شبکه 5G در امارات آماده استفاده است

شبکه G 5 امارات

شرکت اتصالات، طی کنفرانس رسانه های جهان عرب، اعلام نمود که شبکه 5G کاملا آماده است و شهروندان اماراتی می توانند با ورود تلفن های هوشمندی که قابلیت استفاده از آن را داشته باشد به بازار، از خدمات مربوطه بهره مند گردند. انتظار می رود این تلفن ها در ماه ژوئن 2019 به بازار وارد شوند.

شرکت مخابرات امارات متحده عربی با نام تجاری اتصالات است  .این شرکت اماراتی به ۱۸ کشور، در  اسیا ، خاورمیانه و افریقا خدمات مخابراتی و ارتباطاتی ارائه می‌دهد. شرکت اتصالات در فوریه ۲۰۱۲ به عنوان پانزدهمین اپراتور بزرگ تلفن  همراه  با بیش از ۱۳۵ میلیون مشترک در جهان شناخته شد. مجله فوریس یا فوربز خاورمیانه اتصالات را به عنوان قویترین شرکت اماراتی در سال۲۰۱۲ معرفی کرد. شرکت ارتباطاتی du رقیب شرکت اتصالات است.

اتصالات بزرگترین شرکت فراهم‌کننده خدمات اینترنتی در خاورمیانه بوده و بیشترین ترافیک تلفن همراه را در خاورمیانه و افریقا در اختیار دارد و دوازدهمین شرکت در زمینه انتقال اطلاعات صوتی (صحبت کردن با موبایل یا گفتگوی اینترنتی) در جهان را داراست. از اکتبر ۲۰۰۸ اتصالات بیش از ۵۱۰ توافق‌نامه برای پوشش رومینگ بین‌المللی در ۱۸۶ کشور جهان به اجرا دراورد. همچنین این شرکت جی پی ار اس و نسل سوم تلفن همراه ۳G را فعال کرد و با شرکت بلک بری  همکاری خود را آغاز کرد.در دسامبر ۲۰۱۱ اتصالات اعلام کرد نسل چهارم تلفن همراه 4G را گسترش خواهد داد.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است