پارک آبی لند آف لجندز آنتالیا ترکیه

پارک آبی لند آف لجندز آنتالیا بزرگترین مجموعه تفریحی آبی در کل اروپا محسوب می شود . در این پارک انواع تفریحات متناسب برای اشخاص کم توان جسمی ، خانم های باردار و همچنین گروه سنی خردسال تا کهنسال را با ایمنی کامل در خود جای داده است.

 

 

پارک آبی لند آف لجندز 1

 

 

 

چرا پارک آبی لند آف لجندز؟

  • از مشهورترین پارک های آبی در آنتالیاست.
  • این پارک آبی بزرگترین مجموعه تفریحی آبی در سراسر اروپا به شمار می آید.
  • تعداد بازی و سرگرمی های موجود در این پارک آبی به حدی زیاد است که در بازه زمانی دو روزه نمی توانید حتا نیمی از آن ها را تجربه کنید.
  • وسایل تفریحی موجود در این مجموعه بسیار متعدد و با کیفیت هستند و هیجان را به شکل دیگری به شما نشان می دهند.
  • استفاده از این پارک آبی برای افرادی که در هتل لندز آف لجندز ساکن هستند، رایگان و بدون هزینه است.
  • در این پارک آبی امکان شنا با دلفین ها، لمس شیرهای دریایی، غواصی و تماشای ببر نیز در اختیارتان قرار دارد.
  • با مراجعه به این پارک آبی، در کنار تجربه کردن انواع تفریحات و سرسره های آبی، می توانید به سراغ سینمای ۵ بعدی و ترن مجموعه بروید و لحظه هایی متفاوت برای خود رقم بزنید.

 

 

پارک آبی لند آف لجندز 6

 

 

 

بخش های مختلف پارک آبی لند آف لجندز آنتالیا

پارک آبی لند آو لجندز آنتالیا ، دارای بخشهای مختلفی است که از مهمترین آنها میتوان به رودخانه خروشان ، استخر مواج ، سرسره هایی به ابعاد مختلف ، استخر مخصوص کودکان  ، مجموعه برج آکوا کودکان ، سرسره رنگین کمان ،سرسره جادویی ، رافتینگ ، موج سواری ، محل شیرجه زدن ، سرسره ای با شیب تند ، تونل شیب دار طولانی ، سقوط از آبشار و موشک فضایی از بخش هایی این پارک آبی هستند . این محوطه آنقدر بزرگ است و آنقدر بازی های مهیج و مختلف را در داخل خود جای داده است که گذشت زمان را احساس نخواهید کرد و کل روز را به تفریخ و سرگرمی در بخش های مختلف این مجموعه مشغول خواهید بود .

 

 

پارک آبی لند آف لجندز 4

 

 

 

 

علاوه بر پارک آبی این مجموعه بخش های مختلف دیگری را نیز در خود جای داده است . یکی از بخش هایی که طرفداران مخصوص به خود رادارد ، مرکز خرید موجود در لند آو لجندز آنتالیا میباشد . در دو طرف کانالی که با حال و حوای شهر ونیز در این مجموعه ساخته شده است ، فروشگاههای و مغازه های مختلف قرار گرفته اند .

میتوانید در پیاده روی زیبای این منطقه قدم بزنید و از خرید در فروشگاهای این منطقه لذت ببرید . به علاوه در این قسمت ، رستوران ها و کافه تریاهای متعددی نیز قرار دارند و میتوانید در کنار خرید ، از صرف غذا و نوشیدن چای و قهوه خود در این منطقه لذت ببرید . علاقمندان میتوانند از قایق های کوچکی که روی کانال آب این منطقه تعبیه شده است استفاده کنند و گشتی در این منطقه بزنند .

 

 

 

پارک آبی لند آف لجندز 3

 

 

 

آکواریوم لند آف لجندز آنتالیا

یکی از بخش های پر طرفدار در مجموعه  لند آو لجندز آنتالیا ، آکواریوم این مجموعه است که مجموعه وسیعی از ماهیهای مدیترانه ای و گرمسیری در داخل آن قرار گرفته اند .علاقمندان به آبزیان و ماهیها ، میتوانند در فضای ایجاد شده در کنار ماهیها شنا کنند و از نزدیک آنها را لمس کرده . لذت ببرند .

البته بخش جداگانه ای نیز در این آکواریوم برای ماهیهای بزرگ و کوسه ماهیها در نظر گرفته شده است که میتوانید از پشت شیشه های آکواریوم آها راتماشا کنید . این مجموعه دارای ۲ استخر متفاوت برای غواصی است . یکی از آنها که استخری به عمق ۴ متری است ، برای کسانی که تجربه غواصی زیادی ندارد قابل استفاده است و دیگری برای استفاده غواصان حرفه ای آماده شده است .

 

 

پارک آبی لند آف لجندز 2

 

 

 

خدمات رایگان پارک آبی لند آف لجندز آنتالیا

اینترنت

جلیقه نجات و قایق

امکان استحمام

صندلی چرخدار

پارک آبی لند آف لجندز همه روزه بغیر از ایام خاصی که احتمال دارد از طرف مسئول تعطیل اعلام می شود به روی عموم مردم باز است.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است