چشمه های آب معدنی و آبگرم امارات متحده عربی

چشمه های آب معدنی و آبگرم امارات متحده عربی

چشمه های آب معدنی مکان مناسبی برای ریلکس کردن و جدا شدن از هرج و مرج های زندگی است. هر چشمه آب معدنی دارای خواص ویژه خود است، که با خاصیت های مختلف و خاص برای خود، طرفداران خاص خود را نیز دارد. در کشور کوچک امارات متحده عربی نیز از این موضوع مستثنی نیست و دارای چند چشمه آب معدنی است که این اجازه را به شما می دهد از امکانات این چشمه ها استفاده کرده و لذت ببرید.در ادامه با سایت 01iran .com  همراه باشید تا با بعضی از این چشمه ها آشنا شوید .

چشمه آب گرم دبی

چشمه آب معدنی تالیس

شما با قدم گذاشتن در تالیس فورا احساس آرامش خواهید داشت. فضای روشن، جریان آب و سایه های خنثی این حس را به شما القا می کنند که زندگی پرجنب و جوش دبی قدم بیرون گذاشته و وارد منطقه آرامش شده اید. کارکنان مجرب در ورودی به استقبال شما آمده و فورا شما را به اتاق های رختکن زیبا و بزرگ راهنمایی می کنند که می توانید در این قسمت خود را برای درمان آماده کنید. اتاق های درمان استودیوهای جداگانه، وسیع و دلباز با دیوارهای پوشیده از کاشای بی لعاب، پرده کرکره های راتان و صدای موسیقی فراگیر در مناسبترین اندازه می باشند. شما می توانید قبل یا بعد از درمان از سایر امکانات چشمه شامل سونا، اتاق های بخار و استخر شیرجه و نیز قسمت chill – out استفاده کنید. در این قسمت می توانید نشسته و چای گیاهی بنوشید. فهرست درمان یکی از جامع ترین لیست ها در دبی است و ماساژهای سنتی و درمان های غیرمتعارف شامل درمان با گل در آن جای دارد. کلاس های یوگا نیز ارائه می شوند.

چشمه آب معدنی تاج

این محل یک چشمه آب معدنی آرام بخش با فضای اسرارآمیز و رمانتیک است. آنها درمان های Ayurvedic و نیز انواع متداول اروپایی و درمان های شرقی و روش های طبیعی را ارائه می کنند. درمانگران روی بدن و ذهن متمرکز بوده و روش ها بر اساس علم باستان Ayurvedic (به همراه تکنولوژی مدرن) می باشد. تکنیک های ماساژ، حرکات، انتخاب گیاهان و محصولات همگی با افراد مهمان هماهنگ شده و اصولی کلی را حمایت می کنند زیرا هر فرد دارای بدن بی همتایی است و در نتیجه به نیازهای تعادلی متفاوتی نیاز دارد. اتاق های رختکن مناسب بوده و دارای یک سونا و اتاق بخار است در حالی که در قسمت آرامش با وسعت زیاد و محیطی مجلال، کاناپه ها و مبل های راحت به سختی می توانید از آن دل بکنید.

چشمه آب معدنی the spa
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است