غذا در ایالت آلاباما امریکا

غذا در ایالت آلاباما امریکا
ایالت الاباما یکی از بهترین مقاصد برای صرف غذا در امریکا می ­باشد. در این ایالت رستوران­های بسیار خوب و غذاهای دریایی فوق­ العاده وجود دارند.

غذا در آلاباما

ماسه ­های سفید، آب زلال و حرکت کاروان شادی سه روز قبل از چهارشنبه­ ی توبه­ ی کاتولیک­ ها (ماردی گراس)

آلاباما خلیج موبایل و سواحل گلف کست زیبایی دارد. خلیج موبایل جایی است که مرادی گراس امریکا هر ساله از آنجا شروع می­شود. در فصل کارناوال، خیابان­ها و مرکز خلیج موبایل پر از نمادها و صداهای برندهای در حرکت و رنگارنگ می­گردد. سواحل خلیج و ساحل اورنج، شامل ۳۲ مایل سواحل سفید زیبا هستند. بین این دو شهر پارک ساحلی بزرگی به همراه اسکله­ ی ماهی­گیری و سواحل عمومی وجود دارند. هر یک از این شهرها دارای رستوران­ها، کافه­ ها و باشگاه­های شبانه­ ی زیادی هستند.

ماهی گریل شده

غذای دریایی تازه­ ی خلیج

غذای دریایی، اصلی­ترین غذا در گولف­شورز و اورنج بیچ است و روستوران­های این محدوده برای غذاهای دریایی تازه­ ی خود معروفند. رستوران­ها و آشپزهای این منطقه از سبزی­های محلی استفاده­ ی خاصی می­ کنند و برخی از این غذاها در فهرست “100 غذایی که قبل از مرگ باید خورد” وجود دارد. رستوران­های آرامش ­بخش و لوکسی برای تمام سلایق وجود دارند و برخی از آنان در کنار ساحل، برخی در هوای آزاد همراه با برنامه­ ی زنده و برخی خانوادگی همراه با محدوده­ی بازی برای کودکان هستند.

جوجه کباب آلاباما

جوجه کباب آلاباما

این غذای لذیذ و اصیل مرغ کاملی است که بیست و چهارساعت در سیر و پیاز و روغن و نمک و سس ساردینا می ماند و گریل می شود.

 

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است