راهنمای خرید کیف پول مردانه

کیف پول یکی از وسایلی است که همیشه همراه ما به خصوص مردان میباشد. شاید در نظر کمی عجیب بیاید اما کیفیت کیف پول شما و همچنین مرتب بودن آن میتواند نکات شخصیتی زیادی از شما بازگو کند. معمولا به دو دلیل کیف پول خود را عوض میکنیم:

دلیل اول: کیف پولتان خراب و پاره شده است. اتفاقی به یک فروشگاه لوکس می روید. کیف پول می بینید و یا همسرتان تاکید می کند که کیف بخرید. حتی ممکن است که فروشنده شما را فریب داده و یک کیف پول بدون کیفیت را به شما بفروشد.

دلیل دوم: واقعا نیاز به یک کیف پول دارید و شروع به تحقیق درباره آن می کنید. بر اساس آن چه که نیاز دارید شروع به تحقیق می کنید و با برند ها و مد های جدید آشنا می شوید و یک کیف با کیفیت می خرید که از آن کاملا راضی هستید.

کیفیت

مهمترین اصل برای خیرید یک کیف پول برای آقایان، دقت به کیفیت است. قرار است در اکثر معاملات خود از آن استفاده کنید. همچنین قرار است آن را همه جا با خود حمل کنید. از طرفی می توانید بر اساس بودجه به لاکچری بودن آن نیز توجه کنید. همه کیف پول ها از چرم ساخته نشده اند. پس باید اول مشخص کنید چه کیفی و با چه جنسی نیاز دارید.

بیشترین کیف های پول از چرم تولید می شوند. کیف پول چرمی می تواند یک انتخاب خوب برای شما باشد.

کیف پول های چرم

استفاده از چرم در کیف پول ها به خصوص کیف پول های مردانه بسیار رایج است. چرم هایی که برای کیف پول به کار می روند متفاوت هستند ، چرم های مصنوعی که قیمت کمتری دارند ، چرم گاو که برای کیف پول شاید مناسب ترین و با کیفیت ترین چرم باشد و چرم تمساح که در ظاهر نیز کاملا متفاوت بوده و مشخص است این کیف از چرم تسماح است .

راهنمای خرید کیف پول مردانه

کیف پول های کتان

کیف پول های کتان جدیدا مد شده اند و شرکت های مشهوری همچون گوچی نمونه های مختلفی از این کیف پول ها را تولید می کنند. کیف پول های کتان در گذشته به این اندازه باب نبوند.

هرچند کیف پول های کتان به اندازه کیف های چرم با دوام نیستند اما به دلیل طرح ها و رنگ های متنوعی که می توانند داشته باشد مورد پسند خیلی از پسران و مردان هستند.

خرید کیف پول مردانه

کیف پول مصنوعی

این کیف ها بسیار جالب هستند! گاهی اوصات بصورت ترکیبی ساخته شده اند. شاید ندانید موادی که برای ساخت آن استفاده شده است چیست. به نظر برای استفاده های کم و گاه به گاه خوب است زیرا از نظر قیمتی هم برای اینگونه استفاده ها نیز مناسب هستند.

مدل های کیف پول

کیف پول اسکناسی

کیف پول مردانه

کیف پول های اسکناسی همان کیف های قدیمی و پرکابرد بین مردان هستند که با داشتن دو یا سه لایه فضای خوبی برای قراردادن اسکناس دارند و به همین دلیل بین مردان پر طرفدار هستند. این کیف ها در جیب پشت قابل استفاده نیستند و معمولا در جیب کت یا بعضا در دست قرار می گیرند.

کیف کوچک (Slim Wallets)

این کیف ها بسیار باریک و کوچک هستند. در ۳ الی ۴ سال گذشته محبوبیت زیادی در بین مردم داشته اند. یکی از مهمترین ویژگی های آن ها این است که به راحتی در همه نوع لباسی جا می شود و اگر لباس تنگ باشد مشکلی به وجود نمی آورد.

اما مشکل آن نیز محدودیت آن است که می توانید چند کارت و مقداری اسکناس را در آن قرار دهید. یک گزینه عالی برای کار های کم است و زمانی که نیاز به حمل کارت ها و اسکناس زیادی ندارید، است.

کیف پول پاسپورتی و سفر (Passport / Travel Wallets)

کیف پول

این کیف ها همانطور که از اسمشان معلوم است برای حمل مدارک و اسناد ضروری ساخته شده اند. این مدل کمی بزرگتر از مدل سنتی می باشد و برای امنیت مدارک و سفر می تواند یک گزینه عالی برای شما باشد. سازنده ها هم مدل های زیادی برای بالا بردن امنیت آن ها تولید کرده اند. پس اگر مدارک زیادی را حمل می کنید این مدل کمک زیادی به شما خواهد کرد.

کیف پول بلند (Long Wallets)

کیف پول های مردانه پاسپورتی معمولا فراتر از نگهداری پول کاربرد دارند و برای نگه داری مدارک و کارت های مهم نیز استفاده می شوند. بی دلیل نیست که به آنها کیف پول های پاسپورتی یا مسافرتی می گویند.

نکته نهایی در خرید کیف پول مردانه

با مطالعه بخش های قبلی قطعا متوجه شدید که کیف پول خوب یا بد وجود ندارد و همه چیز بستگی به نیاز شما و انتظارات شما از کیف پولتان دارد.

اما اگر هنوز هم به دنبال نکات بیشتری هستید،  به نکات زیر نیز در خرید کیف پول توجه کنید.

۱- کیف پول مردانه هرگز زیپ ندارد ، پس مراقب باشید حتی اگر از یک کیف پول زیپ دار خوشتان آمد بازهم از خرید آن اجتناب کنید. کیف پول زیپ دار برای بانوان و بعضا کودکان مناسب است نه یک مرد با استایل مردانه.

۲- کیف پول های مردانه در رنگ های متفاوتی هستند اما رنگ های قهوه ای و مشکلی از کلاسیک ترین و رسمی ترین رنگ ها هستند.

۳- سادگی همیشه زیباست. از خرید کیف پول هایی که طرح های زیادی روی خود دارند یا لوگوی آنها خیلی بزرگ است خود داری کنید.

کیف شما محلی برای تبلیغات نیست.

در نهایت با انجام تحقیقات سعی کنید مناسب تری کیف پول را برای خود خریداری کنید و به یاد داشته باشید که اکسسوری ها تکمیل کننده استایل شما هستند پس همیشه در خرید آنها دقت کنید.

 

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است