نکات مهم برای خرید ملک در ترکیه

خرید خانه ارزان در ترکیه ، خرید ملک ارزان در ترکیه ، خرید آپارتمان ارزان در ترکیه ،خرید ملک برای آذری ها و… اینها بخشی از عناوین تبلیغاتی است که شما در سایتها ، تلگرام، اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی می بینید. آیا واقعا شما با ۱۰۰ میلیون تومان می تواند در ترکیه خانه بخرید ؟ جواب مثبت است ولی این خانه ها و آپارتمانها بخصوص در شهر های بزرگ در مناطق بومی نشین استانبول یا انکارا قرار دارد و طبیعتا پذیرش خارجی در مناطق بشدت بومی که ارتباط و فرهنگ خاصی بین آنهاست حداقل در ابتدای مهاجرت و اقامت ترکیه کار ساده ای نیست.

 

 

خرید ملک در ترکیه 2

 

 

همچنین این خانه ها در شهرک های مسکونی قرارندارد و طبیعتا امکاناتی مانند نگهبانی ۲۴ ساعته ،باشگاه ، رستوران ،دسترسی مناسب ،بیمارستان برخوردار نیست پس در انتخاب خانه یا آپارتمان باید کاملا دقت کنین نکته مهم دیگر روند گرفتن سند در خانه های ارزان ترکیه است که شما زمانی حدود ۲ماه تا اعلام جواب استعلام از انکارا باید منتظر باشید مواردی که باید دقت کنین در موقعیت خانه در ترکیه عدم وجود مناطق نظامی در نزدیک خانه می باشد که ممکن است پروزه دریافت سند را دچار مشکل نماید در پایان باز تاکید میکنیم در زمان انتخاب خانه دقت کنید تا صرف قیمت پایین خانه شما را صاحب اول و آخر خانه در ترکیه نکند.

 

 

خرید ملک در ترکیه 3

 

در موقع خرید ملک در ترکیه به چه مواردی باید اهمیت داد؟

خرید ملک در ترکیه علاوه بر دقت های معمولی که نیاز دارد، باید با آگاهی و کسب اطلاعات کامل صورت گیرد.
ابتدا برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل در خرید ملک و قبل از اینکه گرفتار کلاهبرداران شوید، حتما با یک وکیل و یا مشاور حقوقی که به قوانین ترکیه آشنایی کامل دارد، مشورت کنید. قوانین مربوط به خرید املاک توسط خارجیان در ترکیه بسیار مورد بازبینی قرار گرفته و مدام تغییر می یابند. از این رو باید با احتیاط عمل نمود و با یک وکیل یا مشاور آگاه مشورت نمود.

 

 

خرید ملک در ترکیه 1

 

 

مورد بعدی در خصوص محدودیت های خرید املاک است. باید دقت کنید که بیش از سی هکتار ملک در ترکیه را نمی توانید قانونا مورد خرید و فروش قرار دهید. همچنین برخی مناطق هست که ممنوعیت خرید و فروش ملک برای خارجیان در آنجا اعمال می شود. در صورت پرداخت هرگونه وجه ابتدائا سعی کنید وجه را از طریق سیستم بانکی پرداخت کنید و اگر به دلیل مشکلاتی نتوانستید این کار را انجام دهید، حتما رسید کتبی مطمئنی از شخص دریافت کننده مبلغ، بگیرید و سپس سعی کنید همزمان با پرداخت نقدی وجه، ملک را در اداره ثبت املاک (تاپو) به نام خود انتقال دهید. نکته دیگر اینکه دقت کنید وجه راباید به مالک یا سازنده تحویل دهید .

 

اقامت افراد زیر 18 سال 2

 

البته این روشنگری ها به مزاج خیلی از کلاهبردارن خوش نیامده و دائم در حال تهدید کردن هستن که چرا همه چی رو به خریدار اعلام میکنید ولی ما افتخار میکنیم اولین حقوق مشتری اگاهی از کاری هست که می خواهد انجام دهد.

منبع : کانال هموطن

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است