راهنمای خرید گیم پد موبایل

این روزها خیلی از افراد بر روی اسمارت فونها و تبلتهای اندرویدی و یا آی او اس خودشون ، تعداد زیادی بازی مختلف نصب میکنند و ساعتهای طولانی به بازی کردن مشغول میشوند . بسیاری از بازی ها دقیقا مخصوص صفحه های کوچک و تمام لمسی این دیوایس ها ساخته شده اند ، اما خیلی از بازی ها نیز هستند که نمیشود به طور کامل از آنها لذت برد و نیازمند یک قطعه ی دیگر هستند .این قطعه ی گمشده همان گیم پد موبایل است که از طریق وایرلس به دیوایس وصل میشوند و یا دیوایس داخل آنها قرار میگیرد و پس از آن شما میتوانید همان لذتی را که از بازی کردن با کنسول هایی مانند ایکس باکس و پلی استیشن میبردید را بر روی تلفن همراه و تبلتتان هم تجربه کنید . در این مطلب قصد داریم تا برترین گیم کنترلرهای فیزیکی برای تبلت ها و اسمارت فونهای با سیستم عامل اندروید و آی او اس را معرفی کنیم .

Razer Serval

راهنمای خرید گیم پد موبایل

پشتیبانی از: اندروید ( به زودی پشتیبانی از کامپیوتر )

گیمر‌ها قطعاً نام ریزر آشنا خواهند بود. این کمپانی حتی بازیخور‌های پلتفرم اندروید را نیز در نظر گرفته است تا با ارائه یک گیم پد موبایل بیسیم، آنها را در این پلتفرم نیز تنها نگذارد. به واسطه بلوتوث قادر خواهید بود تا این گیم پد را به تلفن اندرویدی خودتان متصل کرده و از بازی خود لذت ببرید. این گیم پد موبایل از ۱۲ کلید اکشن و دو کلید آنالوگ بهره می‌برد. همچنین Razer Serval مجهز به یک گیره مخصوص برای نگهداری گوشی‌های هوشمند است تا کاربر در هنگام بازی، لذت استفاده از یک کنسول دستی را داشته باشد.

گیم پد موبایل iPega 9021

خرید گیم پد موبایل

مهم نیست که گوشی یا تبلت شما از چه سیستم عاملی استفاده می‌کند. چرا که این گیم پد موبایل با تمامی محصولات بهره‌مند از سیستم عامل‌های اندروید، iOS و ویندوز سازگاری دارد. با استفاده از اتصال بلوتوث، این دسته می‌تواند تا برد 8 متر تمامی فرامین و دستورات ارسال شده توسط شما را دریافت و به اجرا در بیارود. این دسته علاوه بر یک طراحی سبک و قابل حمل، از یک باتری با ظرفیت مناسب و شارژدهی عالی نیز بهره می‌برد.

  • قابلیت استفاده روی تمامی برندهای گوشی و تبلت
  • سازگار با سیستم‌عامل‌های اندروید و ویندوز
  • اتصال از طریق بلوتوث و وایرلس
  • پایه قابل تنظیم مناسب با سایز انواع گوشی (تا ۶ اینچ)
  • نصب آسان و ساده برنامه
  • نگه داشتن شارژ تا ۲۰ ساعت
  • برد مفید تا ۸ متر
  • طراحی مناسب و خوش دست
  • سبک و قابل حمل

گیم پد موبایل Mad Catz LYNX 3

راهنمای گیم پد موبایل

پشتیبانی از: اندروید و پی‌سی

این گیم پد موبایل زیباترین کنترل جهان نیست اما یکی از بهترین‌ها در این زمینه خواهد بود. طراحی تاشو این گیم پد به شما اجازه خواهد داد تا به راحتی آن را در جیب یا کوله‌ی خود گذشته و به راحتی با خود حمل کنید. همچنین یک پایه نگهدارنده و اپلیکیشنی مخصوص تنظیم حساسیت ورودی به کلیدها نیز وجود دارند که می‌توانند کنترل بازی را باب میل شما کنند. این گیم پد بلوتوثی از یک باتری قابل شارژ استفاده می‌کند و شما را قادر می‌سازد تا با هربار شارژ ۳۰ ساعت از آن استفاده نمایید.

گیم پد موبایل PhoneJoy Gamepad 2

گیم پد موبایل

پشتیبانی از: اندروید و آی او اس ( iCade )

طراحی این گیم پد موبایل به گونه‌ای است که دارای دو تکه جدا از هم می‌باشد. وقتی آن را به تلفن هوشمند خود متصل می‌کنید، این کنترلر تا ۱۵۵ میلیمتر در ارتفاع قابل تنظیم خواهد بود. به نظر می‌رسد که این تلفن هوشمند برای تلفن‌هایی با اندازه آیفون ۶ اس پلاس و همچنین گلکسی نوت ۵ مناسب است. باتری ساخته شده در آن نیز قادر خواهد بود تا ۱۴ ساعت پیاپی استفاده را برای شما به ارمغان آورد.

گیم پد موبایل iPega 9053

خرید گیم پد موبایل 1

شاید نام‌ بازی‌های Nibiru را تاکنون شنیده باشید. دگیم پد موبایل iPega 9053 می‌تواند ضمن پشتیبانی از انواع مختلفی از گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی، قادر است این بازی‌ها را هم در درون این دستگا‌ه‌ها به اجرا در بیارود. علاوه بر این با استفاده از این دسته، امکان لذت بردن از بازی‌های واقعیت مجازی نیز وجود دارد. گیره موجود بر روی این دسته برای اتصال انواع گوشی تا اندازه حداکثر 6 اینچ مناسب است و باتری موجود در آن نیز می‌تواند با هر بار شارژ، انرژی موردنیاز برای 20 ساعت کار این دستگاه را تامین نماید.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است