کایت بیچ دبی امارات

ساحل کایت بیچ دبی (Kite Beach) در دبی از جمله سواحل بکر و بزرگ است که مورد علاقه کایت موج سواران، کایاک سواران، فوتبالیست ها و والیبالیست ها است. اگر به آفتاب گرفتن در سواحل علاقه مند هستید، این ساحل گزینه ای مناسب برای آفتاب گرفتن است اما به خاطر داشته باشید که در ساحل کایت بیچ وسایل لازم برای آفتاب گرفتن وجود ندارد و شما باید لوازم مورد نیاز برای آفتاب گرفتن را به همرا داشته باشید اما در صورت لزوم می توانید حوله و وسایل شنا را اجاره کنید.

 

 

کایت بیچ 2

 

 

5 کاری که باید در ساحل کایت انجام دهید

  1. اگر اهل فیتنس و دویدن هستید، می توانید در مسیر 14 کیلومتری ساحل کیت دبی که مخصوص دوندگان طراحی شده، بدوید. همچنین به فواصل مختلف میزانی که دویده اید بر کف زمین علامت گذاری شده است.
  2. یکی از مشخصه های ساحل کایت به عنوان یکی از سواحل دبی زمین حرفه ای اسکیت در آن است. زمینی به وسعت 3100 متر که طراحی آن به شکلی است که عناصر مختلف خیابانی در آن به کار رفته تا کسانی که می خواهند به انجام حرکات نمایشی با اسکیت بپردازند، از این امکان بهره مند باشند.
  3. زمین های والیبال مختلفی در ساحل کایت دبی تعبیه شده است که می تواند تفریح خوبی برای شما و دوستانتان باشد. همچنین لیگ ها و مسابقات مخصوص والیبال هم در این ساحل دبی وجود دارد که می توانید در آنها شرکت کنید.
  4. اگر دوست داشته باشید  که در ساحل زیبای کایت دراز بکشید و به خواندن کتاب مشغول شوید، با کیسوک کتاب ساحل، این امکان برای شما فراهم است.
  5. در ساحل کایت دبی می توانید به paddle boarding یا  ایستادن روی تخته های اسکی و پارو زدن بپردازید. نگران تجهیزات آن نباشید، شرکتهای مخصوصی برای اجاره این وسایل و تجهیزات برای ورزش های آبی در سواحل دبی از جمله ساحل کایت دبی وجود دارند.

 

کایت بیچ 1

 

 

امکانات ساحل کایت

 

  • اجاره چتر و تخت ساحلی
  • دوش در ساحل و اتاق تعویض لباس
  • محل شارژ گوشی
  • اینترنت WIFI رایگان

 

کایت بیچ 3

 

 

 

ورزشهایی که می توانید انجام بدهید

 

  • اسکی روی آب
  • کایت سواری
  • قایق موزی
  • منطقه مخصوص بازی کودکان
  • والیبال ساحلی
  • فوتبال صابونی
  • اسکیت

 

 

کایت بیچ 4

 

 

سرگرمی های غیر آبی در ساحل کایت بیچ دبی

اگر خودتان یا یکی از اعضای خانواده تان تمایلی به استفاده از سرگرمی های آبی ندارید، در ساحل کایت بیچ می توان سرگرمی های غیر آبی را نیز پیدا کرد؛ از سرگرمی های غیر آبی در ساحل کایت بیچ می توان به اسکیت در پارک اسیکتی اشاره کرد. علاوه بر این، محوطه بازی رو باز و یک پارک کودک برای کودکان یا والدینی که تمایل به بازی کودک شان با آب ندارند، از جمله سرگرمی های غیر آبی در ساحل کایت بیچ است.

کایت بیچ 5

ساعات کاری سرویس های خدماتی در ساحل کایت بیچ دبی Kite Beach

همانند هر مکان تفریحی دیگری، ساحل کایت بیچ نیز جهت ارائه خدمات به گردشگران و علاقه مندان، ساعات معینی دارند. اگر تمایل دارید از این ساحل زیبا دیدن کنید و از آن لذت ببرید و همچنین اگر قصد دارید از خدمات این ساحل استفاده کنید، به یاد داشته باشید که ساعت کاری سرویس های خدماتی در ساحل کایت بیج، همه روزه 10 صبح تا 10 شب است.

کایت بیچ 1

چگونه به ساحل کایت بیچ دبی برویم؟

در صورتی که با تورهای گردشگری دبی سفر می کنید که هیچ، اما اگر از تور گردشگری دبی استفاده نمی کنید و تمایل دارید خودتان به صورت شخصی از ساحل کایت بیچ دیدن کنید، مسلما می بایست آدرس این ساحل زیبا را بدانید؛ نشانی ساحل کایت بیچ: دبی، نزدیک ساحل خصوصی هتل جمیرا، در انتهای خیابان ساحل جمیرا

 

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است