موزه مارتیروس ساریان ایروان

موزه مارتیروس ساریان هر ساله باستان‌شناسان وگردشگران بسیاری را به سوی خود جذب می‌کند. این موزه از تاریخی‌ترین مکان‌های کشور ارمنستان به شمار می‌رود. در موزه مارتیروس ساریان ایروان بیشترین آثار که مشاهده می‌کنید متعلق به نقاشی‌های مارتیروس ساریان است. وی در بیشتر نقاشی‌هایش فرهنگ روسی را به تصویر کشیده است.

موزه مارتیروس ساریان ایروان

مارتیروس ساریان به عنوان یکی از هنرمندان معروف ارمنستان شناخته می‌شود. او در مسکو در رشته‌های نقاشی، معماری و مجسمه سازی تحصیل کرد و تحت تأثیر هنر روسیه قرار گرفت. در نقاشی‌های مارتیروس ساریان رنگ‌هایی روشنی را می‌بینید که صفحات را اشباع کرده‌اند. این نقاشی‌ها به شما نشان می‌دهد که هنر تقلیدی از واقعیت است و به طور آزادانه می‌توان از تخیل و انتزاع استفاده کرد.

موزه مارتیروس ساریان 3 1

آثاری که در موزه مارتیروس ساریان از این هنرمند دیده می‌شود از اشکال ساده و طبیعی شکل گرفتند. ساریان طبیعت را سرلوحه خود قرار داده بود و طبیعت را به عنوان مربی خود تلقی می‌کرد. او سبکی خاص در نقاشی را برای خود رقم زد و در هنر بسیار جسور بود. سبک این هنرمند تلفیقی از هنر سنتی شرق و غرب است.

موزه مارتیروس ساریان 2 1

ساریان در سال 1921 به ارمنستان آمد و به عنوان یک پایه گذار مدرسه نقاشی مدرن ارمنی در زمینه ارزش‌های بی همتای انسانی و هنری شروع به فعالیت کرد. آثار هنری او در سراسر جهان و در موزه‌های مختلف وجود دارد، اما موزه مارتیروس ساریان 250 کار هنری این هنرمند را در سه طبقه برای بازدیدکنندگانی که با تور ارمنستان به دیدن این موزه رفته‌اند نشان می‌دهد.

موزه مارتیروس ساریان 6 1

ساعت کاری:

علاقمندان می توانند روزانه از ساعت 11 تا 18 از این موزه دیدن نمایند. لطفا توجه داشته باشید دفتر رزرو در ساعت 17:15 تعطیل می شود. همچنبن در روزهای پنجشنبه، بیست و چهارم ماه آوریل و تعطیلات ملی موزه تعطیل است. لازم به ذکر است موزه در فواصل بین ماه های ژوئن تا سپتامبر بدون وقفه کار می کند.

موزه مارتیروس ساریان 5 1

هزینه:

هزینه بازدید از این موزه برای بزرگسالان 1000 درام و برای دانش آموزان، دانشجویان و مستمری بگیران 300 درام خواهد بود. هزینه استفاده از تورهای راهنما به زبان ارمنی 2000 درام و به زبان روسی، انگلیسی و فرانسوی 4000 درام می باشد. علاقمندان می توانند در آخرین شنبه هر ماه به صورت رایگان از این موزه دیدن نمایند.
موضوع بیشتر نقاشی‌های موزه مارتیروس ساریان از جشن‌های ارمنی و ملاقات او با گردشگران به ساریان القا شده بود. برای دیدن موزه مارتیروس ساریان باید به شهر ایروان ارمنستان سفر کنید و با دیدن این موزه از هنر دست انسان لذت ببرید.
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است