اماکن تفریحی ایالت آلاسکا امریکا

اماکن تفریحی ایالت آلاسکا امریکا
اگر می‌خواهید تنها یک کار را در ایالت آلاسکا امریکا که خود به تنهایی به اندازه یک کشور بزرگ است، انجام دهید، این کار احتمالا پیاده‌روی در پارک ملی «دنالی» (Denali) خواهد بود. شاید ایده پیاده‌روی در این پارک زمانی به ذهن ما رسید که فیلم «سپیده دم» (Breaking Dawn) را مشاهده کردیم. در این فیلم خون‌آشام‌های ترسناک در برف راه می‌روند و شما نمی‌توانید این موضوع را انکار کنید که «دنالی» یکی از مکان‌های عالی برای پیاده‌روی به سبک راه رفتن خون‌آشام‌ها است.

منطقه گذرگاهی

الاسکا

محبوب ترین راه بازدید طبیعی، گذرگاهی است که از طریق کشتی های بزرگ، قایق های قایقرانی و قایق های خصوصی از رودخانه این منطقه عبور میکنند. این بخش از جنوب شرقی آلاسکا مناظر باور نکردنی از یخچالهای طبیعی، کوه ها و اقیانوس ها را در بر میگیرد و حیات وحش غنی دارد. در این منطقه مردم بومی Tlingit، Haida و Tsameshian ساکن هستند. در طول گذرگاه ساحلی، جنگل ملی Tongass  دیده می شود که شامل جزایر، کوه ها، یخچال ها، یخ ها، مناطق ماهیگیری و آبشارها است. جزیره شاهزاده ولز  که یکی از بزرگترین جزایر در ایالات متحده است در این منطقه قرار دارد 

شفق شمالی

شفق شمالی

یکی از زیباترین جلوه های طبیعی در زمستان های تاریک و بلند آلاسکا، نورهای درخشان شمالی است که در ماه های مختلف از سپتامبر تا اواسط آوریل ظاهر می شود. بعضی از بهترین نمایش های آئورورا borealis ، در منطقه فیربنکس اتفاق می افتد. بهترین زمان برای تماشای این پدیده فوق العاده در ساعات پس از نیمه شب است. پیوستن به یک تور آئورورا می تواند در این فصل شگفت انگیز باشد.

پارک ملی دنالی

پارک ملی دنالی

پارک ملی دنالی یکی از بزرگترین مناطق ایالات متحده در بخش شمالی دامنه آلاسکا است و شامل مرتفع ترین کوه آمریکای شمالی است. دنالی نام سنتی قله ۲۰۳۲۰ فوتی است، اما مهاجمان مدرن آن را کوه مک کینلی نامیدند. شش میلیون هکتار از دره های گسترده تاندرا، دامنه های بلند آلپ، و کوه های یخچال دار ار تنها جاده ای که به این پارک می رسد به راحتی قابل ملاحظه است. نیمکره بین Anchorage و Fairbanks، Denali خانه خرس های گرازلی، گرگ، گوزن شمالی، گوزن و دیگر حیوانات است. همچنین بیش از ۱۶۷ گونه از پرندگان در پارک ثبت شده اند.

تراسی آرم فیرد

تراسی آرم فیرد

تریسی آرنج واقع در جنوبترین قسمت واقع شده و مقصدی محبوب برای کشتی های کروز و تورهای قایقی است. در این منطقه می توان تکه های کوچک یخ را دید که در اثر تکانه های دیواره های سنگی تیزپ در سطح آب شناور هستند. جاذبه دیگر این منطقه مشاهده حیات وحش است؛ در آبهای پوشیده از یخ این دریا،نهنگ و در منطقه خشک خرس قهوه ای و گراز به راحتی پیدا می شوند. این منطقه تنها بخش کوچکی از زیبایی یخچال های طبیعی آلاسکا را نشان می دهد. پارک ملی Glacier Bay نیز مقصد دیگری برای گردشگران میباشد.

پارک ملی کنای فیتورها

پارک ملی کنای فیتورها

این پارک ملی از بهترین آثار تاریخی در آلاسکا است که بخش زیادی از خط ساحلی فجر در شبه جزیره کنای (جنوب آنچوریج) را در بر می گیرد. پارک ملی این ناخیه محل زندگی خرس های قهوه ای غول پیکر است که از ماهی قزل آلای غنی از چربی تغذیه می کنند هست. ویژگی دیگر پارک ملی کنای فیتورها، قرار گرفتن در مسیر تلاقی مناطق گردشگری متفاوت است؛ یعنی پایان بزرگراه اول در هومر، یا پایان راه آهن آلاسکا و دسترسی به مسیرخروجی یخچال ها، که باعث می شود در بیشتر برنامه های توریستی، مورد بازدید قرار گیرد.

بزرگراه آلاسکا  

بزرگراه آلاسکا

بزرگراه آلاسکا از داوسون کریک در بریتیش کلمبیا (کانادا) از طریق مرز یوکون به فیربنکس ، در مرکز آلاسکا می رسد. این بزرگراه برای اهداف نظامی در سال ۱۹۴۲، در طول جنگ جهانی دوم، و تنها در مدت هشت ماه ساخته شد. اما از زمان پایان جنگ، این مسیر مهم ترین راه دسترسی زمینی به قلمرو یوکان و جنوب آلاسکا و مورد علاقه مسافران بوده است. بزرگراه از طریق وایتهورس کانادا پیش از عبور از مرز بین المللی به آلاسکا و پایان دادن به فیربنکس عبور می کند. متاس ها، مغازه ها و ایستگاه های گاز در فواصل ۳۰-۵۰ مایلی قرار دارند.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است