌مند به پوشاک برند هستند انتخاب این مرکز خرید یک گزینه‌ی ایده‌آل می‌باشد.

تشیر استریت شاپینگ گالری 5

در بازدید از مراکز خرید ایروان پیشنهاد میکنیم از مرکز خرید دالما گاردن نیز دیدن کنید.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است