باغ های گیاه شناسی سنگاپور

باغ های گیاه شناسی سنگاپور بیش از ۱۵۰ ساله جاذبه ستاره ای برای مسافران و ساکنان محلی است. باغ ها دارای مجموعه ای از جاذبه های گیاهی و باغبانی با تاریخ غنی و مجموعه گیاهی شگفت انگیز از یک جایگاه جهانی است. تکمیل این منابع منحصر به فرد تحولات حساس و حوادث سرگرمی است که بازدیدکنندگان آموزشی و تفریحی را در معرض شگفتی های طبیعت قرار می دهد.

باغ گیاه شناسی سنگاپور 3 1

این باغ‌ها شامل کلکسیونی بی‌نظیر و شگفت‌انگیز از گیاهان می‌شود که جایگاهی را در جهان از آن خود کرده‌ است و نام آن در لیست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است.

باغ گیاه شناسی سنگاپور بخش‌های متفاوت و گل و گیاه‌های مختلفی را دارد، مانند باغ ملی ارکیده که در آن ناحیه غربی باغ های گیاه شناسی را قرار داده‌اند و شما بیش از هزار قطعه ارکیده دو رگه را می‌توانید در آنجا ببینید. قسمتی دیگر از این باغ را خانه مه تشکیل می‌دهد که به یکی از افراد نیکوکار سنگاپور تعلق دارد، این خانه رنگارنگ و پر از گل و گیاه، گونه‌ای از ارکیده‌های چند نژادی است. در قسمت‌ دیگر باغ سنگاپور که به خانه آناناس معروف است نوعی از گیاه آناناس را کاشته‌اند که در دنیا بی‌نظیر است.

باغ گیاه شناسی سنگاپور 4 1

ویژگی ها

باغ گیاه شناسی سنگاپور شامل تمام ویژگی های لازم برای بیان ارزش جهانی برجسته و به طور کامل حاوی طرح اصلی باغ گیاه شناسی است. تعدادی از ویژگی های خاص آن از قبیل درختان و کاشت های تاریخی، طراحی باغ و ساختمان ها / سازه های تاریخی برای نشان دادن اهداف مهم باغ گیاه شناسی سنگاپور در طول تاریخ خود بوده است. یکپارچگی اعضای آن، با توسعه خط مشی های ها جهت جایگزینی و حفظ گیاهان قابل توجه، تقویت شده است. اصالت باغ گیاه شناسی سنگاپور با استفاده مداوم به عنوان یک باغ گیاه شناسی و به عنوان یک محل تحقیق علمی نشان داده شده است. اعتبار قسمت های مختلف آن در این مجموعه توسط درختان تاریخی به خوبی محقق شده و سایر کاشت ها (از جمله نمونه های گیاه تاریخی)، عناصر تاریخی طرح بندی فضایی طراحی شده ، ساختمان های تاریخی که برای حفظ آنها استفاده می شود و اهداف و یا سازگاری آنها با روش های جدید، نشان دهنده این واقعیت است.

باغ گیاه شناسی سنگاپور 5 1

جنگل استوایی که از باغ های گیاه شناسی سنگاپور قدیمی‌تر است، باغ تکامل که نحوه تکامل زندگی گیاهی را نشان می‌دهد، و در آخر باغ جینجر که شامل رستوران و آبشار هم می‌شود.

ورودی این باغ را رایگان در نظر گرفتند اما برای بازدید از باغ ملی ارکیده باید بلیط تهیه کرد. باغ های گیاه شناسی سنگاپور درهمه روزهای هفته از ساعت 5 صبح الی 12 شب فعالیت می‌کند و درب آن به روی عموم باز است. همچنین در بعضی از روزها برنامه‌های متفاوتی در باغ در کنار برکه نیلوفر (دریاچه سمفونی) اجرا می‌شود و ماهی یک بار بازار گل در این مجموعه برپا می‌گردد که بازدید کنندگان می‌توانند چند شاخه گل زیبا مخصوصا از گل‌های ارکیده برای خود خریداری کنند.

باغ گیاه شناسی سنگاپور 1 1

باغ های گیاه شناسی از جذاب‌ترین دیدنی های سنگاپور محسوب می‌شود که پیشنهاد می‌کنیم در تور سنگاپور از آن دیدن کنید.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است