شهربازی هپی والی شانگهای چین

شهربازی هپی والی یکی از جاذبه های گردشگری بسیار زیبای شهر شانگهای است که معمولا تمامی توریست هایی که به شهر شانگهای سفر می کنند از این شهربازی نیز دیدن می کنند و ساعات شادی را در آن می گذرانند. در این مطلب قصد داریم به معرفی این شهربازی  بپردازیم و اطلاعات مفیدی درباره شهربازی هپی والی از جمله نحوه دسترسی به این شهربازی، تاریخچه و امکاناتی که در آن واقع شده است به شما ارائه دهیم.

 

 

شهر بازی هپی والی شانگهای 4

 

 

شهربازی هپی والی

شهربازی هپی والی یک پارک معروف در شهر شانگهای است که دارای مناظر بسیار زیبایی می باشد و در آن مناطق مختلفی وجود دارد که می توانید به کشف آن‌ ها بپردازید، در این پارک بخش های علمی و فناوری نیز وجود دارند که برای علاقه مندان به این موضوع می‌ تواند یک محل مناسب برای بازدید باشد. اگر علاقمند به سرگرمی های مختلف و هیجان انگیز هستید به شما توصیه می کنیم در سفر به شهر شانگهای حتما از این شهربازی  دیدن کنید. این شهربازی در منطقه مرکزی شانگهای sheshan واقع شده است و حدود ۴۰ کیلومتر از مرکز شهر شانگهای فاصله دارد.

 

 

شهر بازی هپی والی شانگهای 3

 

 

شهربازی هپی والی در شانگهای دارای مساحتی معادل ۸۶۳ هزار متر مربع است که به صورت کلی دارای ۷ منطقه مختلف می باشد، این ۷ منطقه عبارت اند از sunshine harbor، happy times، a typhoon bay، Gold mine town، happy ocean، shanghai bund و shangri la woods. در این ۷ منطقه بیش از یکصد جاذبه گردشگری و پرطرفدار وجود دارد که برای توریست ها و گردشگرانی که وارد شهر شانگهای شده‌ اند می‌ تواند فوق العاده هیجان انگیز باشد.

 

 

شهر بازی هپی والی شانگهای 2

 

 

جاذبه های گردشگری شهربازی هپی والی در شهر شانگهای

در هر یک از مناطق مختلف این شهربازی  در شانگهای جاذبه های گردشگری متعددی وجود دارد که می توانید از آن ها دیدن کنید، در منطقه Happy times می توانید از جاذبه های گردشگری همچون Wooden Coaster، قهرمانان Twin Tower، power surge، Dreamy Top و … دیدن کنید. در منطقه Sunshine Harbor معروف ترین جاذبه گردشگری که وجود دارد Soaring Dragon است که می توانید آن را در مرکز این منطقه مشاهده کنید. خلیج Typhoon دارای جاذبه های گردشگری همچون Shoot the Chute، Splash Over  و منطقه سحر و جادو است که یک محل مناسب برای بازدید افرادی است که به همراه کودکان خود به شهر شانگهای سفر کرده اند.

 

 

شهر بازی هپی والی شانگهای 1

 

 

Gold mine town یک منطقه بسیار جالب است با بسیاری از جاذبه های گردشگری که از جمله آنها می توان به مواردی از قبیل Memmory of the west، Ranger camp، Treasure Island و … اشاره کرد. منطقه Happy ocean دارای جاذبه های گردشگری همچون Arctic Safari، منطقه پرش، غواصی در منطقه کانگوروها، آبشار بزرگ، ماجراجویی در اقیانوس و … است.

وجود فضاهای سبز بسیار زیبا، دریاچه ی مصنوعی وسیع، تفریحات هیجان انگیز و به روز دنیا، انواع وسایل شگفت انگیز موجود در شهربازی، تفریحات علمی، تفریحات فیزیکی و فضاهای بسیار متنوع و لذت بخش طراحی شده باعث ایجاد اوقاتی لذت بخش و خاطراتی شیرین برای بازدید کنندگان می شود. پس علاوه بر گردش و تفریح می توانید از فضای آرامش بخش این پارک هم استفاده کنید.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است