مراکز یوگا در دبی
با توسعه شهرنشینی در ابر شهرها نیاز به کاهش استرس جزء ضروریات می باشد . در همین راستا سایت 01iran .com  تعدادی از مراکز یوگا و مدیتیشن شهر دبی را به شما معرفی می نماید .
خانه Tai Chi

Tai Chi بیش از ۲۰۰۰ سال است که در چین بکار می رود. اغلب تحت عنوان مدیتیشن نامیده می شود اما در اصل هنر نظامی آرام است که اکنون ۲۰ درصد از جمعیت دنیا به آن مشغول هستند. Tai Chi برای افراد مسن یا افرادی با جراحت در مهارتهای حرکتی مناسب است زیرا روی حالت صحیح و تعادل تأکید داشته و در نتیجه برای افراد دارای استخوانهای آسیب پذیر گزینه ایمنی است.

مرکز آیرودیک الکرامه

این مرکز برای افراد بالای 18 سال بوده و  از متخصصان و مربیان با تجربه که در سیستم آیروودای سنتی (محافظت زیبایی گیاهی یوگاو مدیتیشن) کارمی کنند. تشکیل شده .این مرکز دارای تمامی ابزار لازم برای معالجه بازیابی جوانی و زیبایی را دارد. محوطه هایی برای خانم ها و آقایان بطور جداگانه استفاده میشود.

یوگا

باشگاه یوگا

این باشگاه ترکیبی از یوگا و هنر یوگا سانس (مودراس پرنایام مدیتیشن فیل ودیگر تکنیک های دفع استرس) همچنین این مرکز کلاس های دیگری از قبیل کنترل وزن دسکتاپ یوگا مدیتیشن قبل و بعد از تولد یوگا درمانی و یوگای حیوانی برای کودکان و یوگای قدرتی آشتانگاوینیاس ازمیسور حدود قیمت این بسته ها ۶۵۰ درهم تا ۲۵۰۰ درهم می باشد و همچنین یوگا در خانه هم ارائه می شود.

یوگازن (یوگای نشسته)

این یوگا بصورت تمام وقت و کلاس های یلیتس در ۴ مرکز ارائه میشود: امریتس هیل دبی مدیا سنتر دبی مارینا مروج روتانا استودیوهای این مرکز دارای فضایی بکر و هوایی عالیست دیوارهای آیینه شده رختکن دوش و کمدهای اختصاصی امکاناتی است که به همراه مدرسان حرفهای و آزموده باعث رونق این کلاسها هستند. این
بسته ها شامل ۱۱ تا ۲۵ کلاس درسال می باشند و همچنین حضور آزمایشی در کلاس رایگان است. زن ۱۰ درصد از سودش را به موسسات خیریه اهدا می کند.

راهنمای اقامت ،تحصیل ،سفر وزندگی در دیگر کشورها

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است