کلاس های موسیقی در دبی

کلاس های موسیقی در دبی

دبی یکی از شهرهایی هست که تعداد زیادی از هموطنان در آن کار و اقامت دارند. یکی از علاقه مندیهای بسیاری از خانواده ها استفاده از کلاسهای موسیقی برای خود وفرزندانشان می باشد در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشین تا با بعضی از این مراکز آشنا شویم .

مؤسسه موسیقی کریستال

دوره های مؤسسه موسیقی کریستال که مورد تائید وزارت آموزش امارات می باشد برای کودکان طراحی شده و برای انواع سازها موجود است. کودکان امکانات دوره ایی برگزار می کنند که توسط کالج ترنیتی موسیقی در دبی رهبری می شود.

مدرسه موسیقی دبی

مدرسه موسیقی دبی کلاس های گیتار، پیانو، ارگ، ویولن، سازهای برنجی، طبل، آواز خوانی و آهنگ سازی را برای مبتدیان و اماتورها ارائه می کند. کلاس ها یک ساعت بوده و دانشجویان امکانات کالج ترینیتی لندن را برای کسب مدرک می گذرانند.

مرکز موسیقی جولی

مرکز موسیقی جولی علاوه بر فروش انواع سازهای موسیقی شامل پیانوهای جدید و قدیمی، سازهای برنجی، سازهای بادی چوبی، سازهای زهی و پرکاشن آموزشی در کلیه سطوح را ارائه می کند.

کلاس موسیقی دبی
کلاس موسیقی- دبی

مرکز موسیقی جمیرا

این مرکز در سال ۲۰۰۴ بازگشایی شده است. بیش از ۳۰۰ عضو دارد. کلاس های پیانو، گیتار، فلوت، ویولن، طبل و صدا ارائه می شود. کلیه کودکان برای تمرین کر پذیرفته می شوند و هر ساله کنسرت بزرگی برگزار می شود. کلاس های موسیقی ویژهٔ بزرگسالان نیز موجود است.

مرکز آموزش موسیقی و رقص Sruthi

آموزش انواع سازها شامل، پیانو، ارگ الکتریکی، گیتار، طبل، ویولن، آکوردئون و tabla ارائه شده و دانشجویان می توانند در کالج موسیقی ترینیتی (لندن) ثبت نام کرده و امتحانات را در دبی برگزار کنند. کلاس های آواز Carnatic و هندوستان و نیز رقصی سبک هندی همچون Bharatnatyam یا Kathak و رقص سبک غربی همچون دیسکو و جیو ارائه می شود.

استودیوی آواز

استودیوی آواز آموزش آواز و انواع آوازهای مربوط به سرگرمی های بزرگ سالان و نوجوانان را ارائه میکند. این مرکز برنامه کاری و آمادگی امتحانات ABRSM و کالج ترینیتی را دنبال کرده و درجات از مبتدی تا پیشرفته می باشد. دانشجویان برای شرکت در تک نوازیها و کنسرت تشویق شده و آثار موسیقیایی با ملاقات هنرمندان مهمان بین المللی را ارائه می کند.

راهنمای اقامت ،تحصیل ،سفر وزندگی در دیگر کشورها

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است